XBOX One hiba: Ha fizetsz, előbb kapsz újat

Az elmúlt időszakban sokat foglalkoztunk az új-generációs konzolokkal, melyek között jócskán akadtak problémás darabok is. És bár ezek a bakik a Microsoft szerint továbbra is az eddig eladott XBOX One készülékeknek csak egy elenyésző hányadát érintik, ennek ellenére mégis egyre többen panaszkodnak nem működő lemezmeghajtókra.

Egy vásárlót, aki az Egyesült Királyságban vett hibás XBOX One konzolt, az alábbiak szerint tájékoztatták a lehetőségekről: A Microsoft elmondása szerint mindenkinek, aki hibás készüléket kapott vásárláskor, egy ingyen játékot ajánlanak fel és díjmentesen kijavítják a konzoljukat. Az ügylet lebonyolítása viszont érdekes folyamat. Normál esetben az ügyfélszolgálattal kell kapcsolatba lépnünk, akik egy dobozt küldenek címünkre, melyben ingyen és bérmentve elküldhetjük hibás XBOX One konzolunkat a szervízbe, ahonnan legkorábban 14 nap múlva kijavítva postázzák vissza nekünk.

Ám aki nem akar várni több, mint két hetet - és rendelkezik legalább 621 dollár készpénzzel -, az két napon belül kaphat egy vadonatúj készüléket. Amennyiben pedig a hibás konzolt 14 napon belül visszajuttatja a Microsofttnak, ők a teljes összeget visszafizetik számára.

Összefoglalva: Az expressz javítás pénzbe kerül, ám ilyenkor új készüléket kapunk, és amennyiben a hibás példány visszaér 14 napon belül, visszakapjuk a teljes összeget. Akinek nincs pénze, az kénytelen lesz legalább két hetet várni, míg a szervízben kijavítják a hibát - rácsapnak egy gumikalapáccsal -, majd visszaküldik a javított készüléket.

Azóta történt

Előzmények