- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Dragon's Dogma 2
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
- The Crew Motorfest - Jövő hónaptól végre Steamen is elérhető lesz
- World of Tanks - MMO
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4551 üzenetére
A féktávot hogy rakod össze?
Én a gokartoztas miatt visszafelé építkezem, SIM be ráadásul senkit se zavarok és ingyen van (idő megy persze).
Megkeresem minden kanyarban azt a pontot ahol a legkorábban lehet padlót nyomni és hozzá a legnagyobb minimum sebességet.
Ha ez megvan utána jön a fektav hogy, hol és mekkora fékkel jutok el a kigyorsítashoz megfelelő előbb leírt ponthoz.
Fiam meg a kicsik /kezdők gokartban mindig megpróbáljak átvinni a legnagyobb sebességet minden kanyaron.
Ezért persze minden apex után még csusznak és minden kigyorsítas későn kezdődik.
Ezért ha összejön örülnelk neki is a következő kanyar megint el lesz szurva.Ezt nem Rád mondom nyilván de az elv ugyanaz amit ilyenkor próbálok mondani nekik. Hagyják az egyenes végi tempó megtartását későbbre. Előbb az legyen meg hogy a következő egynesre hol tud leghamarabb elkezdeni gyorsítani.
Aztán jön a játék a féltávnál hogy rövidebb hosszabb a kanyar nagyobb íven több tempó vagy szűken de hamarabb gyorsítás.
A Ghost ebbe segít.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
Valamit elnyomtam, mert futam közben bal alul fordított sorrendben látom az embereket. Felül az utolsó helyezett van jelenleg.
Hogy lehetne visszaállítani, hogy felülről az első helyezettől kezdődjön és valós időben mutassa a különbségeket?
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4557 üzenetére
Tegnap újra neki ültem szerintem utoljára a dfgt -vel, nem akar jönni a 1:41:500 amit hittem, ráadásul az első 25 kor végén már kezdett összeállni de külső körülmények miatt kellett egy kis szünet. Aztán újabb 20 kor után éreztem hogy alakul, végül 1:42:0** lett az optimális kor valahol 1:47:7** körül lenne (utolsó szektorban eleve hagytam 2 tizedet).
Legközelebb szerintem már 24-e este a T248 al próbálom.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Ha esetleg valaki most vásárol be, mint én, akkor gamebilletnél 5%-os kuponnal €34.21-ból kijön az összes DLC
A Ferrari 488 EVO-t akartam kipróbálni a DLC után egyből, de az Audi Evo 2 jobban bejött, szóval most a kettő között fogok váltogatni a következő LFM season-ig. Plusz gyakorlom az új pályákat, megszerzem a csillagokat rájuk.
f3rdzs0
-
trialboj
őstag
Hello,
Az lenne a kérdésem hogy ez a "Competizione" tag, egy teljesen másik játékot jelent, vagy ugyan azon játék kiegészítője?
Én csak évente 1x veszem elő, ünnepekor, gondoltam most kipróbálnám ezt, mert látom hogy benne van a ring is? ez igaz, az alap csomagban van? Online játsszták sokan, be lehet csatlakozni csak úgy random emberekhez?
Köszi
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #4543 üzenetére
Watkins glenben tesztelgettem újra melyik autó milyen (nekem milyen) most.
A legélvezetesebb és viszonlyag gyors továbbra is a Lexus. a BMW M4 tohonya disznó, nem szeretem, aston V8 egész jó, ferrarival szenvedek, porsche izgalmas de nem mernék 45-60percig körözni vele. audi se rossz de a hangját nem bírom, meg a gyári default auto clutch idegesít
Ja mindegyikkel agressziv setup nyomás hangolás és kész.
ok, a 1:47.5 nem nagy idő, de nekem kb ennyi telt minden autóval 5-7 kört futvaDe, a sokat használt hondával mentem második körben ugyanezt, mondom egész jó. ÉS betöltöttem egy LA setupot, az idióta kerékdőlésekkel, damperekkel, stb. három körbe telt mire a pályán tudtam maradni, egyszerűen borzalmas vezetni, a kormányt erőből kell tekerni olyat húz középre a szögek miatt, a sikánon átdobva átterheléskor elszáll mint a zászló (slow bump rebound min, fast bump rebound max a setupban), de ha nem zavar hogy egy fos-szekeret terelgetsz, akkor a negyedik körben 1:46.4-et futottam. Kikapcsolt FFB-vel talán lehetne vezetni. Nem tudom megéri e vergődni vele, remélem kiírtják hamar ezt a bugot, és szopni fog mindegyik "alien" "esport huszár"
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
v2
senior tag
2-3 óra kartkraft után próbáld ki. Ez a játék egy rakás szar fizikában és ffb-ben. De grafikai részletekben meg elgurult a gyógyszer! Ezt csak az tudja aki vr-ban játszik. A tűzoltó palackon olvasható az adat tábla. Meg ha benézel a kormány alá ott is van tábla a kormány adataival. Kívül a kasztni csavarokon írás van. Betegek. A bugról meg annyit, hogy szerintük ez nincs is
[ Szerkesztve ]
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Bandit21
addikt
Ez egy általános probléma és engem is zavar.
Bármilyen jók is ezek a sim -ek mégis csak SIM ek. Nem véletlen hogy anno Norbi a saját nextMichelisz challenge én nem volt szinte sehol a top ba.
Ugyanez a Fiam is. Neki ül f1 21 ezni és látom hogy olyan helyeken megy amit a való életben lehetetlen mert ott mindig poros vagy eleve rázóko.
A setup is ez sajna van amelyikkel autó szeru az autó és van amelyik a program határain belül a valóságon túl sokkal gyorsabb.
Én se élvezem de ha hotlap challenge van és látom hogy lehet menni 2 mp el jobbat akkor ...Köszi, ma este rá nézek watkins glenn re is.
A gokartos haverom akivel acc szoktunk felhívta a figyelmemet a steam es SIM racing telemtry programra.
5 eur volt acc re este azt is megnézemregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Laby
senior tag
válasz Bandit21 #4566 üzenetére
Hát azért Norbit ne hasonlítsd azokhoz akik neveztek a bajnokságába.
Norbinak semmi ideje nincs szimulátorozni, hosszú évek teltek el mióta nem aktív, és elszokott tőle.
Felment bohóckodni a szerverekre, de ő nem tett bele előtte több napot a tesztelésekbe és gyakorlásba.Szóval nem lehet összehasonlítani azokkal akik évek óta csak szimulátoroznak, legtöbben minden egyes nap. Plusz előtte beleraktak már 1000 kört, Norbi meg gondolom 100-at sem.
Régen szimulátorban is a legjobbak között volt, nem hiába kapta a lehetőséget. Ha most is lenne ideje és kedve is, akkor biztosan ugyan úgy a legjobbak között lehetne.
-
v2
senior tag
Történt bármilyen változás a vr grafikai teljesítményt illetően ?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Bandit21
addikt
Úgy értettem, hogy mivel sim-ben kezdte, majd való életben is vk győztes lett, feltehetően alien, tehát ha én gurulós székkel dfgt-vel a legjobb 10%-ba tudtam lenni, akkor neki a legjobb 2-3% is mehetett simán akár álmából felébredve is. Főleg, hogy az Ő autója lett szimulálva, amit valószínű ismer.
Nyilván teljesen más helyzetben volt, mint egy mai esportoló aki napi 8 órát tölt benne komoly rig-el. Ahhoz képest, hogy laptopon g29-el tolta, ahogy biker írja nagyon jó időt ment persze.A problémát akartam csak árnyalni, hogy a sim azért nem a valóság. Van egy olyan fedése a setupoknak és a pályahasználatnak, ami a valóságban nem lenne gyors, a játékban mégis az.
KARTKRAFT:
szerintem is elcseszett jó, volt szerencsém már kb 8-10x járni kakucson az rx250-el (30 le bérgokart, de 4 ütemű, injektoros, nem mint a rotax, tehát jobban gyorsul, jobban tol, mondjuk 95-100 körül vége van alattam, míg a rotax menne 120-ig akár) és a kartkraft ad hozzá szinte egyező érzést valóban a tapadás és a gumi érzet vonatkozásában.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
Pl porsche M4-hez képest ég és föld, annyira eleven, annyire él, hogy nem lehet elmondani. Mégis M4-gyel megyek. Olyan szinten stabil, nem ideges, nyugis, olyan konzisztenciát lehet vele hozni a futamokon, hogy ez nekem többet ér.
Csomó időt kellene beletolni pl porkába, hogy hosszútávon is konzisztensen gyorsan lehessen vele menni, hogy nekem erre sajna nincs időm. Pedig pár kör után olyan szinten megdöntöttem vele a legjobb köridőmet silverstone-ban, hogy ihajj. Csak a versenyen kb az 5. körre ledaráltam a gumijaimat, severe graining, blistering és társai jöttek, amiket addig nem is láttam acc-ben. Iszonyat gyors autó, de nagyon kell tudni vezetni.
Astont próbáltam watkins glenben, az egy elég bika, jó autó, hasonlóan nyugis, mint a bmw, sokan mennek mostanában vele, nem véletlenül.
Ferrari is nagyon jó wg-ben, de az idegessége megmaradt, nagyon könnyű eldobni.
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy nagyon számít a vezetési stílus, itt eléggé kijön. A Porschevel pl én lazán 2 másodperccel vagyok lassabb (pedig anno csak azzal mentem), mint egy Hondával vagy Audival. De legalább hamarabb ki is pörgök vele
Tesztelgettem az elmúlt napokban, és nekem az Audi nagyon fekszik (kicsit talán lassabb mint a Honda, de sokkal stabilabb), de még ez se az igazi. Akarok a Ferrarinak adni egy esélyt, mert sokkal stabilabbnak érzem, szóval ha megtanulom vele, hogy hol a határ, akkor még akár lehet azzal vágok LFM-nek.
szerk.: Amúgy a Ferrari egyik hátránya, hogy nagyon nem szeretem a cockpit viewt benne A visszapillantó monitor kitakarja pont a jobboldali kanyaríveket, ezért eléggé figyelni kell, hogy hol járok épp.Amúgy én BMW-vel is gyors tudok lenni (relatíve magamhoz), de ott érzem, hogy a határaimat feszegetem és van még bennem több, plusz tényleg elég lélektelen szerencsétlen (viszont baormi stabil).
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Probalt valaki ma CP re csatlakozni? Nekem nem sikerul. Lemegy a szamlalo a regisztracio utan, frissitem, es nem enged csatlakozni wrong passwordot ir bal alul.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
-
v2
senior tag
Ez az észrevétel most jelent meg a kunos oldalán egy játékostól. / " Megpróbálom kitalálni, hogy miért különbözik az FFB, amikor a VR headsetemet használom, és amikor egyetlen képernyős monitort vezetek.
Sokat teszteltem, 2 kört a monitoron és rögtön VR headsetben. Ugyanaz a pálya, ugyanaz az autó, ugyanazok a feltételek.
VR-ben az FFB lomha, nem feszes és nem elég éles. Nehezen érezhető a gumiabroncsok tapadási határa egyetlen monitorhoz képest.
90-re korlátoztam az fps-emet egyetlen monitoron, így ugyanolyan képkockasebességgel rendelkezem, mint a VR-ben.
tesztek:
pálya: Barcelona (offline/online mód, mindegy)
autó: Porsche Cup (2022) (nagyon érzékeny autó, és a határok eléréséhez nagyon fontos, hogy minden részletet érezzünk a kerekekről és a pálya felületéről, és kezelni a súlyáthelyezést is)
a specifikációim a következők:
VR: HP Reverb G2 V2 (stabil 90-91 FPS) openXR-rel + Opencomposite
GPU: 4090
CPU: 5800x3D
RAM: 16gb 3600 (XMP)
WB: Simucube 2 Pro
Van ötleted?" / Ezt más is érzi?MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
mmdms
addikt
Azert nem ilyen egyszeru, h 90 re korlatozom egy monitoron es kesz. Ugy sokkal feltunobb ha olyanra allitod a grafikat h a boxba legyen max 90, akcio kozbe ez leesik ugy 60 korulire, na igy nagyon elojon. De ez miert furcsa? Ha eroforrasra var a rendszer mert ehezes alakul ki egy pillanatra, az tok egyertelmu h valamilyen informacio kimarad. Ha koze van ennek az infonak a fizikahoz akkor maris kimaradt az abbol szamolt ffb.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Autók: gondoltam kipróbálom a hondát, ha már akkora menő autó mostanában, eddig még sosem mentem vele. Kb 20 kör után kyalamiban 1s-sel gyorsabb kört (1:40.9) mentem vele ugyanolyan körülmények között (pálya, levegőhőmérséklet egyezett, aszfalt optimum), mint az M4-gyel nem tudom mennyi, de nagyon-nagyon sok kör után. Csak lestem.
Futamon 25s damage-dzsel, keményen ledarált (severe/moderate graining) első gumikkal is fél mp-vel voltam gyorsabb körönként, mint a karcmentes bömbölővel, amin max light graning-et tudtam előidézni a futam végére. Brutál különbség ez versenytempóban is, nem csak 1 körön.
Nem hittem, hogy ennyi difi van 2 autó között ACC-ben, de óriási. Már csak meg kell tanulnom úgy vezetni, hogy ne daráljam le a gumikat 5 kör alatt. Hasonló, mint a porkánál. 1 körön bitang gyors tudok lenni vele, de pár kör után szétgyalulom a gumikat. M4 meg egy tohonya, atomstabil, és már egy jó ideje lassú valami lett. Nem csoda, hogy dalkirály is már egy jóideje mártont hajt m4 helyett.
Érdekes mód vannak olyan pályák, ahol az m4 elég acélos, máshol meg irtózatosan gyatra.
-
Géjza
őstag
Kezelhetőségével nincs gondom, gumikezelésben is javultam.
Illetve van egy zavaró furcsaság, amit nem nagyon tudtam belőle kiírtani: középállás környékén furcsa elkönnyüléseket, rezgéseket csinál a kormány, amit más autóval nem tapasztaltam, csak a hondával. Köridők jók, de furcsa a kormányzása középállás környékén, ami nem tudom mitől lehet.
-
biker
nagyúr
a hond ajó, egy bajnokit letoltam vele, 6 futam + gyakorlók. egy baja van, ha hátulról megütnek akkor sokat veszít a tapadásból, mintha a diffúzor törés túl sokat venne el
luke addison féle nyomisetuppal borzalmas vezetni, rendes setuppal okElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
Fanatec felhasználóknak figyelmébe:
Kijött az új 448-as beta driver:
https://forum.fanatec.com/discussion/27085/fanatec-driver-448-beta-for-csl-csw-and-podium-wb-all-wheels
Ami fontosabb, az az új Fanalab:
https://forum.fanatec.com/discussion/27086/fanalab-1-69-1-post-your-feedback-here
Annak is ez a funkciója:"IImplemented a new Car Dependent Auto Loading Profile feature (CDALP): The user can bind one or more specific cars to a profile which then gets automatically loaded when the selected car gets detected. It's also possible to let FanaLab detect a custom mod car and add it to the Car List to bind it to a profile so CDALP can also automatically load a profile for any custom cars. In order that every Car name is fully shown the minimum width of the Game Profile list was increased. This feature is enabled for AC, ACC, AMS2, F1 2021, F1 22, iRacing, R3E and rF2."
Ez miért is jó? ACC-ben a kormányszög állítással problémám volt. Két tanács is volt a beállítással kapcsolatosan:
ACC-ben és a driverben is legyen 900, vagy 1080 fokra állítva és akkor az ACC intézi a soft lock-ot autótól függően.
A másik, hogy a driverben legyen "auto".
Egyikkel se volt jó. A softlock nem pontosan ott fogta meg a kormány ahol kellett volna és nem olyan erősen, hogy jól érezhető legyen, hogy itt a végállás.
Az, hogy az autóhoz táblázatból kinézem a kormány szöget és a driverben és az ACC-ben is beállítom, az jó megoldás, csak nyűgös állítgatni minden autó cserénél...
Nade az új Fanalabban minden autóhoz lehet külön elmentett profilt rendelni. Gyorsan csináltam is minden autóhoz külön profilt ebből a táblázatból kinézett szögekkel:
https://traxion.gg/how-steering-lock-is-key-to-lap-time-in-assetto-corsa-competizione/
Így autó váltásnál a bázis már automatikusan beállítódik:
Már csak az ACC-ben kellett kitalálni rá valami, hogy ne kelljen mindig utánaállítani. Erre a 0 fok lett a megoldás:
Így tökéletesen működik a kormány végállás.
Ez csak egy hasznos dolog, de ezzel lehet autókhoz rendelni különböző FFB beállításokat, az RPM ledeket is kocsi függővé tenni, fékerőt állítani stb...
Szerintem hasznos/hiánypótló funkciót raktak bele... -
SoldierL
senior tag
Sziasztok! Valaki egyszer feltette ide a gép tipusokhoz való kormány fordulás szög beállitásokat. Kérlek aki tudja betenné ide mégegyszer? Most lesz olyan platformon amin normális minőségben elkezdhetem húzni. Köszönet
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz SoldierL #4591 üzenetére
Pl. az előző hozzászólásomban is ott van...
-
SoldierL
senior tag
Nagyon köszi srácok!
-
Laby
senior tag
Huhh srácok, nagyon beszívott az ACC most engem.
Már ~1 éve rápróbáltam a játékra, aztán hamar abbahagytam és maradtam az iRacingnál. Most megszűnt a kedvezményem iRacingnál, meg több alkalommal is lehúztak, semmi rugalmasság nem volt bennük, úgyhogy felcsesztek és nem fizetek elő újra.
Pár barátom úgy is ACC-t nyomja, szóval átjöttem én is.LFM-et pörgetjük, nagyon élvezetes. iRacingba nem kötött le a GT3, pedig ott sem volt rossz, de itt valahogy még jobban tetszik.
Barcelonában tegnap a 3. helyről felrajtoltam 1-re, és az egész futamon 0.5-1 mp-n belül jött a 2. a seggembe, egy pillanatig sem hibázhattam. Nagyon idegbe volt minden testrészem 25 percen keresztül eléggé leizzadtam , de sikerült behúzni az első győzelmemet, 1592 átlag split volt.Gondolom lesz*rjátok, de valahol ki kellett adnom magamból az élményt.
[ Szerkesztve ]
-
Laby
senior tag
Kösz-kösz!
Hát igazából elég rövid videó lenne, egy célegyenes és az első féktáv amiben volt izgalom.
Utána csak 25 perc tiszta körözgetés, mert szerencsére az utolsó sikánt mindig jobban vettem, így gyakorlatilag egyszer sem tudott megtámadni sem, csak végig a seggembe jött. Ja, meg villogott körönként 3x hátha megzavar, vagy talán elengedem mert jó fej vagyok, nem tudom, ezt nem teljesen értettem?! -
Géjza
őstag
Huhh, de jó kis lfm futamom volt spa-ban. Top 4 szinte a végéig csatázott, másodiknak sikerült behoznom a bömbölőt. Próbáltam porkát, mercit, hondát is itt, de mindegyik instabil volt (és a köridők is foschok voltak), nem sikerült stabil setupot faragni hozzájuk, így maradt az M4.
Kezd alakulni a konzisztenciám is:
18 alja, közepe végig meg volt, magamhoz képest qrvajó volt a tempó (14. körben előzés volt középső szektorban). Első helyezett 17 alját -közepét dobálta, miután átverekedte magát mindenkin és az élre állt. Örültem, hogy 1x sikerült 17-be (annak is a legtetejébe) belenyalnom versenyen. Safety ratinget is sikerült maxra felhúzni. ELO az még elég messze van attól.
21-es tegnapi patch változtatott valamin? 1-2 autóhoz hozzányúltak, ahogy gyorsan olvastam.
-
Laby
senior tag
Én Suzukázok a héten, Spa-n nem tudom magamat hasonlítani ehhez az időhöz, ott ACC-ben még nem mentem.
Én jobban szeretem a sprint futamokat, mint a 45 perceseket, pedig az is jó móka.
Suzukán néztem Split 1-ben a legtöbben BMW-vel meg Hondával mennek. Honda kinézetre, hangra, belső nézetre...stb. sehogysem tetszik nekem, úgyhogy azzal nem akarok menni, pedig állítólag a legjobb autó.
BMW-t próbálgattam, de nem értem hogy mennek azzal az autóval olyan időket. Marha stabil, de akárhogy próbálkozok lassabb vagyok vele. Nálam eddig 2 pályán is Audi, Merci, Porsche volt a sorrend, mármint ami a legjobb időimet illeti. -
-
Géjza
őstag
25 perceseket nem annyira szeretem, ott a kevés idő miatt elég nagy csetepaték szoktak lenni, türelmetlenebben az emberek általában. 45 percesek jobban bejönnek és még a boxkiállás is megfűszerezi az egészet (mondjuk itt is az utolsó 4 futamomból 2 kb az első kanyarban végetért, egyiken kiütöttek, másikon kivédhetetlenül beforgott elém egy autó, szóval a hosszabb sem életbiztosítás).
Hondát elvileg a mostani update-tel legyengítették nagyon sok pályán (nem mindegyiken), így talán nem lesz annyira domináns már.
-
v2
senior tag
Hello. Kicseréltem a 8600k-t egy i9 9900k-ra. 5ghz, a lap maradt a z370 msi. Hát nem vagyok elájulva a játékban tapasztalt gyorsulástól. Ez normális?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
mmdms
addikt
Sztem normalis. Ryzen 5 3500xrol (6mag 6 szal) valtottam R7 5800x re (8 mag 16 szal) es igazabol a frametime-on venni eszre nagy mertekben a javulast, 10max15 fps el lett csak tobb, de sokkal simabban fut a jatek, megszunt az idegesito mikrolagg.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
4 mag elég ACC-nek, emiatt az egyszálas teljesítmény az, amit nagyon díjaz a progi (és a cache-t, pl 5800x3D). 8600k és 9900k között nem tudom mekkora előrelépés volt az egyszálas teljesítményben, lehet nem sok és emiatt alig érzed meg.
AMD vonalom 5000-es széria dobott rengeteget ACC-ben (7000-esek is ütnek), intelnél 12-es és 13-as szériák domborítanak benne jól.
Még 1440p-ben is tud cpu limites lenni 5600x-szel 3080 mellett max grafikán, mondjuk 30 fős szerverektől felfelé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nők, nőügyek (18+)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen autót vegyek?
- Snowboard topic
- Kerékpársportok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...