Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz lemuel #67714 üzenetére

    Nem értem a kérdésedet. De nem sorsolás van.
    És a rákérdezés sem világos de az AliExpress ügyfélszolgálat tényleg nem tud segíteni.
    Engem inkább az érdekelne hogy tudsz-e dispute-t indítani.

    A Foxpost segít megfogalmazni:
    A nemzetközi kiscsomag-logisztikai piac rendkívül összetett és bonyolult folyamatokon alapul. Többféle megoldás létezik, és rengeteg, cégek és szolgáltatók közti megállapodás szabályozza azokat. Kívülről nézve talán érthetetlen, de legalábbis követhetetlen, hogy bizonyos esetekben hogyan jut el egy kínai termék a fogyasztóhoz.

    Amikor megrendelsz egy terméket az online térben, külföldről, és szállítást választasz, akkor a feladó valójában arra szerződik, hogy eljuttassa Neked a csomagot. A szállítási folyamatot ugyanis olyan cégek között megkötött, határokon átívelő szállítmányozási szerződések szabályozzák, amelyekkel sem a feladó, sem a címzett nem áll közvetlen üzleti viszonyban. Mi történik ilyenkor?
    Az eladó feladja a terméket a helyi szolgáltatónál, onnan egy nemzetközi szállítmányozási céghez, majd esetleg egy további európai országban egy újabb céghez kerül, de végül egy magyarországi logisztikai szolgáltatóhoz.
    Így kerülnek adott szerződések alapján a FOXPOST-hoz a távolról rendelt csomagok, és adott esetben meghatározásra kerül a címzetthez legközelebbi csomagautomata. Ehhez egy harmadik fél eszköze áll rendelkezésre.

Új hozzászólás Aktív témák