Új hozzászólás Aktív témák
-
morcosmorc
csendes újonc
Mekkora műszaki paraméterekkel kell hogy rendelkezzen egy fejegység, hogy megfelelően működjön? 4magos, 2 GB RAM, 16 GB ROM elég?
-
veterán
válasz sityupityu #1399 üzenetére
Teljesen alap gondjaim is akadtak most, hogy beszereltem. Teljes kikapcsolás után sem a rádió adókat, sem pedig az egyéb beállításokat (hangszín) nem jegyzi meg.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
bl4ze
veterán
-
Per Me
tag
válasz sityupityu #1402 üzenetére
Vannak autó típusok, ahol a piros és sárga vezetéket fel kell cserélni a csatlakozóban (vagy átalakító).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
válasz sityupityu #1399 üzenetére
Tudsz par kepet loni? Privatba is johet, igyekszem valaszolni csak sok a melo
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz morcosmorc #1401 üzenetére
Küldtem neked privát üzenetet
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
mumtaz
senior tag
Nem tudom, mennyire tartozik ide, de valaki vásárolt menetrögzítő kamerát, amit USB-n lehet rákötni a fejegységre?
Az a baj, hogy például Ali-n nagyon sokféle van és nagyon sok gyártó sok egyforma kamerával. Persze - mint a fejegységeknél - soknál ugyanazok a mintaképek, meg leírások vannak. Legfeljebb más formában. És persze az áraik is több ezer Ft-al eltérhetnek. Így aztán nehéz kiválasztani, hogy melyik jó, melyik nem jó. Illetve, hogy egyáltalán az 5000Ft-osnál jobb-e a 15000, amelyik gyakorlatilag ugyanúgy néz ki, de más a gyártója.
Volt ott, amit FHD-ként raktak ki 12000-ért, aztán az egyik vásárló csak 1 csillagot adott rá és linkelt egy képet, ahol látszik, hogy a kamera csak HD, nem FHD.
Van, ami esetleg bevált valakinek?-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
bl4ze
veterán
válasz morcosmorc #1391 üzenetére
Megnéztem és 2006-os (régi) KIA-ba már nem igen van modell specifikus fejegység.
Ilyen van benne ?Ha ez, akkor szerintem egy univerzális 2 DIN-est kell vadászni, és azt berakni.
(EU raktárasat)Többiek, mit gondoltok ?
.:. bl4ze .:.
-
-
bl4ze
veterán
válasz dethroner #1410 üzenetére
Ez teljesen jó ajánlat, és 4GB ram. 8.1-es droid teljesen jó fejegységbe, nem kell 10-es droid szvsz
Én ezt a srác helyében megvenném, ha közel laktok egymáshoz akár még meg is nézheti mennyire passzol a 2006-os Sportage-ba. Max keret kell, meg 1-2 vezeték, igen....:. bl4ze .:.
-
dethroner
veterán
Tudom hogy jó ajánlat, fáj is érte a szívem, tényleg kidobnám a tavalyi swiftből a gyári navigációs, érintőkijelzős Bosch fejet, de annyira ritka még ez az autó hogy nincs hozzá kábelből nagy választék, és ahhoz hogy az összes kormányvezérlős, középkonzolon lévő usb, jack stb, szóval hogy mindent működésre bírjak, kb 40 ezret kéne még beleölnöm, ennyit meg már nem akarok. Elég volt egyszer megvenni 300 dollárért.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bl4ze
veterán
válasz morcosmorc #1415 üzenetére
Ide mehet be a 2DIN-es fejegység, én megvenném a "kollégától" 55 Ezerért a 4GB ramos fejegységet.
.:. bl4ze .:.
-
Diák66
őstag
válasz Mclarenöcsi #1412 üzenetére
Sajnos sehogy, az ott van. Nekem opel van és az autó grafikus kijelzőjére is csak a frekvenciát viszi RDS adatokat nem
-
Gyula_3925
csendes tag
Sziasztok, lett androidos fejegységem (OCTOPUS-CORE T8) most próbálom az igényeimhez igazitani. Feltettem az agmát alapértelmezett indítónak. Azzal kűzdök hogy valamilyen képernyőzárat varázsoljak rá, ami megvédené a google fiókomat, ha illetéktelen jut a kocsiba vagy ellopják a fejegységet. A beállítás menüben az android képernyőzár funkciója halványan látszik vagyis az nem is használható. Nem szeretnék kódot beírni minden induláskor. Próbáltam hangfelismerő zárat, de az nem indult a rendszerinduláskor. Próbáltam Automate-ban scriptet írni, hogy amikor a telefonom kapcsolódik BT-n akkor nyissa a képernyőt, ha nem kapcsolódik a telóm akkor tartsa zárva. Ez sem sikerült, mert a fejegységben host a bluetooth és a progi nem látja a telefonomat. Egyébként az ODBt tudtam párosítani a fejegységgel, de a torqe nem látja, valószínüleg ez is azért van mert host a fejegység BT-je. Használ valaki valamilyen alkalmazást ami egyből indul és zárva tartja a fejegységet amig nem azonosít valahogy?
-
Gyula_3925
csendes tag
válasz Gyula_3925 #1419 üzenetére
bocsi rosszul írtam a fejegység bt-je client tipusú lehet. Ha jól tudom a telefonokban van a host és a kiegészítők (pl, fejhallgató) client.
-
veterán
-
Fail3D!
addikt
Udv! Esetleg audi a3 ba 2005-2012 evjarat kozott valaki rakott be canbusos fejegyseget? Ha igen, megirna nekem, hogy van e car info appja es ha igen, akkor mit mutat? Illetve meg egy radio tipust is kernek. 1-2 napon belul kell eldontenem vissza kuldom az enyem vagy sem es elbizonytalanodtam, hogy vajon az a3 eseten a canbus egyseg jol mukodik.
-
Diák66
őstag
válasz sityupityu #1422 üzenetére
Szerintem is..... úgy is válaszoltam A második mondat csak további megjegyzés. A lényeg, hogy az RDS infó ott van az FM appban és pont. Nem változtatható sajnos.
-
veterán
-
Mclarenöcsi
tag
válasz sityupityu #1422 üzenetére
Igen köszönöm azt szeretném,ha lehet.
-
veterán
válasz Mclarenöcsi #1426 üzenetére
Nekem sajnos fogalmam sincs, de én én úgy gondolom, hogy ez nem lehetséges sajnos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Doky1988
senior tag
válasz Pityu89 #1414 üzenetére
Itt 2 dolog lehetséges!
1. MCU -t is frissítettél és nem tetted hozzá a felbontást szabályzó fájlt!
2. Nem megfelelő felbontású romot tettél fel!Nagyjából azzal tisztában vagy-e, hogy mi a kijelző felbontásod?
Illetve milyen rádiód van? PX30, PX5, PX6?Nem lesz egyszerű küzdelem, de helyrehozható!
Esetleg annyit feltudok ajánlani, ha Szolnokhoz közel laksz vagy helybeli vagy amire kicsi az esély nyilván, akkor tudok segíteni. Így távolból nem lesz könnyű
[ Szerkesztve ]
DokY | www.zsolti.hu
-
Doky1988
senior tag
válasz Doky1988 #1428 üzenetére
És ilyenkor irtózatos nagy cumi van, nem semmi volt mire nagynehezen visszaállítottam a felbontást, én MCU -t is frissítettem akkor, nekem ott állítódott el a képernyő, megkellett vívnom a harcot de megcsináltam Irtózatos nagy cumi alatt azt értem, hogy ilyenkor az érintés is elállítódik, és kikell sakkozni hova nyomj ahhoz, hogy az adott részre kattanjon az érintés Jó meló.. Nem kuka a fejegység, helyrelehet hozni de nem 2 perc lesz másrészről ha MCU-t is frissítettél azt tudni kell pontosan mi volt előtte rajta.. mert mindenféle MCU nem jó.
[ Szerkesztve ]
DokY | www.zsolti.hu
-
Doky1988
senior tag
válasz Doky1988 #1429 üzenetére
Annyit még hozzátennék, hogy ahogy látom ez 99% eséllyel egy PX5-ös fejegység, ami 4GB Ram / 64GB rom. No már most, a képernyőméretezését MCU frissítéssel tudod szabályozni, azt nem a szoftver szabályozza! Nagy valószínűséggel CHS MCU -d van, ezt tudjuk frissíteni, de így ezt fejből nemtudom neked távsegítséggel hogy mit kell azon a készüléken nyomni a recoveryhez.Szóval ha közel laksz akkor szivesen segítek.
DokY | www.zsolti.hu
-
veterán
Nem tudom, hogy más is figyelte-e már a végleges beszerelés előtt még a próbák alatt, de én észrevettem, hogy ezek a fejegységek (az én esetemben a Hizpo) sima kikapcsolt (stand by) üzemmódban, ahogyan majd az idő nagy részében a kocsiban lesznek igen szépen meleg marad az aljuk. Nem tudom, hogy másnak is feltűnt-e ez a dolog, de szerintem ez kicsit fura. Szerintem itt kb simán csak a képernyő van kikapcsolva ilyenkor, és elég szép energiát szedhet le az akkuból akkor is ha az ember nem használja. Ezt a hűvös garázsban szerelés közben vettem észre, és számomra nem valami megnyugtató ha valami ennyire meleg marad mondjuk a tűző napon felhúzott ablakok mellett is. Közben a menüben és is megtaláltam azt az opciót ahol be lehet állítani, hogy bizonyos számú nap után teljesen kikapcsoljon a készülék. De ebben meg ugye az a gáz, hogy az össze rádióbeállítás stb törlődik.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
svgyula
addikt
válasz sityupityu #1431 üzenetére
Szia! Az é rádiómnál az pont jó lenne. Sajna ott max 15percre állítható ez az időzítő. Viszont nálad biztosan jól van bekötve a +12v kapcsolt,valamint a +12v állandó? Mert ezt sokan(Mekk Elek Mesterek) előszeretettel összetekerik és úgy használják. A teljes kikapcsoláskor sem szabad semmilyen beállításnak "eltűnni" ha a +12v B jelzésű vezeték a helyén van. Azért kell 2db betáplálás mert az egyiken állandó feszültséget kap de csak a rendszer memóriának.
Ez k olyan mintha a telefont kikapcsolod de az óra és még pár dolog megy bent akkor is. A másik vezeték egyrészt a kapcsolást végzi az erősítőhöz menő teljesítmény résznek, meg a rendszert(android) indítja el. Nálad ha melegszik akkor szinte biztosan nincs jól bekötve ez a rész. Nálam csont hideg volt/van minden ennél és az előző rádióknál is!Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
veterán
válasz svgyula #1432 üzenetére
Természetesen jól van bekötve, magához az androidhoz ha nem is, de ehhez még konyítok valamit. Teljesen külön van a két vezeték. Semmiféle plusz kötözgetés nem történt, vettem hozzá ISO vezeték adaptert. Annyi volt, hogy ahogy gyárilag volt a sárga és a piros vezeték, úgy állandóan teljesen kikapcsolt az én autómnál, minden bekapcsolásnál teljesen újraindult a rendszer és ezzel együtt természetesen törlődtek a rádióadók pl. Aztán kaptam itt a tippet (amire közben én is rájöttem, mert már jártam így), hogy bizonyos gépkocsitípusoknál gyárilag nem a sztenderd módon van a sárga és a piros, ezért fel kell cserélni őket. Így megoldódott ez a probléma. Lehet, hogy túl korán néztem meg az alját, mert előtte sokat vacakoltam vele, nem tudom. Majd újra megnézem, hagyok több időt neki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
svgyula
addikt
válasz sityupityu #1433 üzenetére
Szia! Azt nem "cserélgetni" kell hanem kimérni! Ehhez nem kell egyetem csak egy multiméter! Anélkül én neki sem álltam/állok semmilyen bekötésnek! Meg kell mérni melyik szálon van kivett kulccsal is feszültség? Az lesz a 12v "B" jelű amelyik pedig csak kulccsal ad feszültséget az a 12v "ACC". Ezt nem fúrumokról és mások véleményéről kell kitalálni, hanem méréssel kell megoldani.
Ha az "ACC"-nek adsz folyamatosan feszültséget akkor van az amit írtál. DE!!! A gyári ISO-ra sem lehet hagyatkozni mert egyes autótípusoknál van valami ECHONOMIC(vagy hasonló) mód ami kb fél óráig ad áramot a rádiónak akkor is amikor nincs bent a kulcs majd lekapcsol! Ez méréskor megtévesztő. Ezért kell a 12v "B" szálra egyenesen az akumlátorról vinni egy szálat és nem a gyári ISO-ból.Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
veterán
válasz svgyula #1434 üzenetére
Minek méregessek amikor a cserével ugyanazt érem el? Meg minek vezetnék külön szálat az akkumulátorról amikor ott van az csak rossz helyen? De hagyjuk.
"egyes autótípusoknál van valami ECHONOMIC(vagy hasonló) mód ami kb fél óráig ad áramot a rádiónak akkor is amikor nincs bent a kulcs majd lekapcsol"
Az enyémben ilyen biztos, hogy nincsen.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dethroner
veterán
válasz sityupityu #1431 üzenetére
Amikor én megvettem a fejegységemet, egyik ismerős beüzemelte az asztalon és multiméterrel figyelte a fogyasztását kikapcsolt és bekapcsolt állapotban is. Azt vette észre, hogy még kikapcsolt állapotban is nagyon magas az áramfelvétele, amit azzal szoktak indokolni hogy így érhető el, hogy ne kelljen kb 1 percig várni induláskor arra, hogy az android nulláról teljesen betöltsön. De ez marhaság, mert ha 1 hétig nem indítod be az autót, gyakorlatilag üresre szívja az aksit. De van a beállításokban lehetőség ezt kijavítani, így is azonnal indul a fej, motor beindulása után gyakorlatilag rögtön használható, és a fogyasztás is annyira minimálisra esett vissza, hogy akár hónapokig is elvolna az aksival. Tehát ha a tiéd melegszik, mérd ki hogy mennyi a fogyasztása kikapcsolt állapotban.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
svgyula
addikt
válasz sityupityu #1435 üzenetére
Sajnos én nem tartozom a fejlett humanoidok közé én csak méréssel tudom megállapítani a kis feszültséget a vezetékben A nagyobbat is csak tapogatással . Látással, kézrátéttel, gondolattal, sajnos nem. De tényleg hagyjuk veled nem ér fel a tudásom.
Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
veterán
válasz dethroner #1436 üzenetére
Persze, értem amit mondasz. Egyébként az is lehet, hogy elhamarkodottan írtam, hogy meleg. Mint írtam, előtte sokáig vacakoltam a hangszórókkal stb, és lehet, hogy túl korán néztem rá. Majd otthon megint ránézek a dologra. Ha meg melegszik akkor jön a mérés.
A sárga és piros vezetéket meg muszáj volt megcserélnem, mert ellenkező esetben minden kulcskivételnél illetve berakásnál teljesen újraindult. Én ezzel még meg is tudnék barátkozni, nem zavarna, mert kb 22-23 mp a teljes újraindulás, tehát nem egy vészes dolog. Csak ugye így tök sok mindent elfelejt (rádióállomások, hangszín stb).--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz svgyula #1437 üzenetére
Ha mar megvan a tapasztalat a tipushoz, miert ne Vannak ilyenek. Merciknel meg nincs a radioknal ACC, azt kulon kell vadaszni. Kimerni ki lehet persze, extra megbizonyosodas, de bajt nem tudsz vele okozni, tokmindegy hogy kotod ra a kettot, max nem ugy mukodik, ahogy akarod.
Olyan szo, hogy echonomic, nem letezik, economic van, de amirol te beszélsz az a canbus rendszer, ami ebrentartja a fogyasztokat bizonyos ideig, ez gyarilag eszrevetlenul mukodik, ha valaki belekontarkodik lehetnek bajok. Hasznos hozadeka is van, pl. VW-knel ajtonyitasra izzit a dizel.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz sityupityu #1438 üzenetére
Nem kell a méréssel se tökölődni, hagyd az autót állni egy hétig, és ha utána első szóra indul és nem érzel az aksiban gyengélkedést, akkor minden rendben
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
veterán
válasz dethroner #1440 üzenetére
Na igen, ez is egy megoldás. Nem, délután ránézek. Jelenleg még nem üzemel élesben, de délután megint vacakolok egy kicsit. Utána majd várok és megnézem, hogy mi a helyzet. Ha nem lesz meleg, akkor úgy gondolom, hogy nincs baj.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz sityupityu #1441 üzenetére
Nekem mindig is meleg volt mindegyik, tapintasra jo 50°C+. Amit 2015-ben vettem az mai napig mukodik ugyanugy, pedig megélt pár nyarat, napon volt, hogy 66°C volt az autóban belül, nem aggodnék.
-
veterán
-
válasz sityupityu #1443 üzenetére
Kell neki pár óra, míg visszahűl, de amúgy a gyári rádiók is egészen melegek használat után.
-
dethroner
veterán
válasz sityupityu #1443 üzenetére
Nem a meleg az ellensége ezeknek. Amúgy is úgy vannak tervezve, hogy a szélvédő mögött, egy kicsi és szellőzetlen üregben működnek. Az a normális ha a hátsó fém borító meleg, mert azon keresztül adja le a hőt, kvázi úgy működik mint egy passzív cpu hűtőborda. Ha működés közben se lenne meleg az volna a gáz, mert akkor a hő bent marad és károsítja az alkatrészeket.
Inkább az aksit féltsd, mert ha tényleg rendes áramfelvétel történik kikapcsolt állapotban is, akkor indítási gondjaid lesznek.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
veterán
-
dethroner
veterán
válasz sityupityu #1446 üzenetére
De van egy eladó, minőségi, beállított, tehát gyújtás nélkül minimálisan fogyasztó fejegységem
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
veterán
Na, végül is az a helyzet, hogy nem melegszik kikapcsolt állapotban a fejegység. Ebből úgy gondolom, hogy minden rendben van. A múltkor nagyon át volt melegedve és valószínű, hogy nem vártam eleget, ez tévesztett meg. Most vártam egy bő fél órát és teljesen hideg lett.
Ezek szerint mégis csak elég volt simán felcserélni a kábeleket (kb mindig ez szokott lenni ilyen esetekben), és nem kellett túlbonyolítani a dolgokat mindenféle méricskéléssel.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
MerLinh
senior tag
Szisztasztok, beszereztem egy eunavi px6 stm32 dsp akcioval, 85k volt szálltással euból. Hűtés modot is megcsináltam raktam bele egy kis ventit amit egy régi videokártyáról csiptem le. szerencsére volt a készüléken egy 12 voltos fan 2 pin igy rádugtam arra némi 7 volt moddal így cpu throttlingel csak 62 fokos fél óra után bár csak asztalon van most mert a kocsihoz kellett még keret és kábelek.
Nemrég Malay mod tett ki rá főzőtt romot igy a lite verziot egyből felpakoltam rá, viszont a fullba több beállítás meg nyalánkság van csak 20 dodot kellene donatelni. Van valakinek tapasztalata az ő főzőtt romjaival? Mennyire jók?
Ja és agama launcheren kivül van e más stabil és használható launcher?
KösziA wizard is never late nor is he early, he arrives precisly when he means to! - - ONE phone to rule them all! =)
Új hozzászólás Aktív témák
- Assetto Corsa Competizione
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Yettel topik
- Napelem
- Hardcore café
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...