Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsi0407

    félisten

    válasz raulicio #115009 üzenetére

    Ez egy nagyon érdekes szitu volt. Látszott a nyomkövetésen, hogy a DPD-nél már egy hónapja elakadt a csomag Hollandiában.
    Azt is egyértelművé tettem számukra, hogy EU-ban vagyok és EU rendelés, valamint a GB hány napot ír a csomagra.
    Aztán jött az email, hogy ebben az esetben nem tudnak a javamra ítélni.
    Utána folytattam a levelezést a Gearbest-tel és szerencsére az lett a vége, hogy újraküldték a csomagot.
    Megfelelő minőségű kommunikációval és türelemmel sokat el lehet érni az eladóknál.
    Nem lett volna muszáj elküldeniük, miután a PP lezárta az ügyet, de mégis megtették. Tulajdonképpen a DPD hibázott, nem ők.
    Annyi a lényeg, hogy nem csapkodni, meg anyázni kell (amit az ügye elején tettem, meg látom pár ember a mai napig csinálja itt a PH-n), hanem higgadtan megbeszélni velük.
    Azt mondanom sem kell, hogy a DPD segíteni egyáltalán nem akart, mindig a feladóval jöttek, a feladó sem tudott náluk mit tenni, így elégé hülye helyzet alakult ki.

    [ Szerkesztve ]

    https://utdetailing.hu/

Új hozzászólás Aktív témák