Több variáció lesz a Dragon Age 2-ben

Pár nappal ezelőtt beszámoltunk Nektek az IGN-es srácok tapasztalatai alapján a Dragon Age második részének újításairól, amik közül az egyszerűsített párbeszédrendszer sokaknál kicsapta a biztosítékot. Nem tartott azonban sokáig és a Bioware cáfolta a híreket.

A Dragon Age 2 vezető designere, Mike Laidlaw nyilatkozott a témában, aki ki is fejtette, hogy lövése sincs, hogy honnan vették ezt az információt az IGN munkatársai, bár állítása szerint a játék bemutatott részletében prezentált beszélgetésnél ténylegesen 3 ikon volt látható, ami azonban további opciókat nyit meg a játékos számára.

A játék sztorijáért felelős David Gaider szerint a bemutatott játékrészlet annyira akcióorientált volt, hogy nem is lehetett több dialógus benne, viszont elvileg elmondták a játékot tesztelő IGN-munkatársnak, hogy ennél azért többre kell számítani. Amit mi sem bizonyít jobban, mint az egyik fejlesztő kijelentése, aki szerint 3 és 5 opció között fog váltakozni a dialógusrendszer bonyolultsága és ezt még meg is fejelik pár kihallgatási lehetőséggel.

Azóta történt

Előzmények