Shadow of Mordor: Fókuszban a PS4 és XBOX One

Ahogyan arról korábban már beszámoltunk, a Middle-Earth: Shadow of Mordor című játékban a Nemesis rendszer fogja megalkotni ellenfeleinket, minek köszönhetően minden ork egyedi jellemzőkkel bír majd. Nem csak külsőleg, viselkedésük is eltérő lesz egymástól, így minden csata más és más körülményeket teremt.

A készítők elmondása alapján, bár minden tőlük telhetőt megtesznek annak érdekében, hogy a PS3 és XBOX360 kiadások olyan közel legyenek a többihez, amennyire csak lehetséges, ennek ellenére a Shadow of Mordor egy valódi új-generációs játék, így a Nemesis rendszer nem fog csonkítatlanul beleférni ezekbe a változatokba.

A játék tervezési igazgatója, Michael de Plater az IGN oldalnak elmondta, hogy a jelenlegi és az új-generációs kiadások nagyjából megegyeznek majd egymással, így a főbb elemek, mint például a játékmenet, irányítás, küldetés- és harcrendszer ugyanolyanok lesznek az összes kiadásban.

Amiben el fognak térni, hogy a PS3 és XBOX360 verziókba a Nemesis rendszernek egy csonkított változata kerül, ami a tartalmazott adatot, kalkulációkat és mesterséges intelligenciát tekintve kisebb lesz majd a PS4 és XBOX One kiadásokhoz képest. A készítők mindent elkövetnek, hogy a lehető legkisebb veszteség érje a jelenlegi generációs kiadásokat, de teljes terjedelmében nem fogják tudni átvinni a rendszert.

A Middle-Earth: Shadow of Mordor című játék megjelenése valamikor idén várható PC-re, PS3-ra, PS4-re, XBOX360-ra és XBOX One-ra.

Azóta történt

Előzmények