Zampella: Nem érdemes foglalkozni az egyszemélyes játékmóddal

A Titanfall című játék lesz a Respawn stúdió bemutatkozó projektje, melyet olyannyira a multira hegyeznek ki a készítők, hogy egyszemélyes hadjáratot egyáltalán nem fog tartalmazni, ergo internet nélkül nem fogunk tudni vele játszani sem. A készítők nemrég elmondták, hogy alkotásukat az emeli ki a többi hasonló multis FPS közül, miszerint a játékosok egy élő, cselekedeteikre reagáló világban fognak tevékenykedni, ennek eredményeképpen olyan érzésünk lesz majd, mintha egyjátékos módban játszanánk.

Egy GI International oldalnak adott interjújában a Respawn társalapítója, Vince Zampella elmondta, miszerint a Titanfall nem tekinthető a Call of Duty és egyéb multis FPS ellenfeleként. A program azért lesz Microsoft-exkluzív (Csak Windowsra és XBOX-ra jelenik meg), mert a csapatuk mindössze alig több, mint 60 emberből áll, így nincs erőforrásuk minden platformra fejleszteni.

Ami az egyjátékos hadjárat hiányát illet, Zampella szintén a Call of Dutyt hozta fel példaként, ahol egy meglehetősen nagy csapat fél évnyi, összehangolt munkájára van szükség annak elkészítéséhez, a játékosok pedig nyolc perc alatt átrohannak rajta. Ráadásul legtöbben csak az első pályát viszik végig, utána már csak a multival játszanak, a felhasználóknak mintegy öt százaléka, aki be is fejezi az egyszemélyes módot.

- "Valójában ezzel kettéosztod a csapatodat," - mondta Zampella. - "Hisz alapvetően két különböző játékról beszélünk, melyek másként vannak kiegyensúlyozva és mások a hatókörei is, ám a játékosok ezzel szemben több száz órát töltenek el multiban, az egyszemélyes módban pedig csak a lehető legkevesebb időt, ami alatt el tudnak rohanni a végéig. Szóval, miért áldoznánk erre erőforrást, ha úgysem fogja látni senki? Így legalább mindenki látja a befektetett munkánk eredményét, ráadásul a multi sokkal jobb is. Számunkra ez tűnik ésszerűnek."

A Titanfall című játék jövő év elején várható, PC-re, XBOX360-ra és XBOX One-ra.

Azóta történt

Előzmények