Új hozzászólás Aktív témák
-
v2
senior tag
Ez az észrevétel most jelent meg a kunos oldalán egy játékostól. / " Megpróbálom kitalálni, hogy miért különbözik az FFB, amikor a VR headsetemet használom, és amikor egyetlen képernyős monitort vezetek.
Sokat teszteltem, 2 kört a monitoron és rögtön VR headsetben. Ugyanaz a pálya, ugyanaz az autó, ugyanazok a feltételek.
VR-ben az FFB lomha, nem feszes és nem elég éles. Nehezen érezhető a gumiabroncsok tapadási határa egyetlen monitorhoz képest.
90-re korlátoztam az fps-emet egyetlen monitoron, így ugyanolyan képkockasebességgel rendelkezem, mint a VR-ben.
tesztek:
pálya: Barcelona (offline/online mód, mindegy)
autó: Porsche Cup (2022) (nagyon érzékeny autó, és a határok eléréséhez nagyon fontos, hogy minden részletet érezzünk a kerekekről és a pálya felületéről, és kezelni a súlyáthelyezést is)
a specifikációim a következők:
VR: HP Reverb G2 V2 (stabil 90-91 FPS) openXR-rel + Opencomposite
GPU: 4090
CPU: 5800x3D
RAM: 16gb 3600 (XMP)
WB: Simucube 2 Pro
Van ötleted?" / Ezt más is érzi?MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- BKV topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...