Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Zero
addikt
-
Antonio
senior tag
válasz #16741888 #33 üzenetére
üdv...
nyitottam tegnap egy ''használt japán kocsik'' topicot olyat szeretnék majd megbízhatóság stb ...
de fiat Bravo meg alfa is megfordult a fejemben ... de olasz autókról valahogy elment a kedvem pl az itteni fúrumos hozzászólások alapján
DE! (szóismétlés) egyik haveromnak 1.6 os 156-os alfája van 98-as évjárat ő a 2. tulaj ... mikor elvitte egy szerelőhöz megvétel előtt megkérdezte hogy jó állapotban van e a motor: azt monta 8mosolyogva) ezek az új alfamotrok (meg úgy sz.tem az olasz motrok) elnyűhetetlenek 500 e kilométer simán!!, nyugodjon meg ezzel lesz a legutoljára baja úgyhoy nem tom honnan vetted hogy szarok a motorjaik?!!
, az új alfákban -ebben is- az elektronika BOSCH,
anyi baja vol a kocsijának eddig hogy két égő/led kiágett a műszerfalon
vajon csak szerencséjevan a kocsival vagy az új alfák megbizhataóbbak?
érdekelne a véleményetek mert felkette újra az érdeklődésemet az Alfa Romeo Toyota honda nissan mellett.Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz #16741888 #50 üzenetére
Akkor meg nem ertem miert vagy felhaborodva, hogy bexart.
Szervizkonyv manapsag nem jelent szinte semmit, max csak annyit, hogy konnyebben megveszik a vasat, ha eladod.
Az, hogy a ''lejaratig'' meg van 15k a feszitogorgoben az nem jelenti azt, hogy ki is birja addig, foleg ha az elozo tulaj csak binarisan kezelte a gazpedalt.
Ezt a szivast lazan meg lehetett volna uszni egy 40-50k-s szervizzel a legelejen (ui, ha hasznalt autot veszel, akkor is megvetel utan a kovetkezoket ajanlott megcsinalni: olajcsere, legszurocsere, gyertyacsere, vezermuszij+feszgorgo csere - ebbol a vezermuszij+feszgorgo ugy 40-50k, vagy tobb ez tipustol fugg. Raadasul szijas vezerlesnel nem is szabad megvarni mig lefutja a kilometereket, inkabb ugy elotte par ezer kilometerrel ajanlott cserelni, mert ha az elszakad akkor az tenyleg szetver mindent - kiveve a Kocka Ladanal, ahol erre is gondoltak az orosz mernokok )
A valtot is kibokte volna egy szerelo, mar felteve ha ert a tipushoz - ugyanis minden autonak van egyfajta hangja, ami ha esetleg mas, akkor mar lehet tippelni, hogy mi lehet a baja - de ehhez tenyleg hozzaerto es a tipusban jartas szerelo szuksegeltetik.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz #16741888 #52 üzenetére
Az nem baj, ha hianyzik egy ket fog, az meg toleralhato.
A lenyeg, hogy ne szakadjon el, ne ugorjon at.
(Bar szerintem a szijas vezermuhajtas eleg elbaszott otlet - csak azert, hogy csendesebb legyen a motor, feladtak a megbizhatosagot, mert ugyi a lanc nehezebben szakadt el )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
biga
senior tag
válasz #16741888 #45 üzenetére
Ne már! Én meg láttam már út szélén Toyota-t lerobbanva, tehát minden Toyota egy ócskavas, mert lerobbannak? Tényleg egy kiragadott pédával akarod bizonyítani egy márka megbízhatóságát/minőségét? A FIAT motorok nagyon jók, a designerei a világ élvonalába tartoznak. Téyn, hogy nem a legprecízebben összerakott autók az olasz autók, de azért egy - egyébként felelőtlen - vásárlásból következtetést levonni....
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
sai
aktív tag
válasz #16741888 #67 üzenetére
nah ez ugy jól jött!! egyébként én is 2ajtó Uno ra gondoltam.. és csak 1.0 motoral.. nagyrészt ugyis csak városba fogom használni.. (mondjuk ha + vettem akármilyet is veszek azért 1 Direkt légszürö + sport kipufogo lesz rá véve!! )
egyébként valszeg holnap (ill ma ) felisfogok hivni pár embert h mikor + hol lehet + nézni kocsikat.. + nézek 1 párat + próba ut (persze fateral) -
sai
aktív tag
válasz #16741888 #90 üzenetére
neh ja.. ha tehetném akkor valami nagyobb motoru verdát vennék.. de sajnos 1.0 vagy nagyon max.. de akkor már nagyon huznák a szájukat szülök az az 1.4 de azzal + az a baj h már többet eszik és viszont tankolás az én tárcámból megy.. ennek a 1.0as Unonak 5/5.5L a fogyasztása az + még nem vészes..
-
sai
aktív tag
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz #16741888 #121 üzenetére
General Information
Price: $190,000
Miles Per Gallon: 10/16 mpg
Curb Weight: 2822 lbs
Layout: Mid-Engine/RWD
Transmission: 6-Speed Sequential
Engine
Type: V8
Displacement: 3586 cc
Horsepower: 425 bhp @ 8500 rpm
Torque: 276 lb-ft @ 4750 rpm
Redline: 8500 rpm
Performance
0-60 mph: 4.0 sec
0-100 mph: 9.7 sec
Quarter Mile: 12.2 sec @ 117 mph
Skidpad: .95g
Top Speed: 186 mph
Braking, 60-0 mph: 107 ft
Slalom Speed: 72.7 mph
Egyéb kérdés? -
isubrava
újonc
válasz #16741888 #45 üzenetére
Hello.
Nekem is ugyanilyen kocsim van, hibák vannak és lesznek is vele.
Ami megütött az, hogy miért ócsárolod ennyire?
350 fizettetek? tudod miért mert pancserok vagyok!
Ugyenez történt velem is de érdekes én megúsztam 70 ből és még a szelepek is kilettek cserélve.És minden uj plusz a szervízben csinálták.1.4 12 szelepes a kocsim.Szóval előbb informálódj mint fikázz.
Köszi