-
GAMEPOD.hu
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
Futamra elvileg én is beesek de délelőtt semmi móka.
b-type
Kösz az off infót.
-
zodo
nagyúr
Bevásároltam a mega csomagot, telepítek ezerrel de nekiállt konvertálgatni , frissíteni.
Remélem jól elcseszi a könyvtár szerkezetemet, stb de akkor morcos leszek. -
zodo
nagyúr
válasz Allbundy #353 üzenetére
Ugyan a Race07 elindult de az ismert Steam\SteamApps\z0d0\race 07 mappa kicsit átalakult.
UIData és CustomSkin mappák maradtak csak benne.
UIData / 1 db config fájl
CustomSkin / Alap templatesGameData mappám új helye: Steam\SteamApps\common\RACE 07
Ezen belül megmaradt a Locations mappám benne a korábban telepített pályákkal.
Teams mappában ott szerepel a Porsche Supercup mod is mint külső telepítésUserData mappám is ide került de nincs benne csak a CarSetups mappa.
Add-on opció nem látszik a pályaválasztásnál.
Porsche Supercup sem mutatja mint telepített mod. -
Allbundy
tag
UIData, UserData és Gamedata mappákat tedd vissza az eredeti helyére. Néha csinált már ilyet a Steam, hogy frissítés után hol a Commonban, hol a neved alatt volt a cucc.
UserDatában a gyári setupok vannak, azok amiket lakattal jelez bent a garázsban. CustonSkin-t kitörölheted, de felesleges, mert újra létrehozza[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
Nem tudom, hogy nem-e azért, mert nem adtál neki telepítési könyvtárat..? Nekem a GTR-1,2-t tette a Common mappába, mert azoknak nem adtam meg az útvonalat. Race 07 sorozatnál Én választottam ki a helyét, így ne lett bibi, mindent berakott nekem oda, ahol lennie kell (Kivéve persze a GameData mappát, azt Én hoztam létre) Én is azt jvaslom, amit Bundy: Tedd át a "helyére" amit kell
Costum Skin meg nem az kell úgy sem, ami ott van, sok vizet nem zavar..(Costum Skin mappa a Sim Bin mappán belül kell. Az meg Tudod: C:/...)[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
zodo
nagyúr
Köszi a gyors help-et mindkettőtöknek.
Este majd visszateszem őket a helyükre.Telepítésnél nem is tudok helyet megadni.
Race07-nél talán meg kellett adjam de minden kiegészítő elemnél csak rányomtam telepítésre és slusz.
Letölti, telepíti és nem kérdez semmit. -
Allbundy
tag
Azért Zahi, mert egyben raktad fel, ő pedig a meglévő mellé (ha jól értettem).
Steamből ha nem választasz helyet neki, akkor az alapértelmezettbe teszi. De ennyi legyen a legnagyobb bajunk, egy áthelyezés és kész.
(Aztán majd egy direktlink, ha szervert is akarsz futtatni, alkalomadtán megbeszéljük.) -
Zahi
aktív tag
Na csináltam egy kezdetleges Steam Csoportot.. (még sose csináltam, nem nevetni!! )
ITT megtekinthető...Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Szerver megy: Super Cup/ jelszó: 911
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
szerver zárva..18-kor lesz hivatalos(vagy előtte )
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Goe
csendes tag
Sajnos én ma nem tudok jönni, mert még dolgom van :/ Úgyhogy jó versenyzést mára, jövő héten meg én is jövök (meg ha holnap lesz valami csapatás akkor jó eséllyel arra is )
Steam: hungoe | PSN: HUNGo3e
-
zodo
nagyúr
Kezdem a műtétet ha nem vagyok itt akkor valami nagyon nem sikerült.
-
#70869248
törölt tag
bcki mit csináltál?
elolvastam, lehet hogy inkább a régi cuccokat kellett volna az új helyre tenni?
én nem piszkáltam ilyeneket, csak a letöltött moddokat tettem be a steam-n belül oda ahova való...de ezt te is tudod nagyon jól, gondolom rfactor alatt kikupálódtál könyvtárszerkezetileg.[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
18-kor indul az éles szeró: Practice-Quali-Warm up-Race 1-2. Practice és Időmértő alatt lehet még jönni, Warm Up alatt már nem!!
szerver: Super Cup/ PW: 911
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
zodo
nagyúr
válasz #70869248 #365 üzenetére
Fentebb írtam hogy bevásároltam a mega csomagot csak nem oda települtek az új csomagok ahova kéne.
Játékok elindultak de az add-on pályák, módok nem is látszottak csak a gépen.
Most áthelyeztem a mappákat és ez lett a vége.Szerk:
Nem is értem, most vannak jó helyen csak ő tette át az "common" mappába.
Valószínű hogy a RaceOn konvertálás vagy egyéb játékfrissítések kavarnak be amit a jó ég tudja hova tett.(#366) Zahi
Írtam steam-en is ha minden igaz akkor neked hogy ma sajna kimarad pedig készültem.
Azt hiszem újra rakom steam kliens-től kezdve az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
Sztem Reinstall és telepítsd az általad kijelölt mappába...
vagy pakolj vissza mindent, amit áthelyeztél..Ebben az esetben abban a mappában(Common) kell lennie valaminek,(sztem az .ini fálj arra a mappára mutat) ami nélkül nem müxik, tehát ideiglenesen tedd oda a modot is.De ha az .ini fájlban megnézed, akkor tuti ott a bibi..Írd át a játék mappa helyét.
Most hirtelen nem jut eszembe más...Előbb ellenőrizd az .ini fájl-t, Addig ne csinálj semmit!! ha csak az a baj, akkor elég átírni és kész!!!
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #168 üzenetére
Itt a legutóbbi nyílt futamunk eredménye, jó kis futam volt, szép számmal eljöttek, innen tölthető a replay az érdeklődőknek: (Race1, Race2)
Ezen a pályán voltunk, ez kell a replay-hez, de kipróbálni is érdemes, kevés ilyen jó minőségű pálya készül: Virtua LM - Mind-Ohio
Következő futam: 2013.07.17 - Most Autodrom (CZ)
Illetve elkészült az előző bajnokságunk összefoglaló videója is:
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
#70869248
törölt tag
pályaelemzés, ha valaki használ MoTeC-t, összehasonlítjuk és megnézhetjük hol az annyi.
kép: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Amennyiben érdekel megpróbálok segíteni, elvileg:
letöltöd a MoTeC i2 pro-t pl. innen és feltelepíted ahova akarja.
Megnyitod és csinálsz egy új projektet.aztán
Documents\SimBin\RACE 07\UserData\btipus
megnyitod a neved.plr-t jegyzettömbbel (csinálj másolatot azért!).
megkeresed, így kell kinéznie:Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="I:\Program Files (x86)\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe"
Data Acquisition File="C:\Users\btipus.btipus64-PC\Documents\SimBin\RACE 07\USERDATA\\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="I:\Program Files (x86)\MoTeC\LogFolder\"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new logTermészetesen átírsz mindent a te elérési utadra..ahova a MoTeC települt oda mutatsz az exe-re
ebben a sorban: Data Acquisition EXE
és létrehozol egy mappát valahol, én a MoTec könyvtárában tettem, amit átnevezel LogFolder-re.
itt fogja tárolni az adataidat,
mész pár kört, majd megnyitod a MoTeC-t, és ott kiválasztod az elején már létrehozott projektet, valszeg cicuit 1 néven lesz.
megnyitod, ez semmi, rákattintasz a file/open log file
bal oldalt rátallózol a logfolder-re és ott kiválasztod azt amit meg akarsz nézni.
a sok minden közt rákattintasz a track report-ra és ott lesz a köröd.szerk:
Ez:
Data Acquisition File="C:\Users\btipus.btipus64-PC\Documents\SimBin\RACE 07\USERDATA\\vehicledata.spt"egy sorba legyen, csak a PH! tördeli szét.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
nyugodtan, nem leszek itthon, elutazunk, de azért felnézek netre néha.
Nem tudom off-e, de nem biztos hogy van rá kereslet...érdemes elemezgetni, mert sztem sincs sok különbség. ha megvan felteszem majd a setup-t is és elmondom mit miért csináltam én benne...én szeretem ezeket a dolgokat, jó hogy egy csomó mindent nem lehet állítani, de azért van pár okosság hogy jól essen be a kanyarokba.
Jó ez a Porsche mod, hasonlóan pattog mint amit látni is lehet a közvetítéseken...két dolgot módosítanék csak, a motorfékre vonatkozó adatot engedném kis mértékben módosítani, és a Coast és Power diffit szintén csak nagyon kis mértékben módosíthatóvá tenném.jelenleg ezek fix-k, és jó is ez így, csak bizonyos pályákon jobban fordulna be a kanyarokba, vagy éppen stabilabb lenne kanyarbemeneten fékezéskor.
De így is jó ahogy van....sokszor nagyon el lehet veszni a setup-ban. -
zodo
nagyúr
Különben ti átírtok bármit is pl a plr fájlban?
pl.: Steer Ratio Speed -
zodo
nagyúr
Mostanáig telepítettem a csomagot + PSMC + 4 db plusz pályát és futottam 5 kört Spa08 pályán.
Minden játék működik, egyesével indítottam, teszteltem őket és közben próbáltam lekövetni a telepítés menetét. GTR, GTR2, GTLegend -nél kérdezi hogy hova tegye de ekkor is csak a Steam mappáig jut és nem a SteamApps-ig. Szóval így kerülnek a Common mappába, külön-külön játékként.
Raceroom Racing Experience-t nem tettem újra, talán nem is fogom.Wtcc2010 és Caterham kaptak a Race07-en kívül, külön-külön mappákat.
Porsche modban most vettem csak észre hogy gőzölög a kipufogó és szórja a lángot.
Telemetry progit meg majd holnap feldobom. -
#70869248
törölt tag
semmi mást, a telemetriára vonatkozó részt is csak azért mert kell.
még az elözőhöz:
aki megcsinálja, két dolog még a tuti kedvéért, amikor a neved.plr-ben megadjátok a két fontos elérési utat, a MoTeC.exe-re mutatót, és a logfolder-re mutatót, akkor érdemes úgy csinálni, hogy megkeresed a MoTeC.exe-t, jobb klikk és tulajdonságok. általános menüben a helynél található elérési utat kijelölitek és azt másoljátok be a .plr-be a Data Acquisition File= a macskakörmök közé...akkor biztos hogy jó.
logfolder-nél ugyanígy, a MoTeC LogFolder= két macskaköröm közé a kimásolt elérési út
ide még a logfolder után kell egy \ és aztán lezárni "jó hétvégét!
...akinek van digi-je, az nézze a SachenRing MotoGp-t, jó az a pálya -
fess
őstag
válasz #70869248 #379 üzenetére
Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="C:\Program Files (x86)\MoTeC\i2\1.0"
Data Acquisition File="C:\Users\Gabi\Documents\SimBin\RACE 07\USERDATA\\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="C:\Program Files (x86)\MoTeC\LogFolder\"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log
így néz most ki,de valamiért nem jelennek meg a logfolderben az adatok -
zodo
nagyúr
Porsche szerver üzemkész, Magny Cours.
ph porsche / php
-
#70869248
törölt tag
legegyszerűbb beírod a keresőbe, hogy motec
egy motordiagnosztikai, és adatfeldolgozó-elemző rendszer, versenypályán a legismertebb.
Ezt amivel mi dolgozunk, ezt használják a versenymérnökök is.
egy lényeges különbséggel, mi ennyi adatot kapunk, ők a sokszorosát.....egy számítógépes szimuláció ami játék, az általa számolt dolgokról tud információt adni....értelemszerűen amit nem számol arról nem.
A program képes lenne nagyságrendekkel bonyolultabb összefüggések elemzésére is.Pl. itt vannak a moddolt autók, ez sem egy olyan dolog hogy hű ez de jó, aki rFactor-t használt az már ezt valszeg tudja. Nálam egy mod tesztelése abból állt, hogy megnéztem a motorját, mennyire stimmel a valós teljesítménygörbével, megnéztem a futóművét, hogy mennyire stimmel a valós autóban használttal, a tömeget, a sarkokat.
Mert lehet hogy érzésre jó vezetni egy autót, de ha össze-vissza áll a futóműve, akkor a -setup- részen logikátlan beállítások is működni fognak, mondok egy példát, ahol sokat használód a rázóköveket, ott nem használsz magas kirugózást, ökölszabály...mint ahogy az is hogy sík pályán merev autóval megyünk, dimb-domb pályán pedig laza autóval...mert az egyiknél jó a súlyáttevődés, a másiknál -ellobog- az autó.
Na ahol össze-vissza állnak a dolgok a futómű fájlban, ott is számolni fog a játék alapjául szolgáló fizika, de amiket a garázsban állítasz, azok nem működnek...pedig a valós életben felrúghatatlan szabály.
...
láttam már jól vezethető autót ahol a fizika több méterrel az autó mögött számolta a benzintankot...Az rFactor-ra annyi mod jött, hogy ezek alap dolgok voltak kiválasztásnál, mivel gyakorlatilag boldog-boldogtalan megpróbálta megcsinálni az 'igazi' szimulátort. ...és igazi tudás nélkül írogatott értékeket, jobbára máshonnan átvett értékeket egyébként.
Én ezért használok MoTeC-t, szimulátort vezetek, azaz egy megírt fizika alapján működő modell. Az adatok amiket a MoTeC számol, nem hazudnak.
pl. a Porsche mod gumija, amit használunk egy nagyon jól sikerült gumi, ritka, jól melegszik, jól hűl vissza, jól kopik és ezeknek megfelelően működik a tapadás számítása is. Az ISI engine játékoknál hossz és keresztirányú tapadást számol a fizika, ezekkel lehet variálni, és persze a pálya megalkotásánál (ami az umond 'aszfalt' tapadását adja meg.
Van mod, ahol a modderek ebből akarják megváltani a világot, nagyon. ...és mindez jellemző az összes szabadon használható és állítható fizikai paraméterre.....de a kevesebb több itt is működik.Visszakanyarodva a MoTeC-re, játékban felesleges, nem vagyunk versenymérnökök, még ezt a kevés adatot is bonyolultnak tartjuk, de azért megtanulható...és korrekt, ez nagyon fontos, nem téved, minden ami nem jó az a játékból jön
ezért szeretem, nem korlátoz csak a játék adatai, és a saját tudásom.[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
válasz #70869248 #387 üzenetére
Öööö...Bocsi, úgy látom picit félre érthető voltam, ezért elnézést..
Természetesen tudom, miféle program, mire szolgál...Inkább másfajta kérdésnek szántam, pl olyannak, mint fess:
"egy kisokost nem tudsz linkelni hozzá,ami leírja az alap dolgokat róla?"
Persze nem szó szerint, mert egy darabig biztos nem állnék neki tanulgatni, nem mérnök akarok lenni, versenyző!! (Bár a jó versenyző valamennyire jó mérnök is ).Nekem elsőre bonyolult, és a bonyolult dolgokra túl sok idő megy el, amit fel lehet használni egyéb tevékenységre..(jelen esetben versenyzés)Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
#70869248
törölt tag
Ne használd
tudok ilyen kisokost, angol nyelven. De nem ajánlom...egyenlőre.
Amit ajánlok az a progi felrakása, és a pályán futott körök megbeszélése.
A Porsche modban nagyon kevés dolgot lehet állítani, a MoTeC leghasznosabb része a kanyarsebességek átbeszélése lenne sztem. Ahogy néztem ki hogy megy, a versenyívvel nem volt probléma, viszont sztem túlfékezések lehettek. A játékban használt motor teljesítménygörbéjének is van ideális tartománya, ha túl van fékezve egy autó akkor vagy alacsonyabb fokozatban, vagy megfelelő fokozatban de az ideális fordulatszám alatt vagy felett teljesít az autó....ha most pl. nagy dolgokat szeretnél akár a WTCC, akár a Porsche játékban, nem fogod megtalálni a MoTeC-ben, mivel ez egy szakma, és ahogy Allbundy írta nekem, jogosan, ahhoz hogy egy mérnököknek fejlesztett progit használjunk, nagyon stabil köröket kell tudni a pályán....tehát ahhoz hogy a MoTeC részleteit használd ez valóban kell. A legjobb versenymérnök sem tud dolgozni egy olyan versenyzővel aki túl nagy szórással megy egy pályán.
Kell egy pálya amit a legjobban ismersz, tök mindegy hogy mi az, és kell egy alapbeállítás,.....és kell egy referenciaidő, ez legyen mondjuk az adott pálya legjobb nemzetközi vagy hazai ideje természetesen ugyanazzal a moddal/játékkal módosítás nélkül.
és akkor neki lehet állni az alapbeállítás megtalálásának, ami a mod és a saját vezetési stílusod legsikeresebb kombinációja.
Ezzel megy el a legtöbb idő, de utána minden pálya jobb lesz....mert már csak a pályát kell megfejteni.tehát ha ez megvan, illetve úgy érzed, akkor érdemes MoTeC-t használni, addig én nem ajánlom, de persze nem vagyok tulajdonosa a cuccnak, ha rákeresel meg fogod találni
-
Allbundy
tag
válasz #70869248 #389 üzenetére
Zahi: "Bár a jó versenyző valamennyire jó mérnök is "
Ez persze igaz, de a mérnök pont nem azt várja el a versenyzőjétől, hogy pontos adatokat mondjon neki, -erre ott a MoTec vagy más telemetria ill adatrögzítő. Azt várja, hogy egyrészt megmond neki: mi nem stimmel, mit érzel rossznak? Az csak egy plusz, ha ötleted is van rá hogyan javuljon az adott rész.
Ott van igaza b-type-nak, hogy itt neked kell lenned a mérnöknek is. Nem gondolom, hogy ehhez kell a MoTec, ha az alapelvekkel tisztában vagy, akkor a "rossz" részek javításával megtalálod a megfelelő beállítást. Persze használja aki akarja, ez is egyfajta plusz, játék a játékban. Másnak egy új pálya megtanulása okoz nagy-nagy örömöt, vagy éppen egy jól ismert kör végletekig csiszolása.
És még egy probléma: ahhoz hogy egyáltalán el tudd kezdeni használni, először saját kútfőből semlegesre kell hangolnod az autót, a saját stílusodon belül.
És megint mondom: nem ellene vagyok -
zodo
nagyúr
Szerintem nem off téma, mondjuk fenntartással kezelem mert az autók beállításai nálam egyenlő a woodoo témakörrel. pl.: rwd autóból pillanatok alatt tudok orrtúrós, alul kormányzott verdát fabrikálni.
Nyilván a profiknak nagy segítség de nekünk is hasznos lehet ha már megismerjük.
Porsche modal kapcsolatban ezek szerint nem nagyon tévedtem ha b-type is jónak titulálja.Nos feltettem, beüzemeltem ezt a progit és gyorsba mentem 6-6 kört az alap és a tegnap tákolt beállításaimmal.
Szóval szép és jó de ebből én nem sokat hámozok ki.
Nyilván egy-két apróság szembe tűnik de hogy jelenlegi "tudásommal" ez alapján hangoljam a verdát az szinte lehetetlen kategória.A vezetéstechnikai részhez csak annyit hogy az olvasottak alapján, próbálom kezelni az autót és úgy vélem ez az a mod ami hozzám legközelebb áll amellyel tökéletesebbé tudom tenni a versenyzésemet.
Ez nem feltétlenül függ össze a gyorsasággal, sőt mondhatnám hogy inkább a hosszútávon, megbízhatóbb versenyzők közé sorolnám magam. Lásd az eddigi statisztikám. (kicsit lassan töltődik be a lap)pl.:
Az alul vagy felül kormányzást, le vagy fel váltással is kezelem ezáltal talán többet váltok a kelleténél
Nem hiszek a féktávon párhuzamosan beeső féktávokban de persze néha úgy alakul ezért inkább korábban szoktam fékezni mert a kigyorsítás fontosabb
Semleges gáz mellett általában jól kezeli a rázókat ez a verda -
#70869248
törölt tag
köszi, megnézem ha hazaértem.
Azért emelem ki én is a pályanézetet, mert ebben a modban talán ez az egyetlen igazán használható rész...minden mást meglehet figyelni a XD real time kijelzőben.
Mivel ebben a modban a setup nem teljesen nyitott, így a pálya és egymás stílusának tanulmányozása lehet téma, és segítheti a gyorsaságot.
és ennek fényében érdemes átbeszélni a beállításokat, pl. én megmondom hogy milyen merevítést használok
elől-hátul és miért..a pálya melyik részén nyerek, vagy bukok vele.
Magny Course-ról még nem tudok mit mondani, mert nem mentem rajta, de majd..
Valencia-ban viszont ha látom milyen kanyarbemeneti sebesség van, akkor már tudom mondani, ha az enyén jobb, hogy az én beállításaimban mit használok ami ott működik.
Mert jobb az ha egy saját alapbeállt módosítunk, mint egy kapott setup-l megyünk, és nem tudjuk miért nem működik, vagy mitől gyorsultunk.az alul-felül kormányzás nem alulkormányozottság és túlkormányozottság, ezt tudod. Az alulkormányzás az hiba, lecsúszol az ívről, a felülkormányzás viszont extrém technikás vezetési tulajdonság, ami a szimesek körében nem túl gyakori...ez azt takarja, hogy egy kanyarban olyan sebességel mész be hogy tudod el fog indulni a hátulja, és bár még nem történt meg de te már 'felülkormányzol'....ezt leggyakrabban rázókövek használatánál lehet megfigyelni amikor egy valódi autóversenyző úgy dobja át az autót, hogy a kerék már a levegőben úgy áll hogy ellenkormányozza a földet éréskor bekövetkező csúszást.
Az alul és túlkormányozottságot kanyar bemenetelnél a gázelvételi difi zártsága ill. nyitottsága, az autó merevsége, a rugózás merevsége, a kerék össze ill széttartása..stb, és persze a leszorítóerő befolyásolja.
ha elírtad sry a sok karakterért. -
zodo
nagyúr
válasz #70869248 #392 üzenetére
Írd csak on -ba, max nem olvassa aki nem akar foglalkozni a témával.
Kösz ha ránézel, igaz nem igazán sikerült közeli időket autóznom mert épp a konyhát festettem közben.Igen a difi és egyéb beállításokra gondoltam és az ebből fakadó hiába fékezek, engedem fel a féket, adok gázt és mégsem kanyarodok úgy ahogy kéne jelenségre.
Ami kiderült a progi szerint tudnék 1:43:3xx körüli időt ha össze tudnám tenni a kanyarokat, mindezt 6 kör átlaga alapján.
Érdekes hogy a két beállítás között is csak mínusz 1 tízed van, igaz vezethetőbb egyes szakaszokon.Nem tudom hogy de jó lenne összeraknom azt az alap beállítást és most ezen leszek.
-
#70869248
törölt tag
nem tudom, amíg nem próbáltam absz. nem tudom... Magny Cours technikás pálya, lejtős kanyar, döngetős rész, visszafordító, gyors sikán, kifele dől kanyar, szűk átdobós sikán, sok olyan megoldás élvezetes kombinációja ami miatt mégsem könnyű egyértelmű beállítást találni....amennyire emlékszem én mondjuk mégsem kedvelem igazán.
De kíváncsi vagyok rá....az a probléma az összetett pályákkal, amik mégis átlagos hosszúak, hogy kompromisszumos megoldást kell használni, pl. a kerék össze ill széttartása segít a dimb-domb pályákon kanyarodni, de melegíti a gumikat, és ellened dolgozik azokon a szakaszokon ahol állsz a gázon. szinte minden pályán ez van, mégis van ahol hangsúlyosabb hogy milyen irányban kell menni...teszem azt Monza-ban hiába van Lesmo vagy Ascari ahol kellene a leszorítóerő, összességében mégis megéri alacsony leszorítóerővel menni az egyenesek miatt, persze ez inkább a formula autóknál látványos, mert azok nagy leszorítóerőt termelnek. Egy Porsche már nem feltétlen jobb minimum szárnnyal Monza-ban, sőt látatlanban mondom hogy nem.
Na mindegy, a levegőbe beszélek, mert még nem mentem Magny Cours-ban a Porsche-vel
Az alapbeállítás megtalálására jó pálya sztem....mert ami itt működik az mindenhol jó alap lehet.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
rfVCRmerge -hez hasonló nincs a Simbin játékokhoz?
b-type
Ok, kíváncsi leszek mit mondasz majd ha mentél pár kört és összevetetted az adatokat.
Napokban mentem elsőként ezen a pályán, szerintem élvezhető de majd kiderül mennyire versenyezhető.
Tegnap főként a pálya megismerésével ment ill. magam módján állítgattam ezt azt az autón.
Gondoltam nem nagyon lehet már több benne max 2-3 tízed erre ma lefaragtam 8-at így 44 alatt/közelében vagyok és még mindig nem jó a beállítás mert szinte hidegek az első gumik.
Hátsó sem okés mert úgy gondolom annak kellene jobban fogynia de szinte egyformán kopnak.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
A hideg gumik érdekes dolog, Valencia-ban pl. az első versenyen nagyon korán kiálltam a rajtrácsra, és a többiek később jöttek,...úgy lehűltek a gumik, hogy nagyon óvatosan voltam kénytelen menni pár kanyarig, be is előztek
...bár ehhez hozzátartozik hogy én ilyen vagyok, alapfelfogásom ligázásban, hogy két igazán bosszantó dolog van az online versenyzésben, leszakadni mert elment a net, és kiesni az első kanyarban.
Szal a hideg gumik: próbálkoztam az elől lágy, hátul medium gumikkal pont ezért...Valencia-ban nem volt akkora probléma, mert betapadt így is 80-85 fokon is. Az ideális 85-95 lenne, masszívan 90 fokhoz közel.
Tehát az első gumit nekem is meg kell fejtenem. De sztem érdemes lehet az elől lágy, hátul medium.
Valencia-ban nem volt gond, mert maximum terpesztésen használtam az első gumikat, és a guminyomást is úgy állítottam hogy a gumi belső és középső részének hőfoka közel legyen, a külső le van tojva
A Maximum terpesztés miatt viszont viszonylag elviselhető hőfokon voltak az első medium gumik is. -
zodo
nagyúr
Tegnap futottam egy futamtávot az eddigi legjobbnak vélt beállításokkal (1:43.999) csak annyi változtatással hogy előre és hátra is lágyakat tettem.
Gumimelegedés:
Nem láttam nagy hőfokbeli különbséget max 1-2 kanyarban ment fel 100 fokra a hátsó amik átlag 85-90 körül futkároznak. Nyilván jobb tapadás és nagyobb mértékű kopással párosítva.
Elsők ugyanúgy mint médium gumikon szinte fel sem melegetek az ideális 85 körüli értékre max azokban a kanyarokban ahol a hátsók is a legmelegebbek.Gumikopás:
Cirka mint a közepes keveréknél szinte egyformán kopnak ami a 14. körben 78% kivéve a jobb elsőt ami 85%Köridőket nézve pedig stabil 44 közepét lehet átlagolni viszont a best lap ideje 1:43:605 nem egy eget verő különbség a közepes gumikhoz de érezhetően stabilabb, vezethetőbb érzést ad.
-
fess
őstag
porsche magny-cours szeró: fastq&fastrace
Új hozzászólás Aktív témák
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000