Új hozzászólás Aktív témák

  • w.miki

    veterán

    Aki kicsit jártasabb kínaival való garanciális ügyintézésben, adhatna valami tanácsot.
    6210-est rendeltem, (látszólag megbízható eladótól,) ami hamar meg is jött, szép is, jó is, csak... nem működik az eredeti akkujával. (Nem vesz fel töltést, nem indít hívást, pár perc után lemerül.)
    Másik akkuval működik szépen, de amit hozzá küldtek, azzal nem, és az az akku más telefonban sem megy.
    Írtam a kínainak, hogy mi a helyzet, de nem jutottunk előbbre.
    Egyrészt elég gyenge az angolom, és az ővé is az, így nehezen értjük meg egymást. Másrészt mintha nem is hinné el, hogy baj van az akkuval, másikat pedig nem küldene, mert nem fér bele a profitjába.
    Mit tegyek?
    Nyissak vitát (Open Dispute) az eredményre vezetne? (Ilyet még sose csináltam, nem tudom, hogy működik.)
    Zárjam le a vételt, adjak neki 1 csillagos feedback-et, és vegyek itthon másik akkut hozzá?

    [ Szerkesztve ]

    Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

Új hozzászólás Aktív témák