Partnerkapcsolatra lépett a 2K és az NFL

A közreműködés hozományaként az első játék a tervek szerint már jövőre megjelenik.

A National Football League (NFL) és a 2K ma bejelentette több évre szóló és számos jövőbeni videojátékot magában foglaló partnerkapcsolatát, amivel az amerikai futball visszatér a 2K sportsorozatainak és eredeti IP-inek széles kínálatába, valamint tovább bővíti az NFL videójátékos tulajdonait is. A programok nem szimulátoros futball élmények lesznek, és a 2K ugyan csak egy későbbi időpontban fogja bejelenteni a játékok pontos címeit, fejlesztőit, valamint megjelenési dátumait, azt már most megerősítette, hogy a projektek már korai fejlesztési szakaszban vannak, és a 2021-es naptári évtől kezdve fognak megjelenni a Take-Two 2022-es üzleti évében.

„Az NFL a világ egyik legsikeresebb sportmárkája, ami arról ismert, hogy lenyűgöző módon szórakoztatja a rajongókat” mondta David Ismailer, President, 2K.

„Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy visszatérhetünk a sportághoz az NFL partnerkapcsolattal, ami számos szórakoztató, elérhető és közösségi élmény köré épülő játékot fog eredményezni. Izgalmas lesz látni, ahogy egyesül a 2K szakértelme a díjnyertes sportjátékok megalkotásában az NFL globálisan ismert státuszával, mint világklasszis szórakoztató és sportszervezet.”

„Az NFL jelenlétének kiterjesztése a videojátékok világába nagy hangsúlyt kapott a ligában rajongói bázisunk következő generációjának bővítése kapcsán, a 2K-jel való partnerkapcsolatunk megújítása pedig természetes lépés volt ennek elérésében” mondta Joe Ruggiero, Vice President of Consumer Products, NFL.

„A 2K világszerte vezető a sport témájú videojátékok piacán, és számos kategóriájában legjobb és díjnyertes játékot tudhat maga mögött, így alig várjuk, hogy többet oszthassunk meg a projektektől, amiken velük dolgozunk.”