Szerepjátékok számára készül a Luminous Engine

Az E3 2012 rendezvényen a Square Enix bemutatta a Luminous Engine névre keresztelt következő generációs grafikus motorját, melyet az új Final Fantasy sorozat alá fejlesztenek, és elmondásuk szerint elsősorban szerepjátékok és akció-szerepjátékok számára szolgál ideális alapnak.
Ugyanakkor a kiadó főnöke, Yoichi Wada elmondta, hogy jelenleg egyáltalán nem tervezik a motor licencelését külső fejlesztőcégek számára, csak a Crystal Dynamics és az IO Interactive használhatja majd fel elkövetkezendő játékai számára.

A motor képességeit illetően kiemelték, hogy minimálisra csökkentették vele a renderelt átvezetők, valamint a valósidejű fizikai számításokkal teletűzdelt akciórészek közötti átmenetet.

A kompatibilitást illetően széles skálán mozoghat a Luminous Engine optimalizálhatósága, hiszen a Square Enix elmondása szerint a mobil platformoktól kezdve a konzolokon át egészen a legmodernebb PC-ig mindenen futtathatóvá tehető.

Azóta történt

Előzmények