Tomb Raider: Definitive Edition - Szebb lesz, mint a PC kiadás

A Tomb Raider: Definitive Edition a készítő Crystal Dynamics szerint szebb lesz, mint a PC kiadás volt, köszönhetően a szereplők jobban kidolgozott modelljeinek, a részletesebb textúráknak és mindazon egyéb látványjavító eljárásnak, melyek szintén helyet kapnak majd a következő-generációs kiadásban. Ezek közül kiemelték a feljavított részecske-, megvilágítási-, és árnyékkezelést, melynek segítségével a környezetet jóval kidolgozottabbá tehették (Több törmelék, további részletek a falakon, sűrűbb növényzet és hasonlók), ráadásul ezek a fejlettebb fizikai motornak köszönhetően kölcsönhatásba lépnek a szereplőkkel és a környezettel (Például a szél fújja a fák leveleit).

A fentebb felsoroltakon kívül a következő-generációs kiadásba belekerülnek azok a fejlesztések is, melyeket PS3-on és XBOX360-on nem láthattunk. Vagyis lesz benne TressFX és 1080p támogatás is, bár egyelőre a 60 FPS sebesség egyelőre még nem garantált. A Crystal Dynamics jelenleg az optimalizációval van elfoglalva és majd januárban közlik a végleges képkocka-sebességet.

A rajongók kérésére a Square Enix elmondta, hogy a Definitive Edition jelenleg kizárólag csak PlayStation 4 és XBOX One konzolokon lesz elérhető, de amennyiben más platformokra is szeretnék azt megkapni a játékosok, akkor a Crystal Dynamics meg fogja vizsgálni a lehetőségeket.

A Tomb Raider: Definitive Edition tartalmazni fogja az eddig megjelent DLC-ket, valamint extra tartalmakat is, megjelenése 2014. január 28-án várható PS4-re és XBOX One-ra.

Azóta történt

Előzmények