Prey 2: Nem lesznek benne portálok, sem változó gravitáció

Hacsak nem egy áprilisi tréfáról van szó (elvégre elseje van), úgy ismét bővül azoknak a játékoknak a listája, melyeknek leegyszerűsítik a játékmenetét. Aki hozzám hasonlóan játszott az eredeti Prey-jel, az nagyon is jól tudhatja, hogy mekkora élmény volt benne, amikor fejjel lefelé mászkáltunk a gravitációs mezőkön, és oda-vissza lövöldöztünk a portálokon keresztül.

A Prey 2-t készítő Human Head Studios viszont nem így gondolja, szerintük ugyanis így már túl bonyolult lenne a játék, és mivel ők nem egy puzzle programot akarnak készíteni, ezért inkább elhagyják belőle a portálokat, valamint a változó gravitációs mezőket.

A döntést így magyarázta a játék vezető tervezője, Chris Reinhart: "A portálok és gravitációs mezők a Shpere (Gömb) funkciói voltak, viszont a Sphere nincs többé."

Amennyit eddig tudni lehet a játékról, hogy egy teljesen új IP. lesz, azaz az elődhöz csak a nevében fog hasonlítani. Kérdés azonban, hogy a teljesen nyílt világgal rendelkező Prey 2 jobb játék lesz-e majd, mint az elődje, ahol pont a gravitációs mezők és a portálok adták a játék savát-borsát.

Azóta történt

Előzmények