Új hozzászólás Aktív témák

  • v2

    senior tag

    Ez az észrevétel most jelent meg a kunos oldalán egy játékostól. / " Megpróbálom kitalálni, hogy miért különbözik az FFB, amikor a VR headsetemet használom, és amikor egyetlen képernyős monitort vezetek.

    Sokat teszteltem, 2 kört a monitoron és rögtön VR headsetben. Ugyanaz a pálya, ugyanaz az autó, ugyanazok a feltételek.
    VR-ben az FFB lomha, nem feszes és nem elég éles. Nehezen érezhető a gumiabroncsok tapadási határa egyetlen monitorhoz képest.
    90-re korlátoztam az fps-emet egyetlen monitoron, így ugyanolyan képkockasebességgel rendelkezem, mint a VR-ben.

    tesztek:
    pálya: Barcelona (offline/online mód, mindegy)
    autó: Porsche Cup (2022) (nagyon érzékeny autó, és a határok eléréséhez nagyon fontos, hogy minden részletet érezzünk a kerekekről és a pálya felületéről, és kezelni a súlyáthelyezést is)

    a specifikációim a következők:
    VR: HP Reverb G2 V2 (stabil 90-91 FPS) openXR-rel + Opencomposite
    GPU: 4090
    CPU: 5800x3D
    RAM: 16gb 3600 (XMP)
    WB: Simucube 2 Pro

    Van ötleted?" / Ezt más is érzi?

    MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

Új hozzászólás Aktív témák