Nemrégiben néhány fejlesztő arról panaszkodott, hogy a Nintendo nem fizet abban az esetben ha a WiiWare-en közzétett játékaik nem érnek el egy bizonyos eladási szintet. Ezúttal konkrét számadatok is érkeztek, hogy mennyi is az a bizonyos szint.
Észak-Amerika:
Ha a játék nagyobb mint 16MB - 6,000 db
Ha a játék kisebb mint 16MB - 4,000 db
Európa:
Ha a játék nagyobb mint 16MB - 3,000 db
Ha a játék kisebb mint 16MB - 2,000 db
Amennyiben elérik ezeket a kitűzött célokat, a fejlesztők 65/35 (fejlesztő/Nintendo) arányban részesülnek a játék bevételeiből, természetesen nem csak a szint fölöttiből, hanem az összesből.
Viszont ha két év alatt sem érik el a szintet elbúcsúzhatnak a játékukból befolyt pénztől. Az Eurogamer viszont azt is hozzáteszi, hogy forrásuk szerint ezt a határt a legtöbb játék egy nap alatt, de minimum egy hét alatt átlépi. A Nintendo nem kommentálta az ügyet.