Wolfenstein - ez nem egy második világháborús játék

Eric barátunk szerint badarság lenne a Wolfensteint besorolni a második világháborús FPS-ek sorába, hiszen alkotásuk bőven túlmutat az erre a történelmi időszakra épülő lövöldéken. A sötét világ kombinálva az okkultizmussal egy egészen más légkört teremt, amiben a valóságtól eltérő karakterek, fegyverek és ellenségek kapnak helyet.

A II. világháború csak az alapot nyújtja a játékhoz, de mint ahogy az Indiana Jones filmek a Wolfenstein is egy egész más irányba indul el, a valóságtól alaposan eltérve. Eric Beissman szerint nem kell, hogy a valósághoz ragaszkodjanak, hiszen így sokkal nagyobb kreatív tér nyílik meg előttük, amiben a német katonákra páncélokat és hatalmas fegyvereket aggathatnak.

Természetesen lényegtelen, hogy milyen alapokra épül a játék, ha valóban szórakoztató és hangulatos lesz, ami az eddigiek alapján igencsak valószínűsíthető. A játék egyébként nyáron érkezik, PC-re, Xbox360-ra és PS3-ra.

Azóta történt