Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Azt mondják márciusban jön a multi, és iparkodniuk is kell nekik, mert a pcars is tavasszal jön. Szerintem kint lesz áprilisban az 1.0.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
N€T0X|N
őstag
Meglepődnék, ha a PCARS-nak bármilyen hatása lenne az AC eladásokra, illetve a hardcore rajongótáborra, bármikor is jelenjen meg a végleges verzió a két játékból (azt leszámítva, hogy lesz, aki mindkettőt megveszi és használja, de az megjelenéstől független). Na meg PCARS-ban már rég óta van multi.
Sent from my keyBoard
-
cselt
senior tag
Nem hiszem, hogy a cars nagyon ellenfele lenne az AC-nek. A cars inkább az átlag játékosokat akarja szerintem megfogni, míg az AC inkább a szimulátorosok felé kacsintgat. Cars baromi jól néz ki, pont pár napja néztem róla videót, beszarás, de ahogy hallottam meg régebben próbálgattam a fizikája azért nem nagyon nevezhető szimulátorosnak. Nincs is ezzel baj, megfér ez a két cím egymás mellett.
-
Motion_Blur
félisten
Nagyon beteg ez a McLaren GT3
Imolában a 8-as kanyarban egyszerűen képtelen vagyok stabillá tenni az autót, ahogy elveszem a bejáraton a gázt, abban a pillanatban indul a segge máshol ezt nem vettem észre, de ebben a kanyarban foghatatlan a verda.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Jack@l
veterán
Mikor olyanokat olvasok egy cars-os hírek hozzászólásaiban, hogy ez lesz az eddigi legjobb szimulátor, akkor szerintem elég sok véristván ebben a hitben is él... (persze ezen mosolyognak a hozzáértőbbek)
Szóval szerintem azért lesz negatív hatása az AC eladásokra is.@Motion_Blur: mert a motorfék olyan erős már, hogy kicsúszik a kocsid, lassíts le jobban kanyar előtt, vagy visszaváltás előtt
UI: Imolában a zondát érdemes kipróbálni, van benne adrenalin
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
djrobaa
aktív tag
Sziasztok.
Árulja el nekem valaki legyenszíves, hogy az autómata váltót hol kell kikapcsolni?? Én nem találom sehol. Ennyire béna csak nem vagyok.
.:: iPhone 13 Pro 128GB ::. Fanatec CSR Elite Wheel - CSR Elite Pedals
-
Jack@l
veterán
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
yodamastah
őstag
válasz Motion_Blur #909 üzenetére
Nem rossz 10-12 kört mentem vele (imola) 45öt tudtam csak menni, holnap megpróbálom hogy reagál a belááításokra. (nekem valahogy ilyen simán nem megy át a kerékvetőkön)
Nem mondanám hogy tapad mint állat. iRacing verziót szerintem könnyben határon terelgetni. Mondjuk azzal rettenet sokat mentem
[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
válasz Motion_Blur #909 üzenetére
Huh, szép kör.
Én az AI-val erőlködtem hétvégén egy sort,de konkrétan használhatatlan fos. Főleg akkor, ha több típust enged az ember pályára. Jelenleg hülyébbek, mint az rF1 pilótái (azt alulmúlni meg azért nem semmi, még ha Kunos most csinált először AI-t akkor is). Teljességgel képtelenség szimulálni velük egy értelmesebb versenyt, mert elkezdenek vonatozni, aztán random bekacsázik valamelyik, vagy tologatják egymást kanyarban és kész a mass pile up pillanatok alatt...
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
#70869248
törölt tag
Ez javarészt azért van mert jó AI-t akarnak csinálni
Közel a valóságos versenyzőkkel teli mezőnyhöz. Sztem is baromi bénák itt-ott, de érzem valahol hogy mi a csapásirány, csak még nem tökéletes...és összehangolni a nem tökéletes hibázni képes AI mezőnyt nem kis kihívás...ezt megspékelni különböző tempóra képes autókkal egy katasztrófa közeli helyzet.
Az rF-ben is lehetett a talent-t állítani az AI-nak, mennyire legyen gyors, mennyire legyen konzisztens, vagy agresszív...csak nem igazán volt látható.Nekem tetszik, bár versenyezni velük egyenlőre szinte képtelenség
-
N€T0X|N
őstag
válasz #70869248 #912 üzenetére
Ez javarészt azért van mert jó AI-t akarnak csinálni
Gondolom, hogy nem az a cél, hogy szar legyen. Csak nem értem, amikor megy a két vonat (rF talent nélküli AI-kat idéző módon), tök egyenes úton (pl. Monza classic), akkor 1x csak miért gondol az egyik AI úgy, hogy márpedig ő most úgy kivág az egyik sorból, hogy félrerakja a teljes másik sort. Ez nem hibázás a részéről, hanem elmebaj szerintem.
Sent from my keyBoard
-
yodamastah
őstag
válasz Motion_Blur #909 üzenetére
Egész jól reagál a beállításokra. 44.3at sikerült menni, lehet még benne 0,5 sec de részemről itt a vége. Bár lehet a setupban is van még sok nem tudom. Kéne próbálgatni sokat...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #915 üzenetére
Mentem még pár kört és faragtam még fél secet [link] Van ebbe is még, pl a sikán nem igazán akar jól sikerülni sehogyse...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz yodamastah #916 üzenetére
Gratula, erős idő!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
m0h0senator
őstag
1:50:060 mugello az új mekivel
An odyssey through the realm of consciousness.
-
veterán
Sziasztok
Napokban vettem meg én is ezt a játékot, és eléggé lenyűgöző már most ami a grafikát, vagy akár a fizikát illeti. Viszont lenne 1 kérdésem, mert nem tudom hogy mennyire normális a jelenség.
G27-et használok, FFB 80%, Spring Damper 0-0%, középre húzás pedig 0% pipa be.
Játékba pedig alap FFB beállításokat használok.
A kérdésem az lenne hogy mennyire normális az, hogy akár kicsi 70-90km/h, akár nagyobb sebességgel megyek, majd lenyomom a féket teljesen, akkor a kormány elkezd rázni. Igazából a kormányt ha el is engedem, nem forog magtól el, hanem csak az FFB ráz. Illetve van amikor szimplán ha egyenesen megyek, akkor is érzem.
Összes segítség ki van kapcsolva, szóval még az ABS-re sem tudom fogni. Esetleg milyen FFB beállításokat kellene módosítani szerintetek?
Köszönöm
iPhone 13 Pro Max
-
Jack@l
veterán
válasz jozsi252 #919 üzenetére
ABS-nél pont nem rázna, vagy csak kicsit és szakaszosan. Blokkoló kerek rázzák a kasznit.
FFB-vel semmit nem kell csinálnod, default beállítás teljesen jól meg van csinálva. (sztem eddig az ffb a legjobb eddig az autós játékok közül)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
veterán
válasz stickermajom #920 üzenetére
Oksa köszönöm mindkettőtöknek
A V-Sync-et ha bekapcsolom, akkor mintha kicsit jobb lenne az erőhatás valódisága. Ez lehetséges, vagy csak beképzelem?
iPhone 13 Pro Max
-
Motion_Blur
félisten
válasz m0h0senator #918 üzenetére
Én 1:45.8xx-et tudtam menni kb. 1 órás kínlódás után
Nem sokat állítottam az autón, inkább azt próbáltam kihozni ami benne van (3-4 tized maradt benne). Innen kéne indulni a setupolással. Csak merre? Mert az autót jónak érzem így is
Amúgy mióta kijött az új McLaren, csak azzal nyomom, bejövős
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #923 üzenetére
Nem hiába a Meki az Meki
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
m0h0senator
őstag
válasz Motion_Blur #923 üzenetére
nekem az alap difi beállítások voltak nagyon erősek, sokszor beszitált a feneke. ezért azt picit lejjebb vettem, és a váltót rövidebbre, mert azért nem gyorsul úgy hogy nagyon megfutná a végét a célegyenesben.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Motion_Blur
félisten
válasz m0h0senator #925 üzenetére
Jaja, egy én is toltam hátra a váltón egyet így szépen kiforog. Hátsó szárny 8-ra + agresszívabb camber és máris lehet padlón tartani a két gyors jobbost stabilan 2 kiló fölött, ez az autó pont erre a pályára való!
Elvileg 44.2 a WR idő, rendesen belőtt géppel nem esélytelen
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
Próbálgatom a driftet, de egyszerűen nem akar működni a kézifék. Mindegy hogy a G27 melyik gombjára állítom be, egyszerűen nem működik, és nem tudom az okát neki. De ha billre állítom ott sem működik. Mit csinálok rosszul?
iPhone 13 Pro Max
-
jimmy5
aktív tag
Sziasztok !
Meg vettem én is pár napja a game-t.
Sikerült 7000 ft-ért megszerezni. Szerintem jó ár.
Eddig nagyon adja. G27-el nyomom én is.
A kis Fiat Abarth nagyon bejön és szeretek velecsapatni )))
Nem vagyok nagy setupoló mégus, remélem lesz majd egy honlap
ahol közzé teszik az emberkék a saját beállitásaikat, ugy mint
akár az F1-es témákba.
Laptopon nyomom, de elég jól elmegy rajta a játék.
Gondolom még azért optimalizálnak rajta.
Lényeg eddig nagyon tetszik.[ Szerkesztve ]
Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
Joshi
titán
Mostanság cseréltem konfigot és eddig azt kell hogy mondjam nem bántam meg. Assetto Corsa 1920x1080-ban gyakorlatilag fullos beállítással 100fps körül mozog, ez azt jelenti hogy 80-120fps kicsit húzott sima R9 290-el(1100/1250_gpu/mem).
ACsettings1, ACsettings2 -
Motion_Blur
félisten
Mi történik ha a "Faces per Frame"-t felrakod mondjuk 4-re?
Én ugyanezekkel a beállításokkal játszok mint Te, csak 1200p, és az említett opciót 3-4 között használom. Így van meg stabil 90-120 fps-sem.
Azért kérdezem mert régebben nekem is volt 290-em és nem emlékszem hogyan is futott rajta full-fullon.
Amúgy ha felrakok mindent csutra akkor 75-90 fps körül megy versenyen egy húzott 780 Ti-vel. Nem valami sok... de az tény hogy látván brutális.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Joshi
titán
válasz Motion_Blur #932 üzenetére
A monitorom csak 1600x1200-as és pont most raktam el a cockpitet de ígérem kipróbálom. Egyébként én csak single racet nyomtam és arra lettem figyelmes hogy ha az úton maradtam akkor aránylag stabil fps-em volt, viszont ha kicsúsztam akkor már visszaesett kissé. Gondolom az effektek miatt van ez.
Kipróbáltam a Crysis3-at is ahol Very High és nagyjából 30-50 fps-t mértem. -
Motion_Blur
félisten
Most nyomtam egy tesztet minden beáll kimaxolva, csak a motion blur OFF:
1920x1200, BMW Race @ Mugello, középmezőnyben küszködve a verseny első 2 köre, belső nézetből:
Min 47
Max 104
Avg 86.313A 47 azért szíven ütött, valszeg akkor lehetett amikor egyszerre ketten raktak fel a szalagkorlátra
780Ti@1150MHz
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Joshi
titán
válasz Motion_Blur #934 üzenetére
Mivel mérsz fps-t?
-
Jack@l
veterán
De minek raksz msaa-ra még fxaa-t? ...
Ez a lefertőtlenítem a hipót egy kis domestossal tipikus esete.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Joshi
titán
válasz Motion_Blur #936 üzenetére
Mintha azt olvastam volna a 290-es topikban hogy a Fraps kifagy, vagy ez tévhit?
(#937) Jack@l: én mindent fullra állítottam nem volt tudatos. Te hogy állítanád be?
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Fxaa nem kell msaa-nál, de írja az assetto is, shadow mapet se feltélen kell high-ra rakni, mert 200-nál médiumon se veszed észre nagyon a különbséget. HDR kikapcs meg egyértelműen dobna még vagy 50 fps-t átlagban.
Azon a videokarin elég kikapcsolni az fxaa-t, úgyis felmegy 125 fps körülre az átlag.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Joshi
titán
-
Jack@l
veterán
Afterburnerrel hogy méred, nekem az újabb verziókban már nem akarja kirakni a képernyőre az fps-t...
A beállítás jó, talán még a füst generálást kéne levenned kicsit, mert nincs értelme gőzgéppé változtatni a kocsikat.
De, nálad csont nem szükséges a hdr-t meg az árnyékokat kikapcsolni, bika kártyád van.A min fps az valószínű a fizikán(procin) vagy a grafikus motor felépítésén múlik, azon nem fogsz tudni javítnai. (majd ők optimalizálgatnak rajta)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Joshi
titán
A 290-es topikban segítettek nekem is, fontos hogy azt is be kell állítani hogy melyik billentyűzettel akarod ki/bekapcsolni. Utóbbi beállítás a On-Screen Display fülön van.
Még teszt alatt van a konfigom, pl azt is meg akarom nézni hogy a proci és a rendszer memória milyen kihasználtság alatt vannak. Egyenlőre 8GB memória van a gépben és a proci is csak i5-4670k@4,2Ghz-en. AI mérés még nem volt majd a héten sort kerítek rá. -
djrobaa
aktív tag
Üdv néktek.
Próbálgatom én is ezt a játékot, de elég nehezen megy. Most G25-el próbálkozom előtte Fanatec GT3 RS-el próbáltam. Néztem itt a videókat amit felraktatok és szinte átrepültek a kanyaron olyan szépen vezettek. Nekem az a problémám, hogy hiába lassitok és váltok vissza manuálisan akkor is vagy megcsúszik az autó, vagy megsem akar álni. Kormány beállitás lehet a rossz, vagy én vagyok ennyire béna? Tudtok ebben segiteni?
.:: iPhone 13 Pro 128GB ::. Fanatec CSR Elite Wheel - CSR Elite Pedals
-
Jack@l
veterán
Ne satufékezz, mert akkor csúszik, fizikát meg tanultál általánosban.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
cselt
senior tag
A fékerő állítás nektek megy menet közben? Mert én hiába tekergetem, semmi nem történik.
-
akela91
addikt
Nekem, mint kezdő simesként, kellett kb 20 óra nettóban, hogy ne csússzak ki állandóan. Sajnos NFS-en nőttem fel, nem pedig rfactoron és társain, ergo mindent csőgázon akartam kb. bevenni, és a kanyar közepén satufékeztem, mikor láttam, hogy ez így nem lesz jó.
AC óta, semmi mással nem tolom.
Fogd vissza a tempót, és szép lassan körözgess az elején, tudom, baromi nehéz megállni, hogy ne a maximumot hozd ki egyből az autóból.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Fire TV stick/box
- NBA és kosárlabda topic
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Drón topik
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Surface 4
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8-16GB I 256SSD I Radeon I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-7440HQ I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!