Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Csupán 6 nap alatt sikerült beletolni 30 órát a kormányba, úgy hogy általában csak 1 órácskára ültem le
Ez az első steames cím, amibe 3 számjegyű játékidőt sikerült belepakolni.A g29től annyira nem vagyok elájulva, persze a fékpedál sokkal minőségibb mint az előző Thrustmaster RGT Forcefeedback Clutch nál, viszont a kormány nem tűnik annyival jobbnak mint amennyivel drágább. Igaz ez 900 fok, ami sokkal precízebb, de az egyenesben itt is eléggé zavaró a kotyogás (sokszor óvatosan jobbra-balra tekerem hogy terhelés alatt legyen, és ne érezzem hogy "darál" a fogaskerék.). Kanyarodásnál pedig mikor dolgozik a FFB ugyanúgy darabosnak érződik a mozgás, mintha nem passzolnának a fogaskerekek. A nevetségesen műanyag hatásós kormányborításról pedig nem is érdemes beszélni.
Persze ez nem egy profi véleménye, és a netes tesztek kb mind ellentmondanak nekem, de én kicsit nagyobb élményre számítottam ezért a pénzért.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
menledge
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Frissítettem a ptrackert, meg megcsináltam ezt a LUT beállítást.
Aztán beléptem, most frissült az asetto is. Viszont van egy kis gubanc, a nézetem elfordult balra 90 fokkal.
Próbáltam a fájlok ellenőrzését, talált valamit, aztán megcsinálta, de maradt ugyan úgy minden, lefuttattam újból, most már minden oké volt, de így is maradt.Egyedül ami nem sikerült a ptracker frissítésénél valimi microsoft visual c++ akart leszedni, de ott a setup sikertelen volt, azóta próbáltam megint futtatni a ptracker telepítőjét, de most nem hozta fel. A LUT-hoz amit át kellett írni, azt is visszaállítottam a biztonság kedvéért, de semmi.
Mi lehet a probléma?Előre is köszi!
-
guftabi96
addikt
Jók lettek az új autók, a Gt3-at nagyon vártam. A 917k is nagyon tetszik.
Viszont ezt a büntetési rendszert igazán rendberakhatnák már, mert katasztrófa... Imola, első kanyar: elmérte a mögöttem lévő a féktávot, és kilökött a kavicsba. Természetesen még a játék is megbüntetett, mert "levágtam a pályát."
Még ugyan ebben a körben a sikán előtt bementem az előttem lévő mellé. Ő próbált ugye minél később fékezni, ezért elcseszte a sikánt, jól megdobta a rázókő, emiatt engem meg kitolt egy kicsit a pályáról. (De amúgy semmi nem lett volna az egészből, nem pördültünk meg, ugyan úgy szorosan egymást követve mentünk tovább) Természetesen itt is megbüntetett a játék...
De számtalan ilyen van. Barcelonában is az első kanyarban valami hülye elfelejtett fékezni, kiütött velem együtt vagy 3 autót. Ott is megkaptam a büntetést. Vicc.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
válasz neilszab #8459 üzenetére
Persze, nehéz ezt megoldani, de finomítani biztos, hogy lehet. Azért azt szerintem meg lehet érteni, hogy az embert felidegesíti, hogy seggel esik bele a kavicsába az első kanyarban, mert valami hülye kilöki, és még meg is bünteti a játék. (ha meg nem lassít a kör végéig, akkor még ki is rakja...)
#KeepFightingMichael
-
N€T0X|N
őstag
válasz neilszab #8459 üzenetére
honnan kéne a tudnia a programnak, hogy te miért vágsz
Pont ezért kéne kikapcsolni a pics@ba, mert nem tudja, de akkor meg minek van? Így nagyon sokszor azokat szivatja, akik vétlenek. Szerintem azért olyan orbitális nagy dolog nem volna legalább egy kicsit intelligensebbre csinálni.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #8460 üzenetére
A nehéz az nem kifejezés, számolnia kellene hogy mit csinálsz, és amit csinálsz az szándékos vagy véletlen, és számolnia kell a másik autót is, és végül az ok-okozatot, illetve ha korrekt akar lenni a következményt is.
Sajnos nem emberi egy, aki véleményez egy esetet, legtöbbször persze korrekten mivel láttunk már, és megéltünk sok más esetet. Illetve mi látjuk a szándékosságot is, ezt leprogramozni nem lehet, csak ha minden adatot számol a büntetést végző programrész.
Nem véletlen hogy ez nincs sehol korrektül megoldva, offline elég jól működik az alap is, de online ez qva nagy feladat, sokszor egy eset nem is két szereplős, hanem három-négy.
..és még akkor sem lenne 90%-ban sem korrekt szvsz.
...és persze a kihasználtsága csak akkor lenne teljes, ha ennél rosszabb a mutató akkor a ligák kikapcsolják,...vagy talán éppen hogy be, mert egy összeszokott csapat nagyon ritkán csinál hülyeséget, nem előz lehetetlen helyen, és nem versenyez felelőtlen módon. ..viszont ott tétre megy, egy igazságtalanul bekapott büntetés az elviheti a bajnokságot is szélsőséges esetben.
..tehát ez egy hálátlan, viszont nagy erőforrást lekötő programrész.N€T0X|N én kockásra csinálnám semmit nem számoltatnék, hanem ha többszereplős a történet akkor kidobatnám kockával aztán aki így járt így járt, aki meg jól az meg örülhet....kb. ugyan ott lenne, és sokkal kevesebb erőforrsát igényel
[ Szerkesztve ]
-
guftabi96
addikt
Egyébként a hang recsegés, torzítás csak nekem van meg? Nagyon zavaró. Semmilyen más játéknál, zenénél, filmnél nem fordul elő, csak itt.
#KeepFightingMichael
-
N€T0X|N
őstag
válasz #70869248 #8462 üzenetére
A kockásat támogatnám. Az legalább tényleg random lenne és vagy bejön vagy nem. De most tuti büntetést kapsz akkor is, ha vétlen vagy, ami szerintem nem jó (számomra érhtetetlen, hogy miért kapod azonnal, miért nem csak figyelmeztetés jár legalább az első esetben). Bár nem tudom az arányait annak, hogy amúgy vétkes-vétlen büntetettek aránya milyen általában. Lehet, hogy egy ligában az erőforrásokat tekintve (utólag nézegetni) pl. jobb ez így, bár igazságosnak attól még nem tartom.
Sent from my keyBoard
-
trialboj
őstag
Nem kell szerintem túlbonyolítani, elég lenne ha ahogy F1ben is van, a szektorban el kellene venni valahol, hogy ne javítsd a szektoridőn, ha ez megvan, akkor nem szereztél értékelhető előnyt. Ha viszont minden körben levágod, vagy összesen mondjuk5x, akkor büntet.
Nehogy már akkora dolog legyen kitalálni egy elfogadható rendszert amit pár nap/hét alatt tökéletesítenek, és mindenki happy.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8468 üzenetére
Csak nézd az iR-t, az egy full online rendszer, nincs benne AI, nincs benne offline, vagy karrier. Az egész rendszer abból él hogy online játszanak a játékot bérlő felhasználók, mindehez van egy rendszerük ami számolja az incidenseket és segítségével haladsz elvileg egyre profibb játékosok csoportjába, illetve ha vezetési stílusod csak egy határig enged akkor oda.
Ismered a rendszert, mert használtad olvastam a topikjában az SG-n. Szal ott is sz@rul működik, nem számolja jól, detto bünteti azt is akibe beleszáltak...stb.
..és nagyságrendekkel több erőforrásuk van ezt is hozzá kell tenni. ÉS..mégsem tudják profi szintre emelni, sőt.
Tehát logikusnak tűnik azt feltételezni hogy nem pár nap és hét ráfordítása a dolog. -
neilszab
őstag
válasz neilszab #8432 üzenetére
Porsche 911 FunRace - csütörtök este!
Megjelent a 3. Porsche Pack is, aminek köszönhetőn már több mint 6 féle 911-es modell található AC-ban... és már te sem bírod követni, hogy melyik mire jó, igaz?
Csütörtök este közösen meghajtjuk őket és megnézzük mire mennek egymás ellen! Több rövidebb futamot rendezünk egész este folyamatosan, amihez bárkinek, bármikor lehet csatlakozni!
Porsche 911 Fun infók: gtr-masters.hu/tema/6106
További futamok: http://www.gtr-masters.hu/schedule[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
tobias88888
őstag
válasz neilszab #8459 üzenetére
Most így hirtelen 2-3 technika eszembe jutott, amivel ezen lehetne javítani. Nem mellesleg Monzában publikus versenyen van aki mindig levágja az első kanyart és a 2. sikánnál simán lelassít 35 km/h alá és kész is.
Például teljesen egyszerű megoldás:
Delta idők alapján simán meg lehetne csinálni, hogy csak akkor büntessen meg vágásnál, ha nem veszítesz 0 / 1 / 2 / 3 másodpercet, amit még szerver függően be lehetne állítani. Ha nincs még időd és ugye nincs mihez hasonlítani a kör végén, akkor mehet a sima vágás kezelés egészen addig amíg lesz egy nem vágott körödPersze ehhez publikuson nézni kellene azt is ki hány kört ment egy adott pályán, hogy az újakat ne büntesse meg hasonló nyalánkságok. De ugye ebből pénz nem jön be már, pár új DLC-ből meg igen
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz tobias88888 #8472 üzenetére
simán.
Ahhoz hogy kb. korrektül meg tudja saccolni a sebességedet azon a ponton, kell mondjuk 3 kör, nagyon alsó hangon..azaz bekapcsolt vágási ellenőrzésnél 3 kör erejéig azt csinálsz amit akarsz a pálya minden kanyarjában..
6körös SPA már értelmetlen 3 körös Norschleife már értelmetlen..és most csak 3 kört számoltam, ami lófax, hiszen a progi nulláról fog indulni minden versenyző esetében, simán benne van hogy ha végre működik majd akkor is max 60-70%-s korrektséggel.
Ehhez amit mondasz az kellene hogy tárolja a köridőidet minden autóval, minden pályán szerveren, és ha bejösz akkor számolja hogy mennyire van felgumizódva a pálya illetve a hőfokok, és esetleg a benzinmennyiség.
...
..ha simán meg lehetne csinálni akkor már rélgen meg lenne csinálva, még mindig ezen a véleményen vagyok.
A DLC meg nem kötelező tartalom. -
vlevi
nagyúr
válasz trialboj #8468 üzenetére
"a szektorban el kellene venni valahol,"
AC is így kezeli, csak szerintem irreálisan büntető mértékben.
Hogy pl. csökkentsd a sebességet 50km/h alá, 5 másodpercig.
A Race07-ben (de talán már a GT Legends, és a GTR is, szóval több, mint 10 éve) úgy kezelte a vágásokat, hogy elsőkettő csak figyelmeztetés volt, a harmadikra boxutca. Ráadásul, valahogy a Race07-ben nem emléxem, hogy az ilyesmi miatt (hogy kilöktek pályán kívülre), valaha is kaptam volna emiatt figyelmeztetést. -
#70869248
törölt tag
Viszont vághattál bőven, amikor elkezdtük az rF1-t gyakorlatilag mikor megjelent sokat mentünk pl. Toban-n...rendben volt, aztán 1-2 év múlva már azt láttad online hogy Toban átalakult, és a legjobb köridőd már semmit nem ér, mert mindenki vágja apályát ahol a progi engedi,...és amikor szóvá tetted hogy pálya széle, akkor annyi volt a reakció, hogy a progi nem büntet tehát lehet.
...
Ez volt a második dolog ami miatt elment a kedvem az online versenyzéstől. -
trialboj
őstag
válasz #70869248 #8476 üzenetére
"Ez volt a második dolog ami miatt elment a kedvem az online versenyzéstől."
Engem viszont annyira nem izgat, mivel nem alakítottak ki semmilyen rang rendszert, szóval abszolút mindegy hogy 7. vagy 23. vagy. Ha nincs esélyem a dobogóra, akkor szándékosan bevárok valakit hogy együtt elszórakozzunk a fennmaradó körökön.
Más:
Ez az új LMP típusú 2016os Hibrid a nordon valami vadállat. 3 napja tanulom a pálya közepét, hol vannak az ideális fékezési pontok, gt2es autóval, errefelé ez a bestia, szinte padlón végigszáguld rajta. Se abs se tcs, mégsem pörög ki vagy blokkol a kerék, ekkora leszorítóereje van?!
Van még olyan autó amiben van KERS?! esetleg a laferrari? the grand tourban mintha azt mondták volna hogy használja a fékezési energiát, ez meg van oldva a játékban is? vagy úgy van belerakva mint a porschenél, hogy magától adagolja a kigyorsításon?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
vlevi
nagyúr
válasz trialboj #8477 üzenetére
"ekkora leszorítóereje van?!"
Ki volt az, aki tavaly, tavalyelőtt átjött az LMP-ből az F1-be, 1-1 szabadedzés idejére?
Ő is azt mondta, hogy nagyon meglepődött, hogy az LMP-hez képest az F1-es autókban mennyire kicsi a leszorítóerő.
Amúgy meg lehet nézni, hogy a WEC sorozatban hogyan közlekednek ezekkel az autókkal. Brutál. Nem is fordulnak vele, hanem ide-oda rángatják, tépik az autót, de egyszer sem csúszik meg. -
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8477 üzenetére
"Engem viszont annyira nem izgat, mivel nem alakítottak ki semmilyen rang rendszert, szóval abszolút mindegy hogy 7. vagy 23. vagy. Ha nincs esélyem a dobogóra, akkor szándékosan bevárok valakit hogy együtt elszórakozzunk a fennmaradó körökön."
Ezt nem értem, ha versenyzünk akkor nyilván fontos az eredmény egyfelől, másfelől elég sz@r érzés amikor van egy szimulátor ami megpróbálja szimulálni a versenyautó viselkedését, és akkor a szimesek játékká degradálják, mert ők a versenyzéssel nem próbálják szimulálni a versenyzést. ...hanem azzal érvelnek hogy a játék nem büntet.
..ha érted mire gondolok. Alapvetően játék persze, de elvárjuk a legjobb szimulációt, miközben mi magunk leszrjuk, és vágunk ahol csak lehet, tök mindegy hogy fehér vonallal ki van jelőlve a pálya vonalvezetése. -
trialboj
őstag
válasz #70869248 #8481 üzenetére
Én többnyire publikus szervereken jászom, senkit nem ismerek, és nem veszek részt a bajnokságukban, szóval nem zavar a helyezés.
Én nem igazán tapasztaltam ilyet hogy csalnak, és szerintem privát szervereken nem is csinálnak ilyet, szóval ritka hogy valaki megpróbálja konstans átverni a játékot. Ha viszont valaki mégis így tolja és úgy ver meg, akkor az ugyanúgy hidegen hagy, mintha full segítséggel megy és azért előz meg, mert nem kell kínlódjon a kigyorsítással a kopott gumin a vége felé.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Motion_Blur
félisten
1.11.0 Changelog részlet:
- Updated V10 tyres and updated physics and inertias for Hypercars (LaFerrari, 599XX, FxxK, P1, Aventador SV, Huayra, Zonda R), more experimentation
Ez számszerűsítve jó 1mp-et jelent FXX-K-val Red Bull Ringen, különösen figyelve a fehér vonalakra.
Többi autón tapasztaltatok ilyen szintű gyorsulást?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tobias88888
őstag
válasz Motion_Blur #8484 üzenetére
Már van 1.11.1 is.
-
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8483 üzenetére
Engem bosszant, mivel online részről csak a jó csapatban hiszek. Nagyon jó kifogni egy jobb versenyt public-n, vagy csak úgy nyílt napot menni itt-ott. De az igazán nagy ütés az egy jó csapattal van online, szervezett időpontokkal, év végi eredményhírdetéssel, ligaszabályokkal..stb. Nálunk annak idején közvetítés még nem volt, de egyszerűen zseniális szórakozás volt, remek arcokat ismertem meg, akikkel aztán kijártunk HunRingre vagy kocsmázni. Tudtam kit támadok virtuálisan a pályán, és ettől sokkal jobb lett minden. Persze hozzátartoztak a viták is, mert fontos hogy mindekinek van egy nézőpontja.
..a 'szerintem privát szervereken nem csinálnak ilyet' az ugye kevés, a 'szerintem' ilyen esetben nem játszik, vagy tudod vagy nem.
Lehetséges hogy már megint jobb a helyzet, de most meg nekem nem alkalmas az életszakaszom a ligázásra.
Viszont ettől még tartom, mert megtapasztaltam, hogy az online szimezés íze, és minden jósága egy jó cspattal jön elő. -
neilszab
őstag
válasz #70869248 #8486 üzenetére
Hát nézd, publikon sztem úgy is mindegy, ott vagy találsz magadnak egy random összeverődött korrekt társaságot, vagy nem.
Ami a meg a liga futamokat illeti, én ~10 éve szervezek versenyeket, de egyrészt még nem láttam olyan szimulátort, ahol korrekten meg lett volna oldva vágások kezelése, másrészt olyat se láttam még hogy 20-30-40 versenyzőből mindenki teljesen egyöntetűen értelmezi és tarja be a szabályokat.
Szervezői szempontból természetesen minden kiderült kihágást büntetnünk, de persze mindannyian tudjuk, hogy úgyse derül ki minden. Versenyzői szempontból viszont meg teljesen leszarom, hogy hogy megy a másik, nekem az a fontos, hogy én a magam részéről úgy versenyezzek, hogy a lelkiismeretem rendben legyen. Ha azt látom, hogy a másik előttem szétvágja a pályát, az az Ő "baja", az én versenyem és hangulatom ettől még nem lesz rosszabb és pontosan fogom tudni a helyén értékelni az Ő és a saját teljesítményemet is.
Olyan úgyse lesz soha, hogy mindenki 100%-ban full szabályosan megy, ettől még lehet jó, izgalmas és fair versenyeket futni. Akinek meg nagyon bassza csőrét, az meg szól a szervezőknek, akik intézkednek.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
#70869248
törölt tag
válasz neilszab #8487 üzenetére
te is tudod hogy van ilyen, semmi más nem kell hozzá csak olyan emberek társasága akik hasonlóan gondolkodnak.
A pályavágásokkal szinte soha nem kellett régen foglalkozni, inkább a kontaktok döntésével ment el az idő a replay-k küldése után. Ettől függetlenül nagyon sokat végignéztem, mivel videókat csináltunk...de nem láttam soha szándékos vágást. A véleményes kanyarok, le volt dumálva, ilyen a hírhedt Hockenheim első kanyar.
..tehát létezik a 100%-ig szabályosan megy liga. Igazából ez lenne az alap.
Régen mentem már nálatok, de szomorú valahol ha ez a szervezői véleményed -
neilszab
őstag
válasz #70869248 #8488 üzenetére
Külön veszem a szervezői és magán véleményem. Versenyzőként, engem nem érdekel más mit csinál, mert én magammal foglalkozom, és semmi és senki nem tudja elvenni a kedvem a saját hülyeségeivel.
Szervezőként meg látom, hogy csinálhatunk akár mit, szinte minden pályán van olyan kanyar, amibe bele-bele csippentenek a versenyzők, még ha nem is szándékosan, inkább figyelmetlenségből, nemtörődömségből. Van aki 5 centit, van aki 50-et.... mondjuk nálunk a szabály is szigorú, a fehér vonal mindig a referencia pont, nincs kivétel, hogy akkor itt most ki lehet engedni..
Én nem láttam még olyan ligát, ahol ez 100%-osan működik.... akkor ott vagy olyanok a szabályokat, amiket nem lehet/érdemes áthágni, vagy nem nyomják tökig a versenyzők, nincs igazi hajtás.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Richie0116
tag
Sziasztok!
A kerdesem az lenne hozzatok, hogy vsync kikapcsolasa mellett nalatok is idoszakosan akad a jatek? Vsync hasznalata mellet szep folyamatos a jatek, erthetetlen. -
Richie0116
tag
válasz Richie0116 #8490 üzenetére
Olyan microlagg erzete van.
-
neilszab
őstag
válasz Richie0116 #8490 üzenetére
Nem érthetetlen, pont az a lényege a Vsync-nek, hogy folyamatos legyen a kép, cserébe kapsz egy rakás lag-ot.
Az "időszakos akadást" kicsit kifejetnéd bővebben, milyen gyakran, milyen időre, közben mennyi FPS-es van, hány %-os a CPU, GPU terhelés, stb...
Első javaslatom, hogy vedd lejjebb a grafikát hogy fixen minimum 100 FPS-ed legyen és úgy is nézd meg.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
tobias88888
őstag
válasz Richie0116 #8490 üzenetére
V-sync-et kapcsold ki + arra figyelni kell hogy alt tab után nem mindig teljes képernyőben van a játék. A legjobb mód, ha nyomsz egy wind gomb-ot a billentyűzeten és ezek után alt+enter-t.
-
RaGi91
senior tag
Üdv Urak!
Újra felraktam az Assetto-t (sok Iracing és Dirt Rally után), ill. monitort cseréltem (144hz) és arra lettem figyelmes, hogy mikor egyedül vagyok a pályán nagyon nincs FPS-em. Benchmark módban 100 alá nem igazán megy ,de amikor egyedül vagyok nem megy 61-62 fölé, de inkább 60-61 között van. Beállításokban V-snc off, maxfps 144 (ha kiengedem akkor is ez van). A grafikát lebutíthatom a földig, vagy felvehetem csutkára, akkor se változik.
Benchmark módban, cpu 68%, vga 99%.,
Practice módban, cpu: 38%, vga 65%.Fingom sincs mitől lehet. Újratelepítettem, megcsináltam mindent, ami eszembe jutott, neten sem találtam megoldást. Valakinek valami ötlet még esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
knbs
senior tag
Jo lenne itt egy amolyan elso hozzaszolas par hasznos infoval.
Engem erdekelnenek az alap beallitasok, grafikai tippek es trukkok, setupokat honnan erdemes beszerezni.
Hasznos appok es egyebek.Most raktam fel es nalam peldaul laggol(akadozik/lassul) az egesz menu, ez mitol lehet?
Nem fut semmi a hatterben, mashol nincs problemam.[ Szerkesztve ]
A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
KRi2
aktív tag
Kedd este ünnepi csúszkálás Poznanba!
Hatodik bolyozós esténken egy csoport BMW-t engedünk a nyirkos, havas lengyel pályára. Hogy tuti legyen csúszka, levettük a tapadást, és drift-es BMW-ket választottunk. Itt most a driftelés, a szépség lesz a cél, nem fogunk tudni túl közel, szorosan egymáshoz menni, de meglássuk. Gyertek csapassuk együtt!Részletek: [link]
||| | || ||||| | ||| ||
-
tobias88888
őstag
Itt mindent megtalálsz:
http://forum.gtr-masters.hu/forumdisplay.php?149-Assetto-Corsa[ Szerkesztve ]
-
Gtaati
őstag
Helló Mindenki!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy mitől lehet az, hogy a játék szaggat leesik az fps kb 30 környékére de monitorozva a Vga-t eközben nem megy csak 50-60% körül. Ez általában gumifüst esetén jön elő. Nem hiszem h a gép(I7 6700 16Gb Ram R9 390) nem bírná....
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Építő/felújító topik
- iPhone topik
- Last Epoch
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
- Gamer PC Ryzen 5600X RX6800 16GB Vízhűtés 32GB RAM 1TB Samsung 980 SSD Gold táp GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- Xbox Series X 1TB + 2 kontroller + játékok + extrák
- Intel LGA 1700-as Lapok
- Eladó egy Honeywell Evohome okos termosztát készlet
- Gamer PC Intel i5 12400F RTX 3080 VGA 32GB RAM 1TB Samsung 980 SSD Gold táp GARANCIA BESZÁMÍTÁS!