Sol Contingency: Descent modern köntösben

Az Unreal Development Kit (UDK) felhasználásával kezdte el készíteni pár rajongó tavaly áprilisban a Soul Contingency című játékot. A csapat vezetője, Maximilian Schulz nemrég egy új videót tett közzé az interneten (ezt megtaláljátok a hírbe ágyazva), melyben első ízben láthatunk mozgó felvételeket a játék többszereplős módjának teszteléséből.

A program a Descent című klasszikus Interplay játék újrafeldolgozása lesz, melyben az eredeti modellek és helyszínek modernizált másait láthatjuk viszont, kiegészítve mindenféle részecske-, füst-, és robbanás-effektekkel, valamint nagy felbontású textúrákkal a környezeten.

A készítők elmondása szerint a játék jelenlegi tervezett megjelenése március vége - április eleje környékén várható, előtte pedig egy játszható demót is kapunk. Nem tudni, pontosan mikor, de a videóban látható kiírás szerint nagyon közel van már a megjelenés.

Előzmények