Two Worlds II - PC-n lesz a legszebb

A jelenleg 2010 tavaszára tervezett megjelenésű Two Worlds II fejlesztői igyekeznek minden téren kihasználni az összes platformban rejlő lehetőségeket, ezért bár a játék multiplatform fejlesztés lesz, mégsem fog ugyanúgy kinézni konzolokon, mint PC-n. Ugyanis nem csak egyszerűen átportolják a játékot konzolról PC-re, hanem mindhárom célplatformra külön-külön fejlesztik azt. Ezáltal kétségtelenül a PC verzió lesz a legszebb, de a konzolok tulajdonosai is biztosak lehetnek abban, hogy a játék kihozza majd a bennük rejlő lehetőségeket.

Felső kép: HDR OFF. Alsó kép: HDR ON.

A PC Games Hardware-nek sikerült kikérdezni a játék vezető programozóját, Mariusz Szaflik-ot, aki elárult pár technikai információt a játékot hajtó GRACE (Graphics Rendition And Creation Engine) motorról. Elmondása szerint, a motor egyik legnagyobb előnye a többprocesszoros (Multi-Core) gépek támogatása, így az azzal rendelkezők látványos sebességnövekedést érhetnek el a kevesebb maggal, vagy GPU-val rendelkező játékosoknál.

Ami miatt szintén előnyben lesznek a PC-vel rendelkező felhasználók, az a nagyobb felbontású textúrák és árnyékok, a fejlettebb SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) használatának a lehetősége, valamint azért, mert a fejlesztőknek nem kell a limitált hardver nyújtotta lehetőség miatt visszafogniuk a látványelemeket. A játékhoz minimálisan egy Shader Model 3.0 támogatású 256MB-os videó kártyára lesz majd szükségünk, és ajánlott lesz egy többmagos processzor is a folytonos játékmenet érdekében.

  • Kapcsolódó cégek:
  • ABBYY

Azóta történt

Előzmények