Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi_
addikt
Nem hibatlan kor, a celegyenes vegen es a dombteton levo belathatatlan jobbosnal megbicsaklott az auto, ott veszetettem kb 2-2 tizedet tutkora. Nem menetm sokat a palyan, olyan kb 200 kort, ami lof..sz, hogy betanulj igazan egy palyat.
Agressiv setup, nemi illesztgetessel. Ha akarod atkuldom.
Az angol palyak nagyon technikasak, sok mulik a jo iveken, a helyes, pontos fektavokon, kigyorsitasokon. Ezt tuti vmi oreg versenyzo tervezete, aki tudta, hogy lehet kihivast teremteni egy versenyzonekSajnos most hanyagolnom kell a britteket, indulok a 12 oras Bratwursti versenyen, arra kell gyurnom.
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
200 kört? Én még 50 alatt járok csak Tegnap mentem rajta vagy 25-30-at, így sikerült éppen levinnem 1:28 alá 1:30-ról. De akkor még van bő 1s, amit találnom kell az idődhöz képest. Pontos szektoridőket tudsz mondani? Majd nézek track guide-ot, hogy hol, mennyire érdemes/lehet vágni.
Aggressive setup nekem annyira nem fekszik itt, pl. első kanyart nem tudtam gyorsan, következetesen bevenni vele, sok időt buktam vele csak ott. Kicsit tuningolttal (felkeményített futóművel) magamhoz képest egész jól, érzésre gyorsan, pontosan tudom azt már abszolválni. Aztán lehet ezzel is benne hagyok hozzád képest jópár tizedet.
Majd nyomatom még.
-
tusi_
addikt
Felteszem majd a setupot sracok
Egy 3 oras versenyt nyomtam, meg par kor practicet, amig belottem a "setupot" a 3 oras versenyhez.
Nincsenek szektor idoim. Azert szoktam felvenni a gyorskoroket, mert sokkal jobban latom hol hibazok, hol lehet meg nyerni....
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Köszi!
Jó kis edzés.
Szektoridőket timetables-ben szoktam nézni, mert az biztosan mutatja, hogy legalább szektor szinten hol és mennyi maradt benne vagy mi mennyit javult. Persze az ember is nagyjából érzi ezt, főleg ha beleront picit. Online is szoktam nézni az alien időket, hogy ők milyen szektorokat nyomnak, melyikben mennyit bukok.
Telemetry lenne az ultimate, az mindent pontosan megmutatna.
-
Lifer092
senior tag
Tegnapi Zolder online:
Második lettem a kvalin, előttem egy merci, mögöttem egy nissan. Kezdődik a verseny, szépen gurulunk egymás mellett, már-már IRL feelingje volt a dolognak, amikor ráfordultunk a célegyenesre a harmadik helyről a srác' úgy gondolta hogy #szarokénakvalira bejött elénk és úgy rajtolt. Értelemszerűen instant áthajtásos bünti. Második körben be is ment letölteni, de ugyanott kapott boxutcai gyorshajtásért egy stop&go-t, kijött, de ezt nem ment be letölteni, negyedik körben DQ és kilépett. Itt még nincs vége.
Előttem megy a mercis, kb. olyan 1.5 sec-re elhúzott tőlem amíg én az elején próbáltam kikerülni a szerencsétlen nissanost. Ötödik körben kigyorsításnál eldobta a gépet, pálya közepén megállt, kb. 5 centin múlott hogy telibeverjem oldalról. Túléltem, enyém a lead. Megyek-megyek, látom elkezd megint rám közeledni, volt kb. 7 sec előnyöm de belehibáztam 2x is így 2 kör alatt legyűrte 3.5 sec-re a különbséget. Majd ekkor látom a tükörben hogy megint megforgott, utána kilépett. Aztán kilépett a másik is. Maradtunk hárman, ebből az egyik a boxban volt egy ideig, utána kilépett. Aki mögöttem lett így a második neki volt hozzám képest 15 sec hátránya, majd kb. a verseny felénél ő is kilépett. Így nem volt túl nehéz dolgom solo race-be behozni első helyre az autót.
Izgalmas verseny volt. Ja nem.
Pedig a mercis jó ellenfél lett volna, kár hogy ilyen hamar feladja néhány ember. Pláne hogy amúgy tényleg jól is ment.[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Jópárszor előfordul, hogy xarrá zúznak, hogy csak vánszorog az autó, javítás boxban 2 perc, lesz 1-2 kör minuszod. Gyakorlatilag túl sok értelme már nincs a versenynek ekkor.
Inkább kilép, keres másik szervert és újrapróbálkozik.
Kérdés: Ferrarinál mi a kb jó BB érték hot lapozásnál?
-
Lifer092
senior tag
Persze ha rongyosra zúzzák az autót mondjuk egy 30 perces futamon akkor valóban nincs sok értelme továbbmenni. De itt szimplán csak annyi volt hogy megforgott kigyorsításnál mind a 2x. Kontaktja mással nem volt, mert folyamatosan mögöttem volt.
A többi pedig szimplán csak úgy kilépett, pedig nem volt behozhatatlan hátrányuk hozzám képest, pláne hogy hibáztam is párszor. Mindegy, én azért is végigtoltam.
-
Lifer092
senior tag
OFF!
Tegnap ismét megpróbálkoztam a Dirt Rally 2.0-val. Mostmár tényleg feladom, teljesen biztos vagyok abban hogy totál tehetségtelen vagyok ehhez a műfajhoz. Pedig tetszene, de annyira nem érzem az autókat benne hogy hihetetlen, se az elejét se a hátulját. Kb. úgy megyek mint egy mattrészeg a befagyott tavon biciklivel. Persze tudom hogy itt nem padló gáz - "padló fék" kombó megy mint pályaversenynél, hanem inkább a finom gáz-fék adagolás az optimális a tapadás/súlypont megtartás miatt, de nekem nem megy, totál elveszik a tapadás érzése, meg az autóé is kb. az első kanyar után.
Ennek örömére inkább csapattam utána egy pár kört Nürburgringen. Maradok én az aszfaltnál....
-
tusi_
addikt
válasz Lifer092 #2513 üzenetére
"Persze tudom hogy itt nem padló gáz - "padló fék" kombó megy mint pályaversenynél, hanem inkább a finom gáz-fék adagolás az optimális a tapadás/súlypont megtartás miatt"
Pedig a GT3 is a korrekt pedal kezelesrol szol, ha Neked nem, akkor sosem lesz Alien köridöd
Rallyhoz en is extra bena vagyok, ott nem azok a szabalyok ervenyesek, mint palyaversenyen Probaltam mar, de egy vicc, ahogy en rallyzok
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Mostanában elkezdtem Ferrarival menni Porsche helyett. Eddig Spa-ban talán 1x mentem be 2:20 alá (2:19.98x) porkával. Tegnap gondoltam hotlapozok egyet Ferrarival ott, hogy legyen egy jó setupom a versenyekre hozzá. Yt-n megnéztem egy videót, aminek a végén mutatták az autó beállításait.
Bepötyögtem őket 1:1-ben, 2:20.4-et mentem vele első körben össze-vissza csúszkálva pár nagyot belehibázva. Kicsit belenyúltam a setup-ba, hogy stabilabb legyen, utána első körben 2:18.9, 2. körben 2:18.3, 3-ban 2:18.5 lett (2:17-es kör simán benne van, ami porséval abszolút űridőnek tűnt). Ennyivel gyorsabb a Ferrari, mint a porka?
Órúzsban porkával nem tudok átmenni full gázon, minimálisan bele kellett emelnem, ferkával hajolhat a taposó, simán átmegy +10km/h-val maxigázon. Vagy csak xar volt a setupom porschéhez?
Monzában is pár kör után 48 aljában vagyok (ami kb a legjobb időm volt porkával), miközben xarnak érzem még a setupot.
-
Lifer092
senior tag
Alien köridőtől alapjaiban véve is fényévekre vagyok. Egyáltalán nem is a cél számomra ezt megközelíteni. Értsd: Nem futok annyira rossz időket, online versenyeken is a Top10 megvan erős ellenfelek mellett is, de ahol mondjuk 5-6 akár 7 másodpercnyi különbség van az én időm és az Alien idő között azt inkább hagyom a fenébe. Mert az inkább frusztrációba fog átcsapni, a szórakozás/kikapcsolódás helyett.
Azért is raktam idézőjelbe, a padlógáznál ugyan kimaradt (látom sikeresen külön is írtam... ), de nyilván nem így kezelem a pedálokat. De a rally-nál a ratyi tapadási viszonyok miatt meg különösen fontos, akkor inkább így mondom.
-
tusi_
addikt
A porsche brutal lassu lett spaban. 1.5.x patchel 2.18.124 volt asszem a legjobb idom, 30/39 fokon. Most 16/18 fokon 2.19.0, ami a hofok miatt meg szanalmasabb. 30/39-en lenne 2.19 vege, de inkabb 2.20 eleje.
A setup nagyon fontos Spaban!!! A tavalyi seutupommal, ami a regi BoP, nemtudtam atmenni az Eau Rougen most anelkul, hogy beleneztem volna a gumifalba! Egyszersem
En most jobban szeretem a Porschet, mint valaha, hogy mar nem OP. Most mindenki Astonnal megy, mert felturtak a BoPjat en meg visszamentem a Porkahoz es imadom!
A Ferrari egy nagyon jo auto, kb mindenre, sprintre es endurancera is.
Monza 1.48 alja jo kör, sokat fejlödtel. latszik, hogy gyakorolsz rendesen
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
1.7.6 kint van, majd este később tesztelem.
Amúgy azt hittem tegnap elkaptam Tusi "vírusát" Feltettem az új radeon drivert, erre elkezdett szaggatni a hang (mondjuk nem csak ACC-ben, de yt videókban is), 0.1% fps béka segge alatt ACC-ben microstutterelt a game (más játékkal nem próbáltam, de yt alapján rendszerszintű issue volt). Mondjuk közben volt egy nagy win frissítésem is a napokban, no mondom itt a vég, xophatok én is, mint Tusi.
DDU-val újraraktam vga drivert, ugyanaz. Letoltam DDU-val a hangkártya driverét is, azzal szerencsére megszűnt az issue és folyik minden ismét.
Hogy hogyan és mivel akad össze az integrált audio drivere, az rejtély...
Becsületes Nepperrel találkoztatok már valamelyik szerón? Tényleg ő az, vagy csak valaki lenyúlta a nevét?
-
tusi_
addikt
En most Assetozok, illetve azt sem, mert lerohadt a kezem, innhuvely gyulladas.
Ez a folyik kerdeses, mert mindenkinek szaggat, csak nem mindenki erzekeny ra annyira, mint masok. Jardier is panaszkodott az egyik videojaban hogy lagg van, meg stutter, amit en mar egy ideje latok nala.
AC is szaggatott, felraktam a SOL 2.0.2 modot es folyik, meg 55 ellennel is Norschleifen
Amugy ez egy Kunos betegseg, vhogy nem birnak a kodokkaleat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Jobbulást!
AC: eddig nem vettem meg, csak ACC van meg jelenleg, de véletlen belebotlottam La Canyons videókba, az a mod valami eszméletlen cool. Meg a zöld pokolban is lehetne akkor már picit tekeregni. Hamarosan beszerzem én is AC-t.
Szaggatás: maradjunk annyiban, hogy semmiben nem befolyásol, ha van is, mert annál bénább vagyok (még). Sok évig nyomtam fps-t picit komolyabban is, észrevenném, ha bármi zavaró stutter, akadás, lagg lenne. Nálam csak akkor akad, ha onlány versenyen ki/be lépegetnek, egyébként semmi jelét nem tapasztalom. Vagy a szemem romlott ennyit az évek alatt.
-
tusi_
addikt
Jardiernek van egy uj videoja, GT4 versenyen a ringen. Ott egyszer beakad neki es panaszkodik, a felso sikannal, aztan en latom, hogy az elso kor vegen stutterel, pont a fektav elott!! O nem jelzi, de en latom. Ha vki nem latja, az nem azt jelenti, hogy vak, hanem, hogy nem erzekeny ra. Fps nalam tok rendben van a szaggatas alatt is, de a frametime szakad be, ez pedig program hiba.
AC: nagyon tudom ajanlani. A SOL es shader patchekkel ha nincs is egy szinten az ACC vel grafikailag, de megkozeliti, hangokban - moddolt hangokkal - merfoldeket ver az ACC re es szvsz a fizikaja is jo. Nem annyira specialis mint az ACC nek, de szvsz sokkal ember kozelibb, konnyebb vezetni es a hataron menni, mikozben meg mindig realisztikus. (bar sosem vezettem GT3-as kocsit, csak vittek egy GT3 Cuppal a lipcsei tesztpalyan par kort )
Extra palyakrol meg ne is beszeljunk, Nord, Le Mans, Daytona 24 hours mind mind remek palyak es meg van vagy 1000 fenn RD-n. 80% fos, 20% viszont remek, vagy meg elvezheto.En szivem szerint most csak AC val mennek, de hetvegen 12 oras Bathurst van es keszulni kell ra (kene, meg a kezemet apolgatom )
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Néztem most 1-2 videóját és tényleg sokszor akad neki (régebbiek is). Nálam ilyen akadások nincsenek egyáltalán (meg semmilyen sem).
GT4-est is megnéztem, az brutál akadás volt a fenti sikánnál. Nálam szerencsére zéró. Ha nem így lenne nem mondanám.
Lehet imádja a 1.5 éves win installomat, ami alatt már alaplap, processzorok, jópár vga ki volt csereberélve abban a 1.5 évben és nem díjazná a friss wint ACC-t sem raktam újra soha. No mind1, kivétel erősíti a szabályt.
Rárepülök AC-ra.
-
tusi_
addikt
Elhiszem, novemberig nekem sem volt, az 1.6-al kezdte es azota is toretlenul kitart. De nem mindig, nem vegig... Van, amikor csinalja, van, amikor egyaltalan nem...
AC-ban feltelenul tedd fel a moddolt hangokat. Akkorat dob a jatekon, hogy en neha elcsoppenek. 911 Rsr le-mansban?
Rengeteg auto es kategoria van, mehetsz szinte barmivel. GTR msatersen most Skoda 130-as bajnoksag van, de van Lada 1200-es bajoksag is. Kicsit oszinten, nekem mar a tokom ki van az ACC 3 autojabol es 4 palyajaboleat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Vki betolta az ACC-s Bratwurstot az AC-ba, nagyon pöpec lett. Ne mondja senki, hogy ezek a hangok nem jobbak, mint az ACC-e.
Es itt ABS es TC nelkul is lehet menni, jobb a fek modell szvsz, mint ACC alatt.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Ugyanez ACC ben
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
A regi kipuffantos 911 RSR Le mansban, ez a legdurvabb hang a jatekben szerintem
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Meg egy utolso es aztan eleg mara belolem. Van ennel szebb? kedvenc kocsimmal a kedvenc palyamon.
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Egyaltalan nem HW gyilkos. Ugyan a GTX 1070-el anno meg patheck nelkul jatszottam vele, de az is siman hozta a 120 fps-t.
Azert most a SOL, meg shaders patchekkel ez is be tudja szivni a gepet, de messzirol sem olyan gaz, mint az ACC.Azert nezd meg Daytonat is, eszmeletlen leforgo motorral az ovalon menni, mikozben kerulgeted a GT4-eket, meg a szaros 320d BMW-ket
A Te geped, tobb, mint tokeletes, rgo nem lesz hiba.
Ha nem vagy punci, akkor Porsche cuppal mesz a Schleifera es ABS TC nelkul
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
válasz Kean_Sorbo #2534 üzenetére
Ha csinalnanak egy korkerdest a vilag szimracerei kozott, fogadok hogy 90% ban a NS lenne megjelolve, mint kedvenc palya..
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
De miert nem? Iszonyat buli multiclassban. Iagazabol nem is kell gyorsan menni, csak biztonsagosan es kivarni, mig a tobbiek hibaznak
Hogy mierta legnepszerubb? A hangulata miatt, nehezsege es rizikoja miatt. Mindenfele kanyar van rajta, hosszu egynesek, hoszu egyenes szeru kanyarok, ugratok, kozben, pl a Mut Kurve egy bivaly gyors kanyar fel meterre egy korlattal, ami mogott szakadek van....
A Nordon gyozni olyan, mintha vki legyozne Mike Tysont.
En amikor eloszor mentem rajta, megertettem, miert ovezi olyan tisztelet es magia.De persze nem vagyunk egyformak, Te a 10% ba tartozol, akik szerint nem a legjobb. Melyik a kedvenc palyad, ha szabad kerdeznem?
eat, sleep, play, replay
-
fatal`
titán
Nem mondtam, hogy nem szeretem, csak kérdeztem, hogy miért? Nem versenyeztem rajta, túl keskeny.
GT3-hoz (bár nem ismerem az összes pályát töviről-hegyire továbbra sem) egyelőre azt mondanám, hogy Donington és Imola
Hotlapra vagy utcai jellegű autóval körözni szeretem a Nordot.
Mondjuk nem én vagyok az átlag, nem sok sim tapasztalatom van.
ACC-ből kiindulva, ha azt a pályát kérdezed, amelyiket a legjobban utálom, arra hamarabb válaszolok.
-
tusi_
addikt
Regen en sem szerettem, de aztan mentem rajta sokat es megkedveltem.
ON: hat az AI elleni verseny viszont eleg gaz Leszedtem az ACC bol portolt Suzukat - kurva jo - es spaban is mentem versenyt - kimelosen a kezem miatt - es iszonyat gorenyek az AI.ok. Befekeztgetnek a kanyar elott, ami meg nem lenne baj, mert olyan valosag szagu, de azert a Blanchimontban 250 nel nem csinalnak ilyet a valosagban , mert az az ember eletebe is kerulhet. Siman bele allnak a fekbe es mas kanyarokban is, a test test elleni csata szinte kizart
eat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Haladó fotósok digitális fényképei
- iPhone topik
- Elektromos autók - motorok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...