Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #22849 üzenetére

    A konzolátiratoknál, nem a konzolkonverzióknál. Hatalmas a különbség. A konverzió elkerülése miatt dolgozik a Microsoft a shader model 6.0-n, mert azzal az Xbox One-ra írt shadereket egyszerűen csak PC-re lehetne másolni, és nem kell a sokat lassító konvertáló használata, ami a teljesítmény felét - esetleg többet - minden hardverben benne hagyja. Lásd a Forza Horizon 3, ahol a GTX 1080 nem képes arra, amire egy Xbox One. Egy csomó teljesítmény elvész a konvertálás során.

    A Microsoft nem akar másképp dolgozni, mert nincs dedikált PC-s csapatuk, mint más stúdiónak, ahol eleve úgy építették fel a motorokat, hogy legyen egy közös nyelv a platformok shader nyelve fölött, és abból előállítható a platformokhoz optimalizált kód.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák