Titokzatos EA játék a Starbreeze-től

Csak hogy mindenki képben legyen, lássuk a közleményt:

"Az EA Partners bejelentette, hogy a Starbreeze Studios-szal, a The Darkness és a The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay díjnyertes fejlesztőivel karöltve, felélesztik az EA egyik legelismertebb játéksorozatát. A Project RedLime kódnéven futó játék fejlesztése PLAYSTATION 3 rendszerre, a Microsoft Xbox 360 rendszerére és PC platformra történik.

Syndicate: ő lenne az?

“Örömmel bízza rá az EA egyik legelismertebb játéksorozatát a Starbreeze Studios-ra az EA Partners,” mondta David DeMartini, az EA Partners alelnöke és vezérigazgatója. “A Starbreeze hozzáértése vitathatatlan és boldogok vagyunk, hogy az EA Partners családjában üdvözölhetjük őket! A csapat egy innovatív változatát készíti el a régi klasszikusnak, az EA Partners-nek pedig feltett szándéka, hogy a játék megjelenése világszerte sikeres legyen!”

“Az EA Partners elérhetővé teszi az EA páratlan, egész világra kiterjedő kiadó infrastruktúráját olyan független fejlesztőknek, mint a Starbreeze, hogy energiánkat arra fordíthassuk, amihez a leginkább értünk, bámulatos játékok készítésére,” mondta Johan Kristiansson, a Starbreeze Studios vezérigazgatója. “Már javában zajlik a Project RedLime fejlesztése, az EA csapata pedig kellő időt biztosít számunkra, hogy tökéletesíthessük elképzeléseinket. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy új alapokra helyezhetjük és megreformálhatjuk ezt a méltán szeretett klasszikust.”

Oké, eddig hivatalos infók, most találgassunk egy jót!

Sokan azt mondják, hogy a jó öreg Road Rash-ről, az EA régóta folytatás nélkül hagyott motoros / ütlegelős sorozatáról van szó. Lehet ez is, de száguldozós játékból az EA-nél nem egy akad - hanem kettő, az NFS és Burnout, ugye. Kéne egy harmadik?

A Gamer365 Jósda sokkal inkább egy új Syndicate-re tippel. Leginkább azért, mert ez tökéletesen illik az eddig inkább akciójátékokat gyártó (Riddick, Darkness) Starbreeze profiljába, másrészt pedig fél füllel azt hallottuk, hogy az EA egy Syndicate folytatás ötletével kilincsel egy ideje az európai stúdióknál.

Harmadik tipp, a G365 Klasszikus Szerepjáték Szakosztályától: Ultima, nem MMO, hanem hagyományos, online huncutságokat nélkülöző RPG. Erősen valószínűtlen, de azért jólesne. Hónapokon belül állítólag minden kiderül.