Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vz12

    tag

    válasz vz12 #48 üzenetére

    No, kipróbáltam az ötletedet, nem változott semmi. :N
    (pedig utána még a minSdkVersion-t is is feltettem "15"-re)

    Ezután egy "régi" gyakorló programomat is ráküldtem a 4.0.3-ra, ami alig volt bonyolultabb a "Hello, World"-nél, az csont nélkül ment, targetSdkVersion nélkül is. :U
    Ekkor kezdtem gyanakodni a Splash Screen-re, amivel indult a program, és tényleg ott volt a bibi !!! Amikor kiszedtem a Splash-t, akkor már nem akadt ki. Igaz ugyan hogy néhány mp-ig csak fekete képernyőt láttam, miközben inicializálódtak az adatok (sok adat, ezért csináltam a Splash-t), de aztán elindult rendesen, ezzel a hiba behatárolódott.
    Kicsit kísérleteztem a targetSdkVersion-nel, kis stílusbeli (megjelenési) különbség volt bizonyos elemeknél a megszokotthoz képest (pl. a képernyő teteje, a scrollbar, a hardveres Beállítások gomb után megjelenő menü kinézete, rádió-gombok és textboxok kinézete, ilyenek), ha viszont kiszedem akkor pontosan úgy nézett ki mint addig, tehát kiszedtem. :)
    Ezután a neten már gyorsan megtaláltam pl. ezt, ahol leírják hogy 4.0-tól kezdve a thread-ek kezelésében a stop() kerülendő. Tudni kell, hogy a Splash-ek külön thread-ben szoktak lenni, nálam is így van. Visszatettem a Splash Screen-t, a stop()-ot lecseréltem finish()-re, és megy, nem dob ki. Pici probléma még van vele, nevezetesen hogy a splash képernyő éppen csak felvillan, majd az adataim inicializálása alatt csak a fekete képernyőt látom a "rendes" képernyő megjelenéséig, de ezt majd valahogy megoldom. Minden bizonnyal összefüggésben van a 4.0 megváltozott thread-kezelésével, mert 2.x alatt az inicializálás során végig kint van a splash.

    Tehát a minSdkVersion maradt "7", a targetSdkVersion nincs beállítva (vagyis az is "7"), és tulajdonképpen megy rendesen.

    Azért írtam le ilyen részletesen, hogy akinek ilyen problémája van, az esetleg tudjon ötletet meríteni belőle. ;)

Új hozzászólás Aktív témák