Starbreeze: Nem kell versenyeznünk a Battlefielddel és a Call of Duty-val

A Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay című FPS játékkal elismerést szerző Starbreeze Studios jelenleg a Syndicate fejlesztésén fáradozik, miután maga az Electronic Arts kereste fel őket azzal a kéréssel, hogy ők készítsék el a játékot, ugyanis nagyon jó FPS-eket tudnak letenni az asztalra.

A Starbreeze ügyvezető igazgatója, Mikael Nermark egy Gamasutra-nak adott interjújában kifejtette, hogy bár nagyon büszkék rá, miszerint az EA ily módon dicsérte képességeiket, ugyanakkor azt is elmondta, hogy az FPS egy nehéz műfaj. Viszont egy játéknál az a fontos, hogy szórakoztasson, nem pedig az, hogy milyen stílusban kell azt játszani.

"Az élmény az elsődleges, és az, hogy a játékos megtaláljon benne mindent, amit valaha is akart. Tehát olyan játékot kell fejlesztenünk, amit érdemes játszani, és ha lőni kell benne, akkor az a lövöldözés legyen oda illő, ha vezetni kell, akkor az se legyen az egésztől idegen. Ezzel természetesen nem azt mondom, hogy ha FPS-t fejlesztünk, akkor neki kell menni a Battlefield-nek és a Call of Duty-nak, de ha lövöldözünk, akkor azt megfelelően kell tálalni. A lényeg, hogy a Syndicate nem csak az FPS-re jellemző műfaji sajátságokkal rendelkezik," - mondta Mikael Nermark az interjú során.

A Syndicate című, hagyományostól némiképp eltérő FPS játék megjelenése február 24-én várható nálunk, PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra.

Azóta történt

Előzmények