Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz izomman1 #8000 üzenetére

    A jelenleg a nem telefonos vr-ek közül psvr-ból adtak el a legtöbbet, pedig annak kisebb a felbontása, mint a riftnek vagy a vive-nak. Azaz a felbontás harmadrangú kérdés a vr térnyerésében, fontosabb a platform egysége, a tartalom kínálat, az eszköz megbízhatósága és a teljes rendszer ára.
    Crowdfound kampányban igazából mindenki azt mond, amit akar, a Pimax pedig azt mondja, amit az emberek hallani akarnak attól függetlenül, hogy az eredmény mennyire lesz használható, ha egyáltalán lesz.
    A brainwarp amúgy annyit jelent, hogy felváltva rendereli a két szemet a képfrissítés rovására (kb. mint az aktív 3D TV-k), azaz vagy a 90Hz lesz valójában 45Hz, vagy a gépnek mégiscsak 2x 4K-t kell számolnia (nem pedig 8K-t, mert az ugye 4x 4K lenne).
    De még ha minden klappolna vele és a jelenlegi hardverekkel is elfogadhatóan működne, ott van még maga a platform, mint szűk keresztmetszet. Attól, mert rámondják, hogy SteamVR kompatibilis, könnyen lehet belőle amolyan "kínai kompatibilis", azaz papíron minden szép, a valóságban meg csak ha szerencséd van.
    Ha megnézed, hogy az oculus és a valve mekkora erőfeszítéseket tesz, hogy a vr címek legalább a vr-ready pc-k nagy részén tényleg fussanak és még így is mennyi a bug, milyen sok ember vergődik különböző kompatibilitási problémákkal, akkor most gondold el, hogy egy közösségileg finanszírozott noname kínai gyártó milyen nívójú terméktámogatást tud a cucca mellé rakni.

Új hozzászólás Aktív témák