Új platformjáték-gyöngyszemet jelentettek be: jön a Trine

A Playstation Network keretrendszerre és PC-re érkező, 2009 második negyedévében megjelenő Trine című platform-akciójáték a manapság kevésbé népszerű, hajdan fontos műfaj új gyöngyszeme lehet. Az idősebbek talán még emlékeznek a kissé megkésett, ám tökéletesen sikerült Heart of Darknessre, esetleg a műfaj nagy klasszikusaira, a Flashbackre vagy a hihetetlenül változatos Another Worldre. A kiadott promóciós képek alapján a játék nagyjából ezekre, főként a Heart of Darknessre hajaz, hiszen meseszerű dzsungjeleivel és meleg színeivel igazi rajzfilmes hatást kelt, persze a kor követelményeinek megfelelő köntösben.
A kiadott képek és az azóta publikált gameplay videó alapján sajnos nem tudni még, hogy a játék hogy viszonyul majd a változatosság kényes kérdéséhez, ám az már egyértelmű, hogy egy nem hétköznapi anyag van készülőben. Az "ál 2d", azaz valójában 3d-s, de a játékmenetben csak két dimenziót hasznosító, fantasy akciójátékban három, gyökeresen eltérő karaktert irányíthatunk; sajnos külön-külön, a pálya elején választva, tehát nem Lost Vikings módra. Az első egy szokványos hack 'n' slash, "izomtibor" fickó, aki leginkább pörölykalapácsa  segítségével vág utat magának. A tolvaj akrobatikusabb, légies figura, míg személyes kedvencem, a varázsló a Black and White egérmozgatós módszeréhez hasonlóan teremt magának platformokat, melyek segítségével akár a környezettel is kooperálni tud. A játéktól nem lesz idegen tehát némi kombinációs és kognitív készségek megdolgoztatása sem. Noha a platformjáték, mint műfaj manapság lesajnált fogalom a PC-sek körében, kellő stílusérzékkel és kreativitással elkészítve a stuff tuti befutó lehet. Konkurenciája úgysem lesz.