The Elder Scrolls V: Skyrim - 1.4 Patch javítások

Hamarosan újabb javítás lát napvilágot a Bethesda által kiadott The Elder Scrolls V: Skyrim című RPG játékhoz. Az 1.4 verziószámot viselő patch rengeteg javítást tartalmaz, melynek előzetes listáját tegnap ismertették a készítők. FIGYELEM! A javítások leírásában spoilerek találhatóak, így akik még nem játszottak a Skyrimmel, azok óvatosan nézzék át őket!

A VG247.com oldal cikkében megtaláljátok a javítások teljes listáját. Legfontosabb viszont mindenképpen az lesz benne, hogy ez már valóban orvosolni fogja a PlayStation verzióban tapasztalható szaggatást, így a PS3 tulajdonosoknak mindenképp ajánlott lesz telepíteniük a frissítést. Lássuk most a változásokat:

  • Memória- és teljesítmény-optimalizálások,
  • Esetlegesen előforduló hiba, amikor a ruházat és a páncélzat nem megfelelően jelenik meg, ha azok a játékos otthonában a próbababára lettek helyezve (csak PS3),
  • A forráskódból futtatható .exe állományt készítő fordító beállításait finomhangolták (csak PC),
  • Hosszútávú játékok optimalizálása a memóriára és a teljesítményre (csak PS3),
  • Szkripteléshez kapcsolódó memóriaoptimalizációk,
  • A mesterséges intelligenciához és az útkereséshez köthető összeomlások javítása,
  • Összeomlás javítva a Haemar’s Shame-ben, ha a játékos már teljesítette a „Daedra’s Best Friend” küldetést,
  • Ritka betöltéskori összeomlás javítva,
  • Néha az ékezetes karakterek nem megfelelően jelentek meg a sor végén,
  • A „Master Criminal achievement” rendesen elérhetővé válik francia, német, spanyol és olasz nyelveken is,
  • A Dragon Priest maszkok nem helyesen jelentek meg,
  • A küldetések helytelenül folytatódhattak betöltés után,
  • Hiba volt a könyvek polcra rakásánál/eltávolításánál a játékos házában,
  • A fegyvertárolók és plakettek nem megfelelően működtek a játékos házában, ha ő rögtön azután látogatta meg otthonát, mielőtt bútorzatot vásárolt,
  • A játékos háza Windhelm-ben nem rendesen viselkedik,
  • Az óriások támadásával és elszívó varázslatokkal kapcsolatos összeomlás javítva,
  • A hamurakások nem tűnnek el rendesen,
  • Alkalomadtán egy létező mentés felülírása hibát dobhatott,
  • A tároló menünél összeomlás javítva,
  • Könyvespolcoknál jelentkező végtelen ciklus javítva,
  • Shalidor’s Maze-ben a csapdák nem megfelelően működtek francia, német, spanyol és olasz nyelveken,
  • Nem mindig sikerült Werewolf állapotból visszaváltozni emberi külsőbe,
  • A fegyvertartókon rendesen megjelennek az íjak és a tőrök is,
  • Összesen 30, küldetésspecifikus hibajavítás (Részletek a fentebb linkelt cikkben).

Azóta történt

Előzmények