Tomb Raider: Így készült a GameInformer címlapképe

Az alábbi videón a Crystal Dynamics azt mutatja be, hogy hogyan készítették el a GameInformer magazin borítójára szánt Lara Croft képet. A készítése nagyobb dolog volt, mint gondolnánk - a kép három nemzetközi stúdió között oda-vissza járt, míg meg nem lett az az eredmény, amit már korábban is láthattunk.

Egyben ez is az utolsó update a GameInformer oldalán, ezután már a hivatalos Tomb Raider website-on keresztül kapjuk a frissítéseket és híreket. Hamarosan érkezik az első videó a játékból is, melyen már mozgás közben is megcsodálhatjuk a felújított Lara Croftot.

Egy másik, ide kapcsolódó hír szerint az új Tomb Raider játék története az Ördög-tenger legendájára fog épülni. Bizonyára sokan hallottatok a Bermuda-háromszögről, azonban arról kevesebben tudnak, hogy a Távol-Keleten is létezik egy ilyen hely, amit az Ördög tengerének hívnak. Az alábbi térképrészleten ezt láthatjátok:

A jellegzetes nevű térség, melyet egyébként Sárkány-háromszögnek is neveznek, Tokiótól délre, a Fülöp-tenger zónájában található. A háromszög sarkait Dél-Japán csücske, Taiwan és a Yapig szigetcsoport alkotja. Annak ellenére, hogy a térség megnevezését állandóan használják a helyi halászok, egyetlen térképen sincsen feltüntetve. A babonásabb tengerészek úgy tartják, ebben a zónában azért tűnnek el hajók és tengerészek évszázadok óta, mert a térséget démonok és gonosz szellemek lakják. A felvilágosult japán átlagemberek azonban nem hisznek az ilyesmiben, azt mondják, ezek a vizek semmivel nem veszélyesebbek, mint bármelyik szakasza az óceánnak.

 

Mindenesetre izgalmasnak tűnik, egyre jobban kezd érdekelni a játék, kíváncsian várom az első videót belőle, remélhetőleg abból sokkal többet fogunk megtudni.

Azóta történt

Előzmények