Százmillió dollárt költ az EA a Battlefield 3 reklámkampányára

Az Electronic Arts mindent elkövet annak érdekében, hogy a készülő Battlefield 3 játékukkal kenterbe verjék a rivális Activision által jegyzett Modern Warfare 3 sikereit. Ennek érdekében masszív, 100.000.000 dollár nagyságrendbeli befektetést eszközöltek a Battlefield 3 reklámkampányába.

A befektetés nagysága bizonyítja, hogy az EA nagyon szeretné magáénak tudni a piacvezető FPS játék tulajdonjogát. Ezt a cég ügyvezető igazgatója, John Riccitiello jelentette be a New York-ban megrendezett Ad Age konferencián. Elmondása szerint a Battlefield 3 azzal a céllal készül, hogy megdöntse a Call of Duty (Modern Warfare 3) sikereit, és a befektetett összeg hűen reprezentálja a kiadó ez irányban tett erőfeszítéseit.

A kérdés már csak annyi, hogy elegendő lesz-e egy masszív reklámkampány a sikeres eladásokhoz?

Azóta történt

Előzmények