Ubisoft játékhírek

A Ubisoft az utóbbi időben nagyon belehúzott játékok terén, hiszen nem csak az idei évre, de jövőre is több, kiváló címmel készülnek. Néhány nagyobb projektről szeretnék most egy rövid helyzetjelentéssel szolgálni.

Rögtön az elején egy örömteli hírrel szolgálhatok, ami bizonyosan sok PC játékost érdekelni fog. Az eredetileg Xbox LIVE és PSN platformokra készített I Am Alive című játék 2012. szeptember 13-án érkezik meg PC-re is! A bejelentéshez egy friss videóval is szolgáltak nekünk.

A következő cím az Assassin's Creed III, amely egész pontosan október 31-én érkezik Európába, a PC verzióra viszont november 22-ig kell várni. Itt a napokban több új információ is napvilágot látott. A fejlesztők elindítottak egy videó sorozatot, amely bemutatja, hogy hogyan is készült/készül ez a nagy projekt. A sorozat első epizódja általános információkat tartalmaz a programról, valamint az új grafikus motorról is szó esik benne. A játék a vadonatúj AnvilNext nevű motorra épül, melynek ez lesz az első bevetése. A szoftvert a Ubisoft Montreal stúdió készíti.

Naptárban tovább haladva eljutunk az idei év másik legfontosabb címhez, a Far Cry 3-hoz. A november 29-én megjelenő játékhoz már elég szép számmal kerültek ki anyagok az internetre. A cég az E3 után a GamesCom-ra is kivitte és mindkét esetben lenyűgöző játékmenetet láthattunk. A képeket és a videókat nézve úgy gondolom egyáltalán nem túlzás kijelenteni, hogy a játék gyönyörűen néz ki, a grafikára egy rossz szava nem lehet az embernek. A program szívét az alaposan felújított Dunia Engine képezi. Erre a motorra sok helyen az egyszerűség kedvéért Dunia 2-ként hivatkoznak, azonban a fejlesztőcsapat hivatalosan nem rakta oda a 2-es számot. A játékot fejlesztését nagy részben a Ubisoft Montreal végzi, de több külső stúdió is besegít a munkálatokba. A lenti videóban az idei Gamescom-on bemutatott jelenetek láthatóak.

Ugrunk az időben és áttérünk a következő évre. 2013-ban is igen jelentős címek fognak napvilágot látni. Először tekintsük meg a Splinter Cell: Blacklist-et. Ami itt érdekes, hogy a producer szerepét nem más, mint a mindig csinos Jade Raymond tölti be az Ubisoft Toronto berkein belül, aki az Assassin's Creed első epizódjánál töltötte be ugyanezt a posztot. A játék a LEAD Engine-t használja, amely egy erősen módosított Unreal Engine 2.5-öt takar. A megjelenés pontos időpontját egyelőre még homály fedi, csak annyi biztos, hogy a jövő év első felére várják.

Az idei E3-as rendezvényen hatalmas bombaként robbant és sok embert lenyűgözött a Ubisoft Montreal teljesen új játéka, a Watch Dogs. A látvány olyan nagyon magasra tette a lécet, hogy mindenki rögtön a következő generációs konzolokra tippelte a játékot. A fejlesztők aztán tiszta vizet öntöttek a pohárba és elmondták, hogy a játék a jelenlegi konzol generációra készül, valamint, hogy az E3-as demó a PC verzió volt. Az augusztusi Gamescom megkezdése előtt a Ubisoft kijelentette, hogy nem viszik el a rendezvényre a játékot, mert ott majd az Assassin's Creed 3-ra és a Far Cry 3-ra szeretnének ott összpontosítani, ami teljesen érthető. A Watch Dogs-ot egyébként a Montreal stúdióban már két éve hegesztik. A lenti videóban az E3-as videót tekinthetjük meg még egyszer.

Az elmúlt több, mint fél évben néma csend uralkodott a Rainbow Six: Patriots körül, sokan azt kezdték el megkérdőjelezni, hogy a program egyáltalán él-e még, vagy teljesen törölték a projektet. Az idei nyáron aztán Yannis Mallat, a Ubisoft Montreal vezetője megnyugtatta a játékosokat, hogy a játék jelenleg is aktív fejlesztés alatt áll, mindössze még nem tart ott, hogy új anyagot ki lehessen adni belőle, ezen felül a Montreal csapat legfőképp az idei évben megjelenő címekre szeretne koncentrálni. A játék valamikor a jövő évben várható, a szokásos három platformra.

Azóta történt

Előzmények