Riválisok, azaz mire képes az Unreal Engine 4 egy mobilon

Pár évvel ezelőtt az alábbi felvételeken látható grafikai minőséget még csak AAA-kategóriás PC-s játékokban láthattuk, de manapság már a mobileszközök is képesek annak megjelenítésére. A technológia szédületes iramban fejlődik, bár a játékfejlesztők a nagyobb profit érdekében még egy ideig nem hanyagolják el a régi eszközöket sem. Az Epic által kifejlesztett Unreal Engine 4 azonban lehetővé teszi, hogy a DirectX 11 által biztosított látványt egy Android operációs rendszert futtató mobileszközön is élvezhessük.

A "Rivalry" projekttel a készítők azt kívánták bemutatni, hogy miképp lehet megvalósítani a nagy teljesítményű, DirectX 11 grafikus API-t használó PC-ken látott teljesítményt és minőséget mobileszközökön is. Az Unreal Engine 4 demót kevesebb, mint három hét alatt portolták át Android platformra, a programot pedig egy Google AEP (Android Extension Pack) operációs rendszert futtató, nVidia K1 Tegra chippel szerelt készüléken futtatták le.

Azóta történt

Előzmények