No Hope For Us - Zombiapokalipszis magyar módra

A No Hope For Us a maga nemében egy egyszerű alkotásnak tűnik, azonban a ingyenesen, böngészőből játszható pixelgrafikás játék, nem kevesebb mint 24 óra alatt készült el. A különleges alkotás a Mito Hackathonon készült, és egyike volt a számos izgalmas projektnek, ami itt született. Maga a játékmenet a lehető legegyszerűbb, a közeledő zombikat a fejük fölött látható billentyű kombinációval lehet elpusztítani. Egyszerűnek hangzik, de egy idő után azért nehezednek majd a dolgok, viszont akik nem akarják egyedül kipróbálni a remekművet, azok akár tesztelhetik a 4 fős kooperatív módot is.

A Mito Hackathon egyébként egy 24 órás esemény, ahol egy egész cégnyi fejlesztő, grafikus és egyéb lelkes szakember teszi oda magát, hogy valami igazán menő dolgot hozzon létre két nap alatt, alvás nélkül. A játék a Phaser játékfejlesztési keretrendszerre épül, a multiplayer módot egy saját Node.js szerver hajtja, az irányításért pedig az eredeti (hackathonon elkészült) verzióban egy Makey Makey-vel életre lehelt spéci kontroller felelt.

Akik úgy érzik, hogy szívesen kipróbálnák szabadidejükben a magyar fejlesztést, azoknak elég felkeresniük a hivatalos weboldalt.

Előzmények

  • Project Cars teszt

    A legújabb autós játékot hivatalosan a Slightly Mad Studios fejlesztette, méghozzá közösségi segítséggel. A versenyzés minden eddiginél élménydúsabb, a grafika lélegzetelállító lett, a karrier mód viszont kicsit csalódás.

  • Assassins's Creed: Unity teszt

    A forradalmi lázban égő Párizs az eddigi egyik legjobb helyín a sorozatban, ami képes is megmenteni az innováció hiányától szenvedő legújabb részt.