-
GAMEPOD.hu
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
holodp
aktív tag
Nekiestem kicsit komolyabban ennek a setupolásnak a Fess által belinkelt útmutató alapján (ismét köszönet , eddig 1-1,5 mp-et gyorsultam ), és most próbálom belőni a versenyre, így egy-két kérdés felmerült bennem.
Letöltöttem az XD modot is, és eszerint az első gumikon a belső-külső hőmérséklet között 7-8°C különbség van, pedig a legnagyobb (-6°) dőlést állítottam be. Lehetséges ez? Az útmutató szerint ennyi lenne az optimális hőmérséklet különbség, mégis félek egy kicsit, nem fog elkopni hamar a kerék ilyen beállítás mellett? A keréknyomást meg a boxban 180-ra teszem, viszont a pályán tökre leesik, a bal oldali 173-ra, a jobb oldali 177-re. Ezt érdemes lenne esetleg kompenzálni, vagy a hőmérséklet eloszlása a lényeg?
A hátsó kerekeknél természetes, hogy máshogy viselkednek? Ott a középső hőmérséklete a magasabb 1°C-kal a belsőnél, guminyomás 180 kPa a pályán is. Nem baj, ha a hátsóra nem állítok be akkor a kerékdőlést?A pálya Moscow Raceway, BMW 2010.
-
holodp
aktív tag
Most nyomtam egy 13 körös stintet versenyszimuláció néven.
Hát nekem az első kerekek baromira nem 85-95 körül voltak, a jobb oldali olyan 78-85, a bal még ennél is vagy 7 fokkal kevesebb átlagban. Egyébként eléggé egyenletesen koptak, bár azért ez a pálya sokkal jobban megviseli a jobb oldali kerekeket. Az utolsó 2 körre már azért rendesen korcsolyáztam a kigyorsításoknál. Hátsók ott voltak a 95-85-ös tartományban.
Többi beállítást már megcsináltam tegnap, most próbálok valami viszonylag gumikímélő beállítást találni.
Kerékdőlés... hát, nekem most 2,5 fok különbség volt az első és hátsó kerekek között. Mondjuk az elsőt most lejjebb fogom venni egy fél fokkal.
Egyébként hogy a fenébe tudom rávenni az első gumikat, hogy ne hűljenek le ennyire? Mert a hőmérséklet arányok jók a felületen belül, csak a 85-től azért hidegebbek... Vagy az a 8-10 fok nem igazán lényeges?[ Szerkesztve ]
-
holodp
aktív tag
Letöltöttem én is, tegnap kipróbáltam, nem rossz. De Estorilt nem nagyon szeretem, túl huplis.
Egy kérdés: Nem tudjátok mit kell kitörölni ahhoz, hogy a játék elindításánál ne lássam még a Simbin "cégér" előtt ezt a modder team kisvideót is? Csak még egy dolog, amit át kell pörgetni...