Új NFL partnerkapcsolatokat jelentett be a 2K

A jövőben érkező játékokban több mint 2000 játékos nevét és kinézetét használhaltja majd fel a kiadó.

A 2K, a OneTeam Partners (OneTeam) és a National Football League Players Association (NFLPA) bejelentette új partnerkapcsolatát, melynek részeként a kiadó több jelenleg fejlesztés alatt álló, és várhatóan a 2021-es naptári évben, a Take-Two 2022-es pénzügyi éve alatt megjelenő futball játékaiban felhasználhatja a National Football League (NFL) játékosait. Ezzel a partnerkapcsolattal a 2K megszerezte a jogokat, hogy felhasználja több, mint 2000 jelenlegi NFL játékos nevét, számát, képét és kinézetét. A OneTeam, az NFLPA csoportjának licenc képviselője is közreműködött a megegyezésben. A pénzügyi feltételek nem lettek közzétéve.

„Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy az NFLPA és a OneTeam munkatársaival együttműködve hozhatjuk el a nagynagyobb és legjobb futballsztárokat a játékainkba, amiken dolgozunk. Szeretnénk a rajongóknak autentikus, emlékezetes és szórakoztató élményeket biztosítani, a Players Association és a OneTeam segítségével a sportvilág valós hőseinek elhozása pedig nagy szerepet játszik ennek megvalósításában.” - mondta David Ismailer, a 2K elnöke.

„A 2K-nek bizonyítottan kiváló és sikeres üzleti kapcsolata van más sportligákkal, hivatásos atlétákkal és rajongóikkal. A kiadó az egyik legjobb sportvideójátékokat készíti a világot, és alig várjuk, hogy együtt dolgozzunk velük, a játékosainkkal és a OneTeam-mel a jövőbeli projekteken.” - mondta Steve Scebelo, az NFLPA marketing és licenc ága, az NFL Players Inc. ideiglenes elnöke.

„A sportvideójátékok egy rendkívül masszívan növekvő kategória, az NFLPA és a 2K partnerkapcsolata pedig egy olyan lehetőség, ami nem csak a jelenlegi játékosok számára izgalmas, de eddig kiaknázatlan jövőbeli közönségeket is elérhet. A mi szerepünk, hogy erős kollektív jogokat hozzunk össze, amiket a leginnovatívabb és legkreatívabb vállalatok támogathatnak úgy, hogy az valamennyi érdekelt számára előnyös legyen. Rendkívül örülünk, hogy részesei lehetünk ennek a fontos partnerkapcsolatnak” - mondta Ahmad Nassar, a OneTeam Partners CEO-ja.