Uplay Passport: Online Pass Ubisoft módra

Annak idején az Electronic Arts létrehozott egy kezdeményezést, mellyel főleg a használt játékok kereskedelmének visszaszorítását kívánták elérni. Mivel a másodkézből vásárolt korongok árából a kiadó nem lát pénzt, ezért számukra fontos volt, hogy egy olyan megoldással álljanak elő, ami arra ösztönzi a vásárlókat, hogy újonnan vegyék meg őket.

A Ubisoft korábban már megemlítette, hogy dolgoznak egy hasonló megoldáson, most pedig hivatalosan is bejelentették a saját megvalósításukat, melynek neve Uplay Passport lett, és az elkövetkező hónapokban indul be. A jövőben megjelenő Ubisoft játékok nagy része már ezt a rendszert fogja használni, várhatóan a Driver: San Francisco fogja nyitni a sort, de az Assassin's Creed: Revelations már teljes bizonyossággal kódot fog kérni az online játékhoz.

A Uplay Passport rendszer működési elve megegyezik az EA Online Pass megoldásával. Azaz minden újonnan vásárolt játékhoz mellékelnek egy kódot, mellyel különféle extra tartalmakat és lehetőségeket tudunk feloldani - mint a Cerberus Network a Mass Effect 2 esetében. A Uplay Passport ezt kiegészíti azzal, hogy extra jutalmakat kapunk akkor, ha több Ubisoft játékunk van.

Mivel ezeket a kódokat csak egyszer lehet aktiválni, így a használtan vásárolt korong mellett talált darab valószínűleg már nem fog működni. Ebben az esetben a másodkézből szerzett játék tulajdonosa egy új kódot kell hogy vásároljon 10 dollárért, amivel aktiválni tudja a lezárt funkciókat, valamint hozzáférhet a Ubisoft supportjához.

A Driver: San Francisco megjelenése szeptember 2-án, míg az Assassin's Creed: Revelations érkezése november 15-én várható PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra.

Azóta történt

Előzmények