Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #22984 üzenetére
Teljesen mindegy a jelenet egy screen space effektnél, amit mellesleg DX12-en a GeForce jól megjelenít. Az, hogy másképp lő az ellen nem magyarázza az egyes árnyékok és fények hiányát.
Egy multi-engine-re tervezett programnál ez normális, hiszen rákényszeríted single-engine-re, amikor az egész motorstruktúrát nem erre írták. Mindkét gyártón eléggé ingadozik ez a paraméter. Akit zavar majd megy DX12-re. Ott jóval stabilabb, mert multi-engine a kód.
Nem tud a Steam UWP programot futtatni. A DX12 verzió pedig az UWP API-ra épül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen