Ubisoft: a 2008-as PoP nem volt kudarc

A 2008-ban megjelent Prince of Persia játék alaposan megosztotta a játékosokat, volt aki nagyon élvezte és volt aki gyűlölte. Annyi bizonyos, hogy egészen más megközelítésben tálalta a franchise-t. Michael McIntyre most a Kotakunak nyilatkozott egyet arról, hogy ők nem kudarcként élték meg ezt a játékot. A Forgotten Sands nem ezért tér vissza az eredeti játékmenethez, elmondása szerint ez a játék már akkor készült amikor a legutóbbi játék még meg sem jelent, vagyis ez nem befolyásolhatta őket a döntésben. McIntyre úgy véli, hogy a PoP egy olyan márka amit több környezetbe is be lehet illeszteni.

A játékot egyébként a PSN-en elérhető Flower-hez hasonlította, amitől véleménye szerint annyiban tér el, hogy platform valamint harci elemekkel van kiegészítve. Úgy véli, hogy ha visszatérnek ehhez a koncepcióhoz, akkor talán csak a "segítő kéz" jelenlétén fognak vissza egy picit és többet igényelnek majd a játékosok képességéből, de az alapvető játékfilozófiát megtartanák.

Azóta történt

Előzmények