Splinter Cell Conviction: in-game reklámok

Képzeljük el a következőt: éppen a sokszor hangoztatott "válaszd ki a saját tortúrád" szekvencia szerint toljuk a Splinter Cell Convictiont. Mikor épp arcon csapjuk az előttünk álldogáló rosszfiút, feltesszük magunknak a kérdést: ez az az új dezodor, amit meg kéne vennem? Ne tessék nevetni; ez tényleg így hangzott el.

Az Ubisoft ugyanis nemrég jelentette be, hogy készülő játékokban in-game reklámok is lesznek. Ilyesmit eddig jellemzően csak a sport és versenyjátékokban láthattunk, a Splinter Cell legújabb része pedig semelyik kategóriába sem sorolható be, mégis reklámokat kell majd nézegetnünk. Hogy hogy nézhet ki mindez? Sam Fisher épp letol egy frissítő Coke Zero-t, majd mikor ráront a következő "terrorista", kettétöri az üveget és azzal kalapálja el szerencsétlen támadóját. Jól hangzik, ugye?

Ez itt a reklám helye
Ez itt a reklám helye

Érdekesség, hogy a fejlesztők már most megjelölték a pályákon található úgynevezett "heat point"-okat, melyek olyan területek, ahol a játékos nagy valószínűséggel keresztül fog haladni, így azok a hirdetések gyűjtőhelyéül fognak szolgálni. Már látom is magam előtt, hogy a különféle szellőzőrendszerek a játékban szebbnél szebb hirdetésekkel lesznek teleplakátozva, ahol esélyünk sem lesz arra, hogy ne vegyük észre őket. Fincsi...

Azóta történt

Előzmények