Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz arn #323 üzenetére

    nem erdemes szorakazni a tuninggal szerintem...

    vs
    @SECTORnooB:
    SR esetében sokkal kiegyensúlyozottabb teljesítmény érhető el/kapható, ha tuningol az ember, legyen szó X,vagy nonX prociról.Mert az elérhető legjobb teljesítmény/fogyasztás mutatót tudod ezáltal elérni.

    Megpróbálok mindkettőbe belekötni. :D
    Szóval tuning azért nem árt a sima modellekhez, lásd 1600.
    Ahol nem érdemes a tuning szerintem:
    - Új 2x00X procik ha a cél a kiegyensúlyozott, jó teljesítmény: elég jól kihajtják magukat.
    - Ha számít a perf/W. Tuti, hogy nem egy tuningolt 1600X lesz a bajnok ebben, hanem egy alapon járatott vagy még inkább feszcsökkentett verzió. De lehet, hogy a sima 1600 sem rossz 3.5-3.6-nál nem magasabb órajelre húzva. Bár szvsz alapon hagyva alulfeszelve valószínűleg ott is még jobb lesz a perf/W.

    Az SR-nél 3.6 felett már aránytalanul romlik az órajel/fesz arány. De igazán valahol 3.2-3.3 körül optimális. Ott brutál jól fogyaszt... Az más kérdés, hogy az az órajel azért már elég kevéske sokaknak. Ezért a még elfogadható 3.6 körüli órajelet érdemes megcélozni kicsit gyengébb de még mindig nagyon jó perf/W-tal is.

Új hozzászólás Aktív témák