Új hozzászólás Aktív témák

  • Géjza

    őstag

    Autók: gondoltam kipróbálom a hondát, ha már akkora menő autó mostanában, eddig még sosem mentem vele. Kb 20 kör után kyalamiban 1s-sel gyorsabb kört (1:40.9) mentem vele ugyanolyan körülmények között (pálya, levegőhőmérséklet egyezett, aszfalt optimum), mint az M4-gyel nem tudom mennyi, de nagyon-nagyon sok kör után. Csak lestem. :Y

    Futamon 25s damage-dzsel, keményen ledarált (severe/moderate graining) első gumikkal is fél mp-vel voltam gyorsabb körönként, mint a karcmentes bömbölővel, amin max light graning-et tudtam előidézni a futam végére. Brutál különbség ez versenytempóban is, nem csak 1 körön.

    Nem hittem, hogy ennyi difi van 2 autó között ACC-ben, de óriási. Már csak meg kell tanulnom úgy vezetni, hogy ne daráljam le a gumikat 5 kör alatt. Hasonló, mint a porkánál. 1 körön bitang gyors tudok lenni vele, de pár kör után szétgyalulom a gumikat. M4 meg egy tohonya, atomstabil, és már egy jó ideje lassú valami lett. Nem csoda, hogy dalkirály is már egy jóideje mártont hajt m4 helyett.

    Érdekes mód vannak olyan pályák, ahol az m4 elég acélos, máshol meg irtózatosan gyatra.

Új hozzászólás Aktív témák