Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
Seholse vagyok még hozzád képest, de ha stabilan 1:31-es időt tudom tartani akkor fogok online is gurulni, azért hajtok rá ennyire. Sajna nem tudok annyit gyakorolni amennyit szeretnék, de rajta vagyok. Ma reggel munka után mint írtam 30 percet körözgettem, 1:32,2-1:32,45 között tök stabilan ment a 28 psi-s guminyomással, és egyik se volt egy húdejó kör, elég hulla vok meló után, ha sikerül összeraknom egy hozzám képest "hibátlant" olyan 1:31 legeleje lehet. Jutubos 1:26-os időkhöz képest ez még mindig csak egy gumimelegítős kör.
Biztos ez a videó az, mondom nem indul el nálam.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tusi_
addikt
[link]
1.27.5 benne van, de a kor vegere mindig elbaxomeat, sleep, play, replay
-
papirzsepi93
tag
Pár hasznos tanácsot én is elfogadnék, mert online versenyeken én is indulnék, de akadály sem akarok lenni, de a yt-os "átlag" köröktől is messze vagyok
-
tusi_
addikt
Anti Roll Bar, elso stabilizator. Azt tudom, hogy ha elol feljebb teszem, akkor alulkormanyzottabb lesz a kocsi, ha kissebre, akkor a hatuljat tudom gyorsabban beforditani turn in en...
Köszönöm. Sok hiba van a körben. Ketszer kitettem a bal kerekeket a fure, meg szoknom kell a porsche utan a jobb kormanyt es a szeles kocsit, egyszeruen nem erzem hol az eleje.
Plusz a T1 en lecsusztam picit az apexrol es a celegyenes bejaratot tul lassan vettem be, feltettem az idot.... Ez tipikus nalam. Ha jo idom van a palya vege fele, a veget vagy tul lassan csinalom meg, hogy nehogy kicsusszak, vagy tul vallalom.A lenyeg ezen a palyan, hogy bazi sokat kell vagni, mind3 sikan vaghato, de csak esszel..
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Mentem Misanoban is - ott volt a verseny hetvegen a Blanpainben - , de ott nagyon rossz a Bentley szerintem. Sok a kicsi, szuk fordulo, ez a boszme meg nem akar fordulni. Mintha a fekek is szarak lennenk Bentleyn, sokkal nagyobb fektavot kell venni. Nem talalom se az ABS, se a BB beallitast.
Amellett a bazi nagy nyomatek miatt nagyon megindul a hatulja kigyorsitasoknal, nehez kontrollalni. Erre kene vmi setup megoldaseat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
10 oras silverstone erdekel vki(ke)t?
5 versenyzo lehet. jul31 3pm rajteat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Engem érdekelne, de szerintem nekem még korai. Egyrészt konzisztenciámat kell növelni, másrészt nyáron erre kb nem is lenne időm (felkészülni és 10 órát gépközelben lenni).
Kezd egy jobban izgatni az endurance racing (20-25 perces sprint futamokat unom már), jópár yt-s endurance versenyt néztem már, bejön nagyon. Csakhát nekem is ehhez még fejlődnöm kell egy "picikét".
-
Géjza
őstag
10 órás futamon a 9. órában szanaszét töröm, összeszedek egy DT-t, a másik 4 meg csak röhögne rajtam?
Persze van különbség a véresen komolyan vett, meg a minden tőlem telhetőt megteszek között.
Szerintem az a nehéz ebben, hogy hasonló képességű és beállítottságú emberkéket kellene összeszedni, találni. Aki komolyabban venné, az lehet agyfaxt kapna, ha a másik 2s-sel lassabb köröket tud csak. Vért izzadva hoz mondjuk 30s-et a stintjében, a másik pilóta meg dupláját elbukja.
Plusz olyan autó és setup is kell amivel mindegyik pilóta stabilan, jól tud menni.
1-4 órás futam még lehet csak fun, de egy 10 órás? Az majd fél nap. :) Ilyen hosszút is lehet tolni ahogy esik úgy puffanik, best effort alapon?
-
tusi_
addikt
En jol akarom erezni magam, ha versenyzem. Ha 30 bol 31 ek leszünk az sem erdekel. En csináltam 12 oras bathurstot es kur..ara elveztem.
Ez egy jatek, arra valo, hogy kikapcsolj es elvezd, elfeledd a szar melod, a napi streszt szopast...
A hozzáállást meg nem ertem, hogy nem vagyok kesz, meg ilyenek. Mire? Egy jo szórakozásra?
Ne vegyetek komolyan. Bele kell vagni es elvezni. Ha utolsok leszunk, nem lesz se olcsobb, se dragabb a kenyer.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Jo hagyjuk a francba, ugyse lesz mar hely szvsz...
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Akkor majd visszaterunk ra osszel. En a dumakat elvezem verseny kozben, szivni a masik veret, ekezni a masikat es igy tovabb. Az eredmeny nem erdekel...
Ha a jovo evi szerzodesem mulna rajta, persze komolyan vennem, vagy a bajnoki cimem, amiert sok lovet kapok, de igy ez csak egy szorakozas.. Legalabbis annak kene lennieeat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Imadom az angol palyakat, Oulton Park mostanaban a kedvenc, de Snetterton es Silverstone is nagy kedvenc. De Brands nagyon nem, kb 200km-t mentem rajta.
Pol Ricsardot is utaltam, aztan mentem rajta parszor es megszerettem. Probaltam Brandsat is ugyanebbol az okbol, de csak tovabb melyitette az ellenszenvemeteat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Menjel par kort a legjobb tudasod szerint.
Aztan jatszd vissza es nezd heli vagy hatso nezetbol. Latni fogod, - optimum palya mellett - hogy hol vannak az idealis ivek es a kerekvetokon a felmazolt gumibol latod, hol vannak az apex pontok. Fektav is kb ott van, ahol feketedik az aszfalt.
Meg jobb, ha versenyt mesz es koveted az AI-t. Az AI nem hasznalja ki a palyat, ezen majd kesobb tudsz alakitani, de elsore latod, merre , mennyire huzodnak be egy kanyar elott es igy tovabb.
A tovabbi masodpercek, tizedek, szazadok a kis aprosagokbol jonnek majd, de az idobe tellik.eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
A setup vicces dolog. Mentem Eamon Murphy setupjaval Mountpanoraman es osszessegeben 1 seccel voltam gyorsabb, mint a sajat agresszivommal, de kellet vagy 30 kor, mire nem alltam keresztbe es megjott a bizalmam a kocsiban. Ezek a profi setupok profi versenyzoknek valok. Ok arra mennek, hogy a kocsi mennel hamarabb iranyba alljon es lephessenek a gazba, de ez tulkormanyzottsagot jelent, amit nehez kezelni, ugyesseg es tapasztalat kell hozza.
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Persze, csomószor én sem tudok vele normálisan menni (vagy nem rakok bele túl sok időt).
Aztán BB-nél is vannak olyan difik, hogy csak pislogok. Egyiknél 52-re van állítva, másik 58-ra. Azért ezek nem kicsi difik ugyanannál az autónál.Néha elgondolkodok, hogy vajon tényleg azt a setupot mutatják meg a viviben, amivel elérték azt az űridőt vagy valami random marhaságot.
Irányt azt elvileg mutatnia kellene, pl keményre kell húzni az autó elején, seggét lazára, stb., de ha megnézel 2 ilyen hotlapos videót setuppal, akkor néha totál ellentmondásban vannak a setupok. Persze pilótafüggő is a dolog, de akkor is.
-
Géjza
őstag
És nekem is ez a gondom, hogy annyira túlkormányzottak ezek a setupok, hogy ezt én még nagyon nehezen tudom kontrollálni. Néha 1-1 körben kijön, de egy etapon kb esélytelen nekem stabil köröket hozni velük. És emiatt inkább elviszem neutral, alulkormányzott irányba, hogy könnyebb legyen vezetni, de valószínű ezt meg a köridő bánja.
-
tusi_
addikt
MAr irtam parszor, menjetek a porsche cuppal.
Eloszor forogni fogtok, mint a ringli spiel, de azzal meg lehet tanulni, hogy hogyan kell jol fekezni, kigyorsitani es megfelelo sebesseget a kanyaron atvinni. Ha vmit tultoltok, a cup buntetni fog Es nem a kor vegen plusz masodpercekkel, hanem egy kilinccsel elore forgassaleat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
Baze hetek óta abba a hiszembe voltam h hurakánnal megyek, de a nagy lófütyit, murcielagoval. hát ezért nem működtek a hurakán setupok.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tusi_
addikt
Tegnap elkezdtem menni Brandsen, annyira mar nem borzalmas, mint emlekeztem...
Viszont AC ben megyek, ACC ben nekem tovabbra sem jon be az auto mozgasa, vhogy maszkal osszevissza, ha 1 centit is lemesz a felgumizott reszrol, mar csuszol is es szinte lehetetlen megfogni.
AC ben tok konstans, jobban erzem az auto csuszasat, pattogasat, olyan élöbb az egesz.
AC-s videot kuldok majd, ha az is erdekel, meg tanulgatom az iveket, nem ereztem meg ra, bonyolult palya a kozepesen ivelt kanyarjaival es buckaival.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
AC-ről nem tudok nyilatkozni még nem vettem meg, de acc-t ugyanígy gondolom én is, ráadásul a retier engineeringgel halmozottan hátrányos helyzetű vagyok, annyira alulkormányzott. Nehéz konstans, 3-4 tizeden belüli időket menni.
Eddigi legjobbat quick race-ben értem el, 1:26.646. Érdekes hogy hotlapon 1:27.0-t tudok csak, a versenybe meg még fel is tartottak, előznöm kellett, simán fél másodperc benne maradt.
Te hogy állsz itt köridőben?
Persze jöhet a vidi, szívesen bambulom.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tusi_
addikt
1.27.2xx most, ez AC-ben, Porsche Cup, TC/ABS off, 30 literrel. Ezt egesz jonak tartom, az altalam ismert alienek 1.26.5 kozepet mentek ABS-szel. Elegedett vagyok vele.
(ACC ben szinten Porsche Cup, asszem 1.26 4xx volt, de ott csak par kort mentem)ACC ben tovabbra sem tetszik a palya, vmi mas ott, de nem jovok ra mi. Jo lenne osszegyurni a kettot. ACC FOV je es AI ja hianyzik csak, minden mas jobban bejon nekem AC ben. Szvsz mar utanad hajitjak a gamet, adj neki egy eselyt. Rengeteg patchet fel lehet tenni, amivel kozelebb jon az ACC grafikajahoz, hangokban veri, szvsz realisztikaban is....
Az a rohadt sotet, bugyuta AI ne lenne benne.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Hagyd a franca az AI-kat. Menj onlány Ott nem lehet kiismerni, hogy ki hogy fog védekezni/támadni/eldobni. Pl engem AI abszolút hidegen hagy, elején gyakoroltam csak AI-k ellen, azóta ha verseny van, akkor az csakis online.
Tegnap szerintem eddigi legjobb futamát toltam Nürnburgrinen. Kvalit 1.5s-kel megnyertem, modom sima liba lesz a 30 perces futam, még a 2-at is lekörözöm majd. Erre jött egy vitéz nem tudom honnan (talán direkt baxta el a kvalit vagy nem tudom mit csinált) és tolt lefelé az első körökben.
Első pár körben mindig gondom van, amíg nem melegszenek be a gumik. Ezzel mit lehet kezdeni? Amennyire tudom igyekszem őket megmelegíteni a rajt előtt, de kell 3-4 kör, mire elkezdenek jönni a köridők, addig meg csak szenvedés/csúszkálás van.
El is ment mellettem, na mondom ennyit a 2. lekörözéséről. Aztán bemelegedtek a gumik és elkezdtem visszajönni rá, szorongatni. Sikerült belehajszolni egy hibába, lecsúszott az utolsó sikánban a fűre, így visszavettem az 1. helyet. 2s-re esett vissza mögém, majd elkezdett jönni rám ismét. De most már tudtam védekezni az üzemmeleg géppel, végig 0.3-1s között volt mögöttem. És végre sikerült nem elbaxnom valamit a nyomás alatt, végig (hozzám képest) qrvajó, stabil köridőket sikerült hoznom (55.5-56 köztött folyamatosan és talán csak 1 lett piros, a többi mind valid volt). Setup is jó volt, uccsó körben futottam meg a legjobb körömet, ami majdnem a kvali időmet verte. Utolsó 1-2 körre feladta a másik delikvens és 4s difivel futottunk be végül. Végig nagyon izgi, szoros volt, jó meccs volt.
Nem tudom AI-val lehet-e ilyen éles meccseket tolni.
-
tusi_
addikt
En nem szeretek online menni, sokat idegeskedtem a faszok miatt es idohoz kotott.
Az ACC AI-ja nagyon jo, hatalmas csatakat lehet vivni ellenuk. Persze hatulrol kell indulni, mert ha az elrol indulok, akkor nincsen csata.Az AC AI-ja viszont katasztrofa. Eleve a poros iven ki tudnak fekezni engem - edzesen, practiceon 1,5-2 seccel gyorsabb vagyok mint ok 100%-on - es be is veszi a kanyart.
Kijaraton befekeznek, hogy ne tudjak alajuk gyorsulni es barmilyen kocc van, en forgok meg, ezek barmilyet megcsuszast kikorrigalnak, lehetelen helyzetekbol.
Egyszoval borzalom!
AC ben mar nem nagyon lehet menni szerintem online, mndenki ACC zik. Amellett ninc internet sem a gepemenTegnap mentem suszukaban - ACC bol atmoddolt palya - lemeno napban!. Hat van olyan szep igy, mint az ACC
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Ezek szerint csak olyan csata van, hogy te támadod az AI-t, de védekezned nem nagyon kell (már ha hátulról kell indulnod, hogy csaták legyenek) AI-t bele tudod hajszolni a hibába?
Persze, vannak gyökerek, de szerintem még így is többet ad, változatosabb, mintha AI ellen mennék.
AC-nek nincs online része? Vagy csak kihalt?
21. században nincs internet a gamer gépedben? Csiholjál gyorsan bele valamit.
AC pimpelésnek még nem álltam neki, egyelőre alapon megyek vele néha (azt is Nordon). Le Mans letölthető hozzá? Vagy hogy müxik AC-ben?
-
tusi_
addikt
Tamadnak is szepen, ha lassu vagy, de hat en ....
Bele lehet hajszolni hibaba, nem basszak rad az ajtot, ha send it van..... Utkoznek, kicsusznak, elrontanak kanyarokat... Persze 100/100-on kell menni ehhez, akkor vallaljak tul magukat.
Ugyanakkor vigyaznak is rad, kiveve ha megzavarodik az algoritmus, akkor siman kiutnek ugy, mintha ott sem lennel. De osszessegeben nagyon jo az AI, nem hianyzik az online.
Az atlag palyakon fel tudok jonni 24-rol a top 5 be, a nekem fekvokon siman az elso helyre.
Mentem online bajnoksagban anno es SOKKAL tisztabb az AI stilusa, mint amit online valaha is megeltem.Van AC nak online reszen, de annyian vannak fenn, mint amennyi cim van egy remete naplojaban...
Atkoltoztem egy masik szobaba es itt nincs kabeles net, wifi meg nem jatszik, masodik adaptert hajitom kukaba, szar mind.....
Nem hianyzik, nincs online tervben... Minden masra ott a mastercard
Veletek siman onlineoznek egyutt, discordon ekezni a masikat az a resz hianyzik.
Youtubeon latsz videokat, hogy kell tuningolni AC-t. Amugy palyat leszeded es bemasolod a jatek instal konyvtaraba. Palyak, autok... es igy tovabb ala.
Van Le Mans a 2017-t szedd le, nagyon jo palya... 2 kedvencem Nord utan..
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
[link]
Kis izelito Le Mansbol egy RSR-el. Az kocsi elejet megharapta Godzilla, aze nez ki igyeat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Oks, köszi.
Jellemzően több SA-t vesztek AI-k ellen, mint onlány. Lehet bátrabb vagyok ellenük vagy miért, de ha tolni akarok egy 60 perces race-t AI ellen (onlány gyakorlatilag nincs 60 perces futam), akkor az fix, hogy beesik az SA-m.
Nyaralás után majd megpimpelem AC-t. Fasza a Lemans-os videó.
-
tusi_
addikt
Menuben kitudod kapcsolni az ossze ratinget AI ellen. Torpedozhatsz mint a picsa, nem megy le semmid... (uj palya tanulasnal kapcsold vissza a 3 csillagert)
En 3 oras futamot javasolnek, 1 ora alatt kb semmit nem lehet elerni. Vagy tedd az egy orast tankolas nelkulire, hogy gyakorold a hosszu etapos gumi/benya kezelest.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Na, ez még fel sem tűnt, hogy ki lehet kapcsolni a ratinget.
1 órás boxkiállás nélkülit szoktam menni, kvázi szimulálva egy hosszú endurance futam 1 etapját. Tank telelökve és hajrá. 1 órás etapnál többet nem mentem még. Nagyon más, mint egy 20 perces sprintfutam. Nekem rohadtul kell koncentrálnom, hogy minden féktáv/kigyorsítás/kanyar kb jó legyen és a végére már lefáradok. Azt nem is értem, hogy pl amit Jardier csinál, azt hogy a faxba tudja. Dumál a kutyájáról, hogy mikor megmérgezték hogy hányt, közben meg olyan köröket megy, hogy ihajj... Gondolom ő 1 nap alatt többet gyakorol, versenyez, mint én 1 hét alatt. De akkor is csak bámulok, hogy pofázik, sztorizgat, röhögcsél, csetet olvas, válaszolgat és közben úgy megy, mint a rakéta. Multitaskingban úgy néz ki ő elég jó. Nekem tuti nem menne.
-
biker
nagyúr
Üdv, valaki el tudja magyarázni a boxhoz szükséges "bindelendő" gombokat, és azok értelmét?
RRe-n megy minden, de itt.... nem találok "call to pit" gombot, vagyis hogy kimennék. Olyan van ami a pit MFD-t felnyitja, de többet nem tudtam eltüntetni, sem mozogni fel le és + - meg kijelölés, mint rre-ben megvan, hogy mit szeretnék pitnél, ha nem tervezett pit jön. Kicsit bonyolultabb mint az volt.Illetve a multiban sem találok szerver keresőt, csak a szerver lista és a görgetés megy, sorba rendezve. nincs kereső, olvasgatni kell 100 sorokat?
ÉS amíg egy rahedli időt el nem töltök benne, addig nem lesz esélyem rendes multiplayerre, mert nincs ratingem, menjek akármilyen ügyesen?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Dávid90
friss újonc
Sziasztok! Nem rég kezdtem az ACC-t, egy két beállításhoz lenne kérdésem. Esetleg tudna valaki segíteni?
-
ferensz
senior tag
Az MFD pit oldalan beallitod a dolgokat amiket szeretnel aztan siman kimesz, nincs "pit confirm". A controls beallitasokban ott kellene lennie az up-down-left-right gomboknak. Fel-le a menupontok kozotti mozgasra van, a checkboxokat es a valtoztathato ertekeket pedig a jobbra-balra gombokkal tudod valtoztatni.
Szerver kereso nincs, nev alapjan tudsz szurni, legalabb 4 karaktertol mukodik. Valahol tudsz allitani palya fontossagi sulyozast, azt hiszem azzal lehet preferalni bizonyos palyakat. Public lobbyknal nagyban fugg attol, hogy a hoster hogyan allitja be a track medals es sa minimum ratingeket, privat jelszavas szervereken, vagy entry listtel rendelkezo public szervereken mindegy milyen ratinged van."jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
Géjza
őstag
Szerverkereső: beállítod, hogy csak azokat a szervereket mutassa, amin van szabad hely. Aztán ahogy írták, tudsz a pályák között priorizálni is. Ezután már nem kell sokat pörgetni. Csak olyan szerverre megyek be, ahol éppen kvali megy (már elindult futamra felesleges bemenni, kapásból 3 perc pihivel kezdesz - kivéve, ha ez valami nagyon felkapott szerver vagy ritka pálya és így biztosan lesz helyed a kvalira, ha vége a versenynek).
Valamint 10 alatti létszám alatt nem nagyon megyek be. Ezek elég jól leszűkítik a választékot, 20-30-at kell átnézned, nem (több) százat.
-
Géjza
őstag
Tegnap mentem egy 1 órás futamot AI ellen (100% AI, 90% aggression). Utolsó helyről indulva pár kör után uncsi volt, mindig ugyanott ment lassabban minden AI, mindegyiket ugyanott, ugyanúgy előztem meg (kb 1.5s-kel voltam gyorsabb AI-nál). És ahogy néztem csak vonatoztak, egymást nem nagyon előzgették.
Nem nagyon fogom erölteti az AI elleni körözgetést, onlány sokkal nagyobb kihívás (még ha néha ki is üt egy-egy idióta). Pályákat tanulni valóban jó, hogy mutatják kb az íveket (persze sokat hagynak benne, de kezdésnek teljesen jó).
-
biker
nagyúr
válasz ferensz #2807 üzenetére
köszi, de pont nem találtam a fel-le-+- gombokhoz hozzárendelést, lehet hülye vagyok, de
egyébként itt automatice minden? RRe-ben hiába az előre beállított pit stratégia, ha büntit kapsz, és ki kell menni, vagy sérülés van, akkor be kell jelölni, büntetés letöltése, vagy sérülés javítás kell-nem kell, milyen gmuit tesz fel, szóval a soron kívüli esetben igenis kell menet közben megnyitott mfd mellett matatni az opciók közt.Na de a megnyitott pit mfd ablakot nem tudtam ugyanazzal a gombbal lezárni, ott maradt a képernyőn végig. tudom megint béna vagyok... De ennyire?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ferensz
senior tag
Ha kulon a pit mfd-re bindolt gombbal nyitod meg, akkor azt hiszem ugyanazzal nem tudod bezarni, vagy egy masik mfd oldalt kell kezzel megnyitnod, vagy a next-prev mfd gombot hasznalva ellapoznod.
A fel le gombokat ilyen nev alatt talalod:
A buntetes letoltese automatikus, ezen nem kell semmit allitani, a javitast azt kapcsolhatod kedved szerint.
"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
Géjza
őstag
Szerintem ezt alapból hozzárendeli. Ha MFD-n a pit nézetet választod ki, akkor nem működnek a fel-le-jobbra-balra gombok?
Stratégiát verseny előtt is tudsz kreálni, illetve ha valami váratlan történik (vagy csak szimplán pl a az előre beállított guminyomáson akarsz változtatni), akkor ezt is az MFD pit menüjében tudod megtenni. Csak azt kellett nekem bebindelni, hogy mivel léptetem az MFD-t, mit mutasson (pl. ellenfelektől való távolság, elsőtől való távolság, pit avagy semmi).
Pit MFD-ben kiválaszthatot, hogy mit akarsz a boxban csinálni. Gumit akarsz-e cserélni, ha igen, milyen gumi, melyik set menjen fel, akarsz-e javíttatni, tankolni, guminyomásokat állítani, stb. Mindent tudsz onnét kontrollálni, váratlan helyzetekben is.
-
biker
nagyúr
"Ha MFD-n a pit nézetet választod ki, akkor nem működnek a fel-le-jobbra-balra gombok?"
A buttonboxon nem tudja, mi a fel le
Köszi, megnézem ezekkel majd.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mmdms
addikt
Picit irigykedve olvastam ezt most, 95% abilityt csak követni tudom. Előzni esélytelen, ha belehibázok azt se nagyon tudom visszahozni. Asszem én ennyi vagyok, de mindegy, így is marhajó, élvezem. Talán egy jobb fékkel javulnék, majd kiderül, kíváncsian várom a fanatec szettet.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
Karrierbe Brands Hatch-en az esős teszten mit kell teljesíteni, hogy meglegyen az arany kitűző? Néztem jutub videót, ott a srác csak körözget, 1:33-as időkkel, megkapja a silvert, nekem minden köröm 1:31.0-1:31.3 között, és nem ad szart se. Minden kör valid, nem tom mit kellene még csináljak.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care