Tomb Raider: Definitive Edition - 30 képkocka másodpercenként

Ahogyan arról korábban már beszámoltunk, a következő generációs konzolokra megjelenő Tomb Raider: Definition Edition szebb lesz, mint a PC kiadás, köszönhetően a jobban kidolgozott karaktereknek, nagyobb felbontású textúráknak, valamint egy rakás effektnek, amit azelőtt csak PC-n láthattunk. Ám ennek meg is lesz az ára: a Crystal Dynamics nemrég bejelentette, hogy a tökéletes játékélmény biztosítása érdekében le kell csökkenteniük a játék sebességét.

A játék ügyvezetője, Scott Amos erősítette meg a hírt a Videogamer oldalnak, miszerint a PlayStation 4-re és XBOX One-ra január 28-án megjelenő Tomb Raider: Definitive Edition valóban 30 FPS sebességgel fog futni. A megerősítés a Crystal Dynamics által egy hónappal ezelőtt tett nyilatkozatot követte, melyben biztosították a rajongókat, miszerint a megjelenésig folyamatosan optimalizálni és csiszolni fogják a programot a lehető legjobb játékélmény biztosítása érdekében.

Már akkor felvetődött a lehetőség, hogy a natív 1080p felbontás mellett várhatóan nem fogják majd tudni stabilan biztosítani a 60 FPS sebességet PS4-en és XBOX One-on, és ebben most igazuk is lett azoknak, akik nem hittek benne. Ennek ellenére Scott Amos megnyugtat mindenkit, hogy ilyen látvány és 1080p felbontás mellett egyáltalán nem lesz zavaró a 30 FPS sebesség. Hát, majd kiderül a jövő héten...

Azóta történt

Előzmények