Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EA Sports WRC '23
- Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #14048 üzenetére
Mond meg nekik, hogy teszteljék újra a 16.1.1-gyel, mert az már lecserélte a problémás shadereket.
Egyébként nem tudom, hogy mit nem lehet ezen érteni. A WDDM 1.x alatt a VRAM kihasználása rendkívül rossz hatásfokú. A kernel driver felel a menedzsmentért. Az AMD nagyjából másfél éve kutatja azt, hogy miképpen lehetne a WDDM-et megkerülve törölni a memóriából az "ezer éve" nem használt allokációkat. Az első erre vonatkozó implementációt az Omega driver tartalmazta. Azóta ez sokat fejlődött, így ugyanannyi memóriával sokkal takarékosabban bánik az AMD. Ebben az is benne van, hogy az NV a Crossbar miatt meg pont az ellentétét csinálja ennek, vagyis ugyanazt az adatot több helyre is elhelyezi. Ez felfogásbeli különbség, de a WDDM 2.0-val nem lesz jelentősége.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- nVidia tulajok OFF topikja
- Ukrajnai háború
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Revolut
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- PR-Telecom
- HMD Skyline - jó szerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen