Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #15782 üzenetére
A GameWorks csak egy nehezítő tényező. Kapsz egy middleware-t integrálásra, és ha nem fut jól, akkor semmit sem tudsz vele csinálni. A DX12 ezen még annyit nehezít, hogy a GameWorks ilyen API-ba csak speciális emulációs réteg mellett építhető be. Ezért nincs még VXAO az új Tomb Raiderben DX12 alatt, mert még nincs kész rá az emulátor.
Összességében a zártság mindig nehezebb monitorozhatóságot tesz lehetővé. Tulajdonképpen ez a DX12 egyik alapja az, hogy eltűnjön egy nagy zárt réteg a fejlesztők elől, amit kernel drivernek hívtak, így a program teljesítménye teljesen monitorozható legyen. Aztán a toolok állapota egy másik kérdés. Ma nem igazán van stabil DX12 profilozó a PerfStudiót leszámítva. Ez nyilván nem könnyíti meg a fejlesztéseket. A Microsoft ezért hozza amúgy a PIX-et PC-re.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen