S.T.A.L.K.E.R. 2: A PC verzió nem köt kompromisszumot

A S.T.A.L.K.E.R. 2 Facebook oldalán egy kérdezz-felelek interjúban hangzott el a címben is szereplő mondat. A kérdés úgy hangzott, hogy vajon a játék PC verziójából milyen "feature"-öket (tulajdonságokat/képességeket) vágnak ki, illetve melyek azok a részek, ahol kompromisszumokat kell majd kötniük a fejlesztőknek a multiplatform megjelenés miatt.

A készítők erre azt válaszolták, hogy mivel a S.T.A.L.K.E.R. 2 fejlesztése elsődlegesen PC-re történik, ezért a számítógépes verzióban semmiféle kompromisszumot nem fognak kötni a grafikát illetően. A GSC emberének elmondása szerint az elsődleges különbség a PC és a konzolos változatok között a grafikában fog megmutatkozni, mivel a PC több vizuális effektust képes megjeleníteni.

A S.T.A.L.K.E.R. 2 teljes DirectX11-támogatással fog rendelkezni, és az elődjétől sokkal jobban épít majd a túlélésre. A játék a CNPP háromszögében fog játszódni, Csernobil és a Csernobil 2 bázis körzetében, és sokkal több kísérteties X Laboratóriumot és ijesztő föld alatti bunkereket fog tartalmazni, mint az első rész.

A S.T.A.L.K.E.R. 2 megjelenése 2012-ben várható, PC-re, XBOX360-ra és PS3-ra.

Azóta történt

  • Stalker 2 - van még remény

    A GSC ugyan elismerte, hogy nehézségekkel kell szembenézniük, de mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Stalker 2 megjelenhessen.

Előzmények