Raven: a Singularity nem egy időutazós játék

A Vg247 interjúvolta meg Jon Zuk-ot a Raven kreatív igazgatóját, aki szerint a Singularity esetében nem egészen időutazásról van szó. Ha valaki esetleg nem követte volna a játékkal kapcsolatos információkat annak röviden a sztoriról: a Singularity a hidegháború idején egy szovjet-amerikai konfliktus közepette zajlik egy szigeten. A lényeg pedig az idő manipulálásán lesz. Ezzel el is érkeztünk hírünk tárgyához miszerint nem időben utazunk hanem manipuláljuk azt, Jon Zuk szerint ugyanis amikor használjuk az eszközünket olyankor a környezetünk változik meg, akár 50 évet öregedve, de eközben mi ugyanott maradunk egy picit se vénülve. A TMD (Time Manipulation Device) segítségével lehetőségünk nyílik majd egyes tárgyakat öregbíteni vagy fiatalítani, vagy akár a felénk dobott gránátot visszajuttatni a feladójának.

A játék egyébként még ebben az évben megjelenik, bővebb információkra pedig az E3 alkalmával számíthatunk.

Azóta történt