Unreal Engine 4: Layered Materials

Az Epic Games kiadott egy újabb videót, melyben bemutatják nekünk az Unreal Engine 4 egyik érdekes technológiai újítását, melynek segítségével ezentúl kevesebb poligon felhasználásával lehet elérni, hogy a felületek kidolgozása ugyanolyan részletes maradjon. Az eljárás lényege, hogy a motor egy maszk-textúrát feszít az objektumra és az abban található minták alapján állítja be, hogy hová milyen anyag kerüljön, valamint annak felületi különbségeit, érdességeit, stb.

A különféle megvilágítási, tükröződési és egyéb effekteket pedig hozzá igazítja, így a képernyőn valóban úgy látjuk, mintha poligonokból lenne felépítve az objektum, pedig csak egy szimpla textúra van ráfeszítve és a mintáját kezeli a motor más anyagként. Ezáltal gyorsulhat a megjelenítés sebessége is, hiszen a gépnek kevesebb poligonnal kell dolgoznia.

Azóta történt

Előzmények